20

134 13 0
                                    

ᴅɪᴀɴᴛᴇ ᴅᴀs ᴄɪʀᴄᴜɴsᴛᴀ̂ɴᴄɪᴀs, ᴛᴏᴅᴏs ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ᴄᴀɴsᴀᴅᴏs ᴅᴇ ʟᴜᴛᴀʀ ᴀʟɢᴜɴs ᴄᴏɴsᴇɢᴜᴇᴍ ғɪᴄᴀᴍ ᴅᴇ ᴘᴇ́ ᴍᴀs ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏʀ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ, ᴘᴏᴜᴄᴏs ᴅᴀ́ ᴛᴏᴍᴀɴ ᴇsᴛᴀʀɪᴀ ᴇᴍ ᴘᴇ́ ᴍᴀs ɴᴀ̃ᴏ ᴅᴇsɪsᴛɪʀᴀᴍ, ᴅʀᴀᴋᴇɴ ᴇ ʜᴀɴᴍᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ᴅᴀɴᴅᴏ sᴏᴄᴏ ᴀᴛʀᴀ́s ᴅᴇ sᴏᴄᴏ ᴇxᴇᴄᴜᴛɪᴠᴏs sᴇᴍ ᴄᴀɴsᴀʀ.
ᴋᴀᴢᴜᴛᴏʀᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴄᴏɴsᴄɪᴇɴᴛᴇ ᴘʀᴏᴄᴜʀᴀɴᴅᴏ ᴏ ʙᴀᴊɪ ᴘᴀʀᴀ ᴀᴄᴀʙᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴀǫᴜɪʟᴏ ᴍᴀs ɴᴀ̃ᴏ ᴀᴄʜᴀᴠᴀ. ᴄʜɪғᴜʏᴜ ᴇ ᴀᴋɪʀᴀ ᴅᴇɪxᴀᴍ ʙᴀᴊɪ ғᴏʀᴀ ᴅᴇ ᴘᴇʀɪɢᴏ, ᴄʜɪғᴜʏᴜ ᴠᴇʀɪғɪᴄᴀ ᴀs ᴠᴇᴢᴇs sᴇ ʙᴀᴊɪ ᴀɪɴᴅᴀ ʀᴇsᴘɪʀᴀᴠᴀ ᴘᴏʀ ᴀʟɪ́ᴠɪᴏ sɪᴍ.

- ᴄʜɪғᴜʏᴜ ᴠᴏᴄᴇ̂ ғɪᴄᴀ ᴀǫᴜɪ ᴄᴜɪᴅᴀɴᴅᴏ ᴅᴇʟᴇ, ᴠᴏᴜ ᴠᴏʟᴛᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴀᴄᴀʙᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴀǫᴜɪʟᴏ - ᴄʜɪғᴜʏᴜ ᴄᴏɴғɪʀᴍᴏᴜ, ᴀᴋɪʀᴀ ᴠᴏʟᴛᴏᴜ ᴠᴇɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ᴛᴏᴅᴏs ᴄᴀɴsᴀᴅᴏ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴏs ᴅᴏɪs ɢɪɢᴀɴᴛᴇs ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ʟᴜᴛᴀɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴇᴄɪᴀᴍ ᴍᴏɴsᴛʀᴏs, ɴᴀ̃ᴏ ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ᴄᴀɴsᴀᴅᴏs, ᴠɪᴜ ᴍɪᴋᴇʏ ᴀᴛᴀᴄᴀɴᴅᴏ ᴏs ᴍᴇᴍʙʀᴏs ᴅᴀ ᴠᴀʟʜᴀʟᴀ, ᴀᴘᴇɴᴀs ᴏʙsᴇʀᴠᴏᴜ sᴇᴜs ᴏʟʜᴏs ғɪxᴀʀᴀᴍ ᴇᴍ ᴋɪsᴀᴋɪ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴄᴏᴍ ᴜᴍ ʀᴏsᴛᴏ ᴇsᴛʀᴀɴʜᴏ, ᴋɪsᴀᴋɪ ᴘᴇʀᴄᴇʙᴇᴜ ᴜᴍ ᴏʟʜᴀʀ ᴇᴍ sɪ ᴇ ғɪxᴏᴜ ᴀᴏ ᴅᴇ ᴀᴋɪʀᴀ, ᴇʟᴇ ᴘᴇʀᴄᴇʙᴇᴜ, ᴋɪsᴀᴋɪ ᴀɢᴏʀᴀ sᴀʙᴇ ᴄᴏᴍ ǫᴜᴇᴍ ᴇʟᴇ ᴇsᴛᴀ́ sᴇ ᴍᴇᴛᴇɴᴅᴏ, ᴀᴋɪʀᴀ ᴅᴀ́ ᴜᴍ sᴏʀʀɪsᴏ ᴘsɪᴄᴏᴘᴀ́ᴛɪᴄᴏ ᴇ ᴍᴏsᴛʀᴀ ᴏ ᴅᴇᴅᴏ ᴅᴏ ᴍᴇɪᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴇ, ɪssᴏ ɪʀʀɪᴛᴏᴜ ᴏ ᴋɪsᴀᴋɪ. " ᴘᴏʀ ɪssᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ sᴇᴍᴘʀᴇ ᴅᴇsᴄᴏɴғɪᴏᴜ sᴏʙʀᴇ ᴇssᴇ ᴍᴏʟᴇǫᴜᴇ " sᴇᴜs ᴘᴇɴsᴀᴍᴇɴᴛᴏs ғᴏʀᴀᴍ ᴛɪʀᴀᴅᴏs ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴠɪᴜ ᴍɪᴋᴇʏ ᴘᴜᴛᴏ ᴅᴀ ᴠɪᴅᴀ ᴀʀʀᴇʙᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴏ ᴋᴀᴢᴜᴛᴏʀᴀ, ᴅʀᴀᴋᴇɴ ᴄᴏʀʀᴇ ᴇᴍ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴅᴏ ᴍɪᴋᴇʏ, ʟᴏɢᴏ ᴏ ᴘᴀʀᴀʟɪᴢᴀɴᴅᴏ.

