29

75 7 1
                                    

ᴏs ᴅᴏɪs sᴇ ᴏʟʜᴀᴠᴀᴍ ғᴇʟɪᴢᴇs ᴇ ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟᴏs.

- ɴᴏ́s ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴍᴏs ᴄᴀʀᴀʟʜᴏ !! - ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ɢʀɪᴛᴀ ᴀʟᴇɢʀᴇ, ᴍɪᴛsᴜʏᴀ sᴏʀʀɪ. ᴋᴀᴢᴜᴛᴏʀᴀ ᴇ ᴄʜɪғᴜʏᴜ ᴛɪɴʜᴀᴍ ᴀᴄᴀʙᴀᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴏ ᴋᴏᴋᴏɴᴏɪ ᴇ ɪɴᴜɪ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ɪɴᴄᴏɴsᴄɪᴇɴᴛᴇs ɴᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ, ᴏs ᴅᴏɪs ᴀɴᴅᴀᴍ ᴀᴛᴇ́ ᴀ ᴅᴜᴘʟᴀ ǫᴜᴇ ᴅᴇʀʀᴏᴛᴏᴜ ᴏ ᴛᴀɪᴊᴜ.

- ᴠᴀᴍᴏs ʟᴀ́, ᴘʀᴇᴄɪsᴀʀᴍᴏs ᴀᴠɪsᴀʀ ᴇʟᴇs - ғᴀʟᴀ ᴋᴀᴢᴜᴛᴏʀᴀ ᴅᴀɴᴅᴏ ᴀᴘᴏɪᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ - ᴇ ᴘʀᴇᴄɪsᴀᴍᴏs ᴠᴇ̂ ᴀ ᴀɪᴋᴀ.
ᴇᴍ ᴜᴍ ᴄᴀɴᴛᴏ ᴅᴀ ɪɢʀᴇᴊᴀ, ʜᴀᴋᴋᴀɪ ᴇsᴛᴀ sᴇɴᴛᴀᴅᴏ ᴇɴᴄᴏsᴛᴀᴅᴏ ɴᴀ ᴘᴀʀᴇᴅᴇ, ᴇʟᴇ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴀ ᴀ ᴀᴄᴏʀᴅᴀ ᴀᴏs ᴘᴏᴜᴄᴏs ᴀᴛᴇ́ sᴇ ᴀᴄᴏsᴛᴜᴍᴀ ᴄᴏᴍ ᴏ ᴄʟᴀʀᴀ̃ᴏ, ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ʟᴀᴅᴏ ᴇ ᴠᴇ̂ ᴀ ᴀɪᴋᴀ ᴀᴏ ʟᴀᴅᴏ ᴅᴇʟᴇ ᴏ ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ.

- ᴀ- ᴀɪᴋᴀ ? - ᴇʟᴇ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ sᴇᴍ ᴛᴇʀ ᴍᴜɪᴛᴀ ɴᴏᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴏ ǫᴜᴇ ᴛɪɴʜᴀ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄɪᴅᴏ ᴀᴛᴇ́ ǫᴜᴇ ᴛᴜᴅᴏ ᴠᴇᴍ ᴀ ᴛᴏɴʜᴀ ᴇ ғɪᴄᴀ ᴀssᴜsᴛᴀᴅᴏ - ᴇ ᴏ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ?! ᴄᴀᴅᴇ̂ ᴇʟᴇ ? ᴇ ᴏ ᴛᴀɪᴊᴜ ?! ᴏ ǫᴜᴇ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇᴜ ᴀɪᴋᴀ ?!

- ʀᴇsᴘɪʀᴀ ʙᴇᴍ ғᴜɴᴅᴏ ʜᴀᴋᴋᴀɪ - ᴘᴇᴅɪᴜ ᴇʟᴀ ᴄᴏᴍ ᴄᴀʟᴍᴀ - ᴠᴇɴᴄᴇᴍᴏs - ʜᴀᴋᴋᴀɪ ᴀʀʀᴇɢᴀʟᴀ ᴏs ᴏʟʜᴏs - ᴍɪᴛsᴜʏᴀ ᴇ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴠᴇɴᴄᴇʀᴀᴍ, ʜᴀᴋᴋᴀɪ ! - ᴏ ᴀᴢᴜʟᴀᴅᴏ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ʀᴀᴄɪᴏᴄɪɴᴀɴᴅᴏ ᴏ ǫᴜᴇ ᴀ ᴄᴀsᴛᴀɴʜᴀᴅᴀ ᴀᴄᴀʙᴏᴜ ᴅᴇ ғᴀʟᴀʀ, ᴏs sᴇᴜs ᴏʟʜᴏs sᴇ ᴇɴᴄʜᴇᴍ ᴅᴇ ᴀ́ɢᴜᴀ ǫᴜᴇ ᴏs sᴏʟᴛᴀ ᴅᴇ ᴇᴍᴏᴄ̧ᴀ̃ᴏ - ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴇ ᴀ ʏᴜᴢᴜʜᴀ ᴇsᴛᴀ̃ᴏ ʟɪᴠʀᴇs ! - ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsᴇɢᴜᴇ ᴄᴏɴᴛᴇʀ ᴇ ᴄʜᴏʀᴀ ᴅᴇ ғᴇʟɪᴄɪᴅᴀᴅᴇ, ᴀɪᴋᴀ ᴏ ᴀʙʀᴀᴄ̧ᴀ - ᴏ ᴘᴇsᴀᴅᴇʟᴏ ᴀᴄᴀʙᴏᴜ - ᴀʟɢᴜɴs ᴍɪɴᴜᴛᴏs  ᴅᴏ ᴀʙʀᴀᴄ̧ᴏ, ᴀɪᴋᴀ sᴇ ᴅᴇsғᴇᴢ sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀɴᴅᴏ - ᴠᴀᴍᴏs ᴘʀᴇᴄɪsᴀᴍᴏs ɪʀ ᴀᴛᴇ́ ᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs - ᴇsᴛᴇɴᴅᴇ ᴀ ᴍᴀ̃ᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴀᴢᴜʟᴀᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴀᴄᴇɪᴛᴀ, ᴀᴊᴜᴅᴀ ᴇʟᴇ ᴀ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀ. ᴏ ǫᴜᴀʀᴛᴇᴛᴏ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ɪɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ ᴍᴀs ᴅᴏ ɴᴀᴅᴀ, ᴇʟᴇs ᴏʟʜᴇᴍ ᴘᴀʀᴀ ᴛʀᴀ́s ᴇ ᴠᴇ̂ ᴏ ᴛᴀɪᴊᴜ sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴏ́ᴅɪᴏ ᴇᴍ sᴇᴜ ᴏʟʜᴀʀ.

- ᴍᴇʀᴅᴀ - ᴛᴀɪᴊᴜ ᴄᴀᴍɪɴʜᴀ ᴄᴀᴍʙᴀʟᴇᴀɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴇs, ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ sᴏʟᴛᴀ ᴏ ᴋᴀᴢᴜᴛᴏʀᴀ ᴇ ғɪᴄᴀ ᴅᴇ ғʀᴇɴᴛᴇ ᴀᴏ ᴛᴀɪᴊᴜ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴘᴇʀᴛᴏ ᴅᴇʟᴇ.

- ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴀᴄᴇɪᴛᴏᴘᴇʀᴅᴇʀᴠᴏᴄᴇ̂s !! - ɢʀɪᴛᴀ ᴍᴀs ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ᴜᴍ ᴅᴇʟᴇs ғᴀᴢᴇʀ ǫᴜᴀʟǫᴜᴇʀ, ᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ ᴇ́ ᴀʙᴇʀᴛᴀ ᴇʟᴇs ᴏʟʜᴀᴍ ᴘᴀʀᴀ ᴛʀᴀ́s, sᴜʀɢɪɴᴅᴏ ᴍɪᴋᴇʏ ᴄᴏᴍ ᴏ ʀᴏsᴛᴏ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴍᴀᴄʜᴜᴄᴀᴅᴏ.

- ғᴇʟɪᴢ ɴᴀᴛᴀʟ ! - ᴅɪᴢ ᴄᴏᴍ ᴜᴍ sᴏʀʀɪsᴏ, ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ǫᴜᴀʀᴛᴇᴛᴏ ɴᴀ sᴜᴀ ғʀᴇɴᴛᴇ - ɴᴏssᴀ ᴠᴏᴄᴇ̂s ᴇsᴛᴀ̃ᴏ ᴀᴄᴀʙᴀᴅᴏ !

- ɴᴀ̃ᴏ ᴅɪɢᴀ ᴍᴀɴᴊɪʀᴏ ! - ᴅɪᴢ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ ɪɴᴅɪɢɴᴀᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ʟᴏɪʀᴏ, ᴍᴀs ᴀ sᴜᴀ ᴀᴛᴇɴᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴠᴏʟᴛᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴛᴀɪᴊᴜ. ᴍɪᴋᴇʏ ᴄᴀᴍɪɴʜᴀ ᴀᴛᴇ́ ᴏ ᴛᴀɪᴊᴜ ᴏ ᴇɴᴄᴀʀᴀɴᴅᴏ.

"Curvar-se ao rei de Tokyo"Onde histórias criam vida. Descubra agora