10

315 39 0
                                    

ᴅᴇsᴄᴇɴᴅᴏ ᴅᴀ ᴍᴏᴛᴏ, ᴍɪᴋᴇʏ ᴀɴᴅᴀʀ ᴀᴛᴇ́ ᴏ ᴘᴇʜ-ʏᴀɴ ᴍᴀs ᴛᴇɴᴅᴏ ᴜᴍᴀ ᴄᴇʀᴛᴀ ᴅɪsᴛᴀ̂ɴᴄɪᴀ.

- ғᴜɪ ᴄʜᴀᴍᴀᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏᴜᴛʀᴏ ʟᴜɢᴀʀ, ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂s ᴘᴜᴅᴇssᴇᴍ ᴀᴛᴀᴄᴀʀ ᴏ ᴋᴇɴᴄʜɪɴ - ᴇʟᴇ ᴇɴᴄᴀʀᴀ ᴏ ᴘᴇʜ ʏᴀɴ - ᴇᴜ ᴄᴏɴʜᴇᴄ̧ᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴘᴇʜ-ʏᴀɴ, ǫᴜᴇᴍ ғᴏɪ ǫᴜᴇ ɪɴsᴛɪɢᴏᴜ ? - ᴘᴇʜ-ʏᴀɴ ғɪᴄᴀ ɴᴇʀᴠᴏsᴏ, ᴛᴏᴅᴏs ᴏs ᴇɴᴄᴀʀᴀᴍ.

- ᴏʜ, ǫᴜᴇ ɪɴᴇsᴘᴇʀᴀᴅᴏ - ᴀᴘᴀʀᴇᴄᴇ ᴜᴍ ᴄᴀʀᴀ ᴀʟᴛᴏ, ᴄᴀʙᴇʟᴏs ᴘᴀʀᴀ ᴄɪᴍᴀ ᴄᴏᴍ ᴍᴇᴄʜᴀ ᴀᴍᴀʀᴇʟᴀ ɴᴀ ғʀᴇɴᴛᴇ, ᴄᴏᴍ ᴜᴍ ᴄɪɢᴀʀʀᴏ ɴᴀ ʙᴏᴄᴀ ᴇ ɴᴀ ᴏʀᴇʟʜᴀ ᴅɪʀᴇɪᴛᴀ ᴜᴍ ʙʀɪɴᴄᴏ ʟᴏɴɢᴏ - ᴏ ᴍɪᴋᴇʏ ɴᴀ̃ᴏ ᴇ́ sᴏ́ ᴍᴜ́sᴄᴜʟᴏs - ᴇ ᴀs ᴅᴜᴀs ᴍᴀ̃ᴏs ᴄᴏᴍ ᴛᴀᴛᴜᴀɢᴇᴍ ᴇsᴄʀɪᴛᴏ "ᴘᴜɴɪᴄ̧ᴀ̃ᴏ" - ǫᴜᴇ ᴄᴀɴsᴀᴛɪᴠᴏ.

ᴀs ᴍᴇɴɪɴᴀs ғɪᴄᴀᴍ ᴅᴇsᴄᴏɴғɪᴀᴅᴀs ᴄᴏᴍ ᴏ ᴄᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ᴀᴄᴀʙᴏᴜ ᴅᴇ ᴀᴘᴀʀᴇᴄᴇʀ, ғɪᴄᴀ ᴅᴇ ғʀᴇɴᴛᴇ ᴅᴇ ᴍɪᴋᴇʏ - ǫᴜᴇᴍ ᴇ́ ᴠᴏᴄᴇ̂ ? - ᴄᴜʀɪᴏsᴏ ᴍɪᴋᴇʏ.

- ɴᴀ̃ᴏ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀ ǫᴜᴇᴍ ᴇᴜ - ʀᴇᴛɪʀᴀ ᴏ ᴄɪɢᴀʀʀᴏ - ᴍᴀs ᴇsᴛᴏᴜ "ᴛᴇᴍᴘᴏʀɪᴀᴍᴇɴᴛᴇ" ᴄᴏɴᴛʀᴏʟᴀᴅᴏ ᴀ ᴍᴏᴇʙɪᴜs, sᴏᴜ ᴏ ʜᴀɴᴍᴀ - ᴏs ᴅᴏɪs sᴇ ᴇɴᴄᴀʀᴀᴍ.