- ᴄʜᴇɢᴀ ᴍɪᴋᴇʏ ! ᴀᴄᴀʙᴏᴜ, ᴀ ᴠᴀʟʜᴀʟᴀ ᴘᴇʀᴅᴇᴜ, ɢᴀɴʜᴀᴍᴏs ! - ᴅɪᴢ, ᴍɪᴋᴇʏ ᴇɴᴄᴀʀᴀ ᴏ ᴋᴀᴢᴜᴛᴏʀᴀ ᴛᴏᴅᴏ ᴇɴsᴀɴɢᴜᴇɴᴛᴀᴅᴏ, ᴍɪᴋᴇʏ ʀᴇʟᴀxᴀ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ.

- ᴘᴏᴅᴇ ᴍᴇ sᴏʟᴛᴀ ᴋᴇɴ-ᴄʜɪɴ - ᴅʀᴀᴋᴇɴ ғɪᴄᴀ ʜᴇsɪᴛᴀᴅᴏ ᴍᴀs sᴏʟᴛᴀ ᴍɪᴋᴇʏ, sᴜsᴘɪʀᴀ, ᴠɪʀᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴀs ᴘᴇssᴏᴀs - ᴘᴀʀᴛɪʀ ᴅᴇ ʜᴏᴊᴇ, ᴀ ᴠᴀʟʜᴀʟᴀ sᴇʀᴀ́ ᴅᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ!! - ʜᴀɴᴍᴀ ᴏᴜᴠᴇ ɪssᴏ, ᴄᴀᴍɪɴʜᴀ ᴀᴛᴇ́ ᴏ ᴍɪᴋᴇʏ.

- ᴄᴏᴍᴏ ᴀssɪᴍ ᴍɪᴋᴇʏ ? ᴀ ʟᴜᴛᴀ ɴᴀ̃ᴏ ᴀᴄᴀʙᴏᴜ - ᴍɪᴋᴇʏ ᴅᴀ́ ᴜᴍ ᴅᴏs sᴇᴜs ғᴀᴍᴏsᴏs ᴄʜᴜᴛᴇs ɴᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ ᴅᴇ ʜᴀɴᴍᴀ ǫᴜᴇ ᴏ ᴅᴇɪxᴀ ɪɴᴄᴏɴsᴄɪᴇɴᴛᴇ.

- ᴄᴏᴍᴏ ᴇᴜ ᴅɪssᴇ, ᴀ ᴠᴀʟʜᴀʟᴀ ᴇ́ ᴅᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ! ɴᴏ́s ɢᴀɴʜᴀᴍᴏs ! - ᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ᴄᴏᴍᴇᴍᴏʀᴀ ᴍᴇsᴍᴏ ᴄᴀɴsᴀᴅᴏ, ᴛᴏᴅᴏs ᴏᴜᴄ̧ᴀᴍ ᴜᴍᴀ sɪʀᴇɴᴇ ǫᴜᴇ ᴅᴇᴠɪᴀ sᴇʀ ᴅᴀ ᴘᴏʟɪ́ᴄɪᴀ, ᴛᴏᴅᴏs ғɪᴄᴀᴍ ᴅᴇssᴇᴘᴇʀᴀᴅᴏ ᴇ ᴄᴏʀʀᴇᴍ ᴘᴀʀᴀ ғᴏʀᴀ ᴅᴏ ᴇsᴛᴀᴄɪᴏɴᴀᴍᴇɴᴛᴏ - ᴋᴇɴ-ᴄʜɪɴ ...

"Curvar-se ao rei de Tokyo"Onde histórias criam vida. Descubra agora