ᴄʜᴇɢᴏᴜ ᴏ ᴛᴀ̃ᴏ ᴇsᴘᴇʀᴀᴅᴏ ᴅɪᴀ, ᴀ ᴠᴇ́sᴘᴇʀᴀ ᴅᴏ ɴᴀᴛᴀʟ, ᴏɴᴅᴇ ᴀs ғᴀᴍɪ́ʟɪᴀs sᴇ ᴊᴜɴᴛᴀᴍ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴏᴍᴇᴍᴏʀᴀʀ ᴏ ᴅɪᴀ ᴛᴀ̃ᴏ ʟɪɴᴅᴏ, ᴀs ʀᴜᴀs ᴇɴғᴇɪᴛᴀᴅᴀs ᴄᴏʟᴏʀɪᴅᴏ, ʟᴏᴊᴀs ᴇɴғᴇɪᴛᴀᴅᴀs ᴄᴏᴍ ᴇɴғᴇɪᴛᴇs ᴄᴏᴍ ᴏ ᴛᴇᴍᴀ ɴᴀᴛᴀʟɪɴᴏ. ᴀ ɴᴏɪᴛᴇ ᴇʀᴀ ᴍᴀɪs ʙᴏɴɪᴛᴀ. ᴀs ɢᴀɴɢᴜᴇs ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ᴀɢɪɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴀᴄᴏʀᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴏ ᴘʟᴀɴᴏ ᴅᴇ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ : ᴏ ᴛᴇɴᴊɪᴋᴜ ᴊᴜɴᴛᴏ ᴄᴏᴍ ᴏ ᴋᴀᴢᴜᴋɪ ɪʀᴀ ᴇɴᴛʀᴀʀ ɴᴏ ᴛᴇʀʀɪᴛᴏ́ʀɪᴏ ᴅᴀ ʙʟᴀᴄᴋ ᴅʀᴀɢᴏɴs ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴏᴄᴏʀʀᴇ ᴀʟɢᴜᴍᴀ ᴄᴏɪsᴀ, ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ɪssᴏ, ᴀɪᴋᴀ ᴇ ᴄʜɪғᴜʏᴜ ғɪᴄᴀʀᴀᴍ ᴀ ᴇsᴘᴇʀᴀ ɴᴀ ɪɢʀᴇᴊᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪʀ ɪᴍᴘᴇᴅɪʀ ᴏ ʜᴀᴋᴋᴀɪ, ᴋᴀᴢᴜᴛᴏʀᴀ ᴇ ᴍɪᴛsᴜʏᴀ ғɪᴄᴀʀɪᴀᴍ ᴅᴇ ʀᴏɴᴅᴀ, ʙᴀᴊɪ, ᴅʀᴀᴋᴇɴ ᴇ ᴍɪᴋᴇʏ ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ᴇᴍ ᴜᴍ ᴘᴀʀǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴍᴜɪᴛᴏ ʟᴏɴɢᴇ ᴅᴀ ɪɢʀᴇᴊᴀ, ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴊᴜɴᴛᴏ ᴀᴋɪʀᴀ ғɪᴄᴀʀᴀᴍ ᴀ ᴀɴᴅᴀʀ ɴᴀ̃ᴏ ᴛᴀ̃ᴏ ʟᴏɴɢᴇ ᴅᴀ ɪɢʀᴇᴊᴀ sᴇ ᴅᴇssᴇ ᴀʟɢᴜᴍᴀ ᴄᴏɪsᴀ.
ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴄᴏʟᴏᴄᴀ ᴏ ᴅᴇᴅᴏ ɴᴀ ᴏʀᴇʟʜᴀ ᴀᴘᴇʀᴛᴀɴᴅᴏ ᴏ ғᴏɴᴇ:
- ᴇsᴛᴀ̃ᴏ ᴛᴏᴅᴏs ᴍᴇ ᴏᴜᴠɪɴᴅᴏ ?
- sɪᴍ - ғᴀʟᴀ ᴛᴏᴅᴏs.
- sᴇ ᴅᴇ̂ ᴀʟɢᴏ ʟɪɢᴜᴇᴍ.
- ᴏᴋ.
ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ʀᴇᴛɪʀᴀ ᴏ ᴅᴇᴅᴏ ɴᴀ ᴏʀᴇʟʜᴀ ᴇ ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴀᴋɪʀᴀ.
- ᴇsᴘᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴜᴅᴏ ᴏᴄᴏʀʀᴀ ʙᴇᴍ - ᴀᴋɪʀᴀ sᴏʀʀɪ.
- sᴇᴜs ᴘʟᴀɴᴏs ɴᴜɴᴄᴀ ғᴀʟʜᴀᴍ, ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ - ᴅɪᴢ ᴀᴋɪʀᴀ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ᴏ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ɴᴀ̃ᴏ sᴇ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀʀ, ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ sᴏʀʀɪ.
- ᴏʙʀɪɢᴀᴅᴏ - ɴᴀ ɪɢʀᴇᴊᴀ, ᴄʜɪғᴜʏᴜ ᴇ ᴀɪᴋᴀ ᴏʙsᴇʀᴠᴀʀᴀᴍ ᴀ ᴇɴᴛʀᴀᴅᴀ ᴅᴀ ɪɢʀᴇᴊᴀ, ɴᴀs ᴇsᴄᴀᴅᴀs ᴏ ᴛᴀɪᴊᴜ ᴀᴘᴀʀᴇᴄᴇ, ᴠᴇsᴛɪᴅᴏ ᴀ ᴊᴀǫᴜᴇᴛᴀ ᴠᴇʀᴍᴇʟʜᴀ ᴅᴀ ʙʟᴀᴄᴋ ᴅʀᴀɢᴏɴs, ᴄʜᴇɢᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ ᴅᴀ ɪɢʀᴇᴊᴀ, ᴇʟᴇ ᴀʙʀᴇ ᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ, ᴇɴᴛʀᴀ ᴇ ᴀ ғᴇᴄʜᴀ, ᴄʜɪғᴜʏᴜ ғɪᴄᴀ ɪɴᴛʀɪɢᴀᴅᴏ ᴇ ᴀɪᴋᴀ ᴜᴍ ᴘᴇ́ ᴀᴛʀᴀ́s. ɴᴏs ғɪɴs ᴅᴀs ᴇsᴄᴀᴅᴀs, ᴇʟᴇs ᴠᴇ̂ᴇᴍ ᴏ ᴋɪsᴀᴋɪ ᴊᴜɴᴛᴏ ᴄᴏᴍ ᴏ ʜᴀɴᴍᴀ ᴄᴀᴍɪɴʜᴀɴᴅᴏ ᴀᴛᴇ́ ᴀs ᴇsᴄᴀᴅᴀs.
- sᴀʙɪᴀ ǫᴜᴇ ᴏ ʜᴀɴᴍᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴇɴᴠᴏʟᴠɪᴅᴏ ɴɪssᴏ - ғᴀʟᴀ ᴄʜɪғᴜʏᴜ ᴄᴏᴍ ᴜᴍ ᴘᴜʀᴏ ᴏ́ᴅɪᴏ.
ᴀɪᴋᴀ ᴀᴘᴇʀᴛᴀ ᴏ ғᴏɴᴇ.- ᴏ ᴛᴀɪᴊᴜ ᴄʜᴇɢᴏᴜ, ʟᴏɢᴏ ᴅᴇᴘᴏɪs, ᴏ ᴋɪsᴀᴋɪ ᴊᴜɴᴛᴏ ᴄᴏᴍ ᴏ ʜᴀɴᴍᴀ - ғɪᴄᴀ ǫᴜɪᴇᴛᴀ - ᴏᴋ, ɪʀᴇᴍᴏs - ʀᴇsᴘᴏɴᴅᴇ, ʀᴇᴛɪʀᴀ ᴀ ᴍᴀ̃ᴏ ɴᴏ ғᴏɴᴇ - ᴅɪssᴇʀᴀᴍ ᴘᴀʀᴀ ᴛᴏᴍᴀʀ ᴄᴜɪᴅᴀᴅᴏ ᴇ ᴇɴᴛʀᴀʀ ɴᴀ ɪɢʀᴇᴊᴀ - ᴅɪᴢ sᴇ ᴀғᴀsᴛᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴄʜɪғᴜʏᴜ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴀᴛʀᴀ́s ᴅᴇʟᴀ, ᴍᴀs ᴀɴᴛᴇs sᴜʀɢᴇ ᴜᴍᴀ sᴜʀᴘʀᴇsᴀ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
"Curvar-se ao rei de Tokyo"
FanfictionYami, gangue de Tokyo, uma gangue que para muito perigosa mas essa gangue está preste a mudar o futuro e as gangues de Tokyo para um novo começo ...