- ᴇ́ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴏ ᴀʀʀᴏɢᴀɴᴛᴇ ᴄᴏɴᴛʀᴏʟᴀᴅᴏʀ ᴛᴜᴅᴏ ᴅᴀs sᴏᴍʙʀᴀs ? - sᴇ ᴏʟʜᴀᴍ.

- ᴄᴏᴍᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴇ́ ɪʀʀɪᴛᴀɴᴛᴇ ᴍɪᴋᴇʏ-ᴄʜᴀɴ - ғᴇᴄʜᴀ ᴏs ᴏʟʜᴏs ᴇ sᴏʀʀɪ ᴅᴇʙᴏᴄʜᴀᴅᴏ, ᴍɪᴋᴇʏ ɪʀɪᴀ ᴅᴀ́ ᴏ ᴄʜᴜᴛᴇ ɴᴏ ʀᴏsᴛᴏ ᴅᴇ ʜᴀɴᴍᴀ ᴍᴀs sᴜᴘʀᴇᴇɴᴅɪᴅᴏ ʜᴀɴᴍᴀ ᴅᴇғᴇɴᴅᴇ ᴏ ᴄʜᴜᴛᴇ ᴄᴏᴍ ᴏ ᴀɴᴛᴇʙʀᴀᴄ̧ᴏ, ᴏ ᴠɪᴄᴇ ᴇ ᴏ ᴄᴀᴘɪᴛᴀ̃ᴏ ᴅᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ғɪᴄᴀᴍ sᴜʀᴘʀᴇsᴏs.

- ᴇʟᴇ ᴅᴇᴛᴇᴜ ᴏ ᴄʜᴜᴛᴇ ᴅᴏ ᴍɪᴋᴇʏ ! - ɢʀɪᴛᴀ ᴍɪᴛsᴜʏᴀ, ᴏ ǫᴜᴀʀᴛᴇᴛᴏ ғɪᴄᴀ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴀᴛᴇɴᴛᴏ .

- ɴᴀ̃ᴏ ᴘʀᴇᴄɪsᴀ ᴛᴇʀ ᴘʀᴇsᴀ - ʟɪᴍᴘᴀ ᴏ ᴄᴀɴᴛᴏ ᴅᴀ ʙᴏᴄᴀ - ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴇᴛᴀ ᴇ́ ᴇsᴍᴀɢᴀʀ ᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ, ᴍᴀs ɪssᴏ ᴇ́ ᴄᴀɴsᴀᴛɪᴠᴏ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴇᴜ ᴅᴇᴄɪᴅɪ ᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ʟᴜᴛᴀ ᴄᴏɴᴛʀᴀ ᴀ sɪ ᴍᴇsᴍᴏ, ᴇ ᴏ ʀᴇsᴜʟᴛᴀᴅᴏ sᴀɪᴜ ᴍᴇʟʜᴏʀ ᴄᴏᴍᴏ ᴇᴜ ᴇsᴘᴇʀᴀᴠᴀ - sᴏʀʀɪ, ᴏʙsᴇʀᴠᴀ ᴀᴏ sᴇᴜ ʀᴇᴅᴏʀ ᴀᴛᴇ́ ᴀ sᴜᴀ ᴀᴛᴇɴᴄ̧ᴀ̃ᴏ ғᴏɪ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ǫᴜᴀʀᴛᴇᴛᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴀᴛᴇɴᴛᴏ - ᴏs ᴄᴀᴘɪᴛᴀ̃ᴇs ᴅᴀ ʏᴀᴍɪ ᴇsᴛᴀ̃ᴏ ᴘʀᴇsᴇɴᴛᴇs, ғɪᴄᴏ ғᴇʟɪᴢ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴘʀᴇsᴇɴᴄ̧ᴀ ᴅᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂s - ᴅɪᴢ sᴏʀʀɪɴᴅᴏ.

- ᴀ sᴜᴀ ᴀᴛᴇɴᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴇsᴛᴀ́ ɴᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ, ɴᴀ̃ᴏ ᴇ́ ? - ᴅɪᴢ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴄᴏᴍ ᴏ́ᴅɪᴏ.

- ᴇsᴛᴀ́ ᴇʟᴇ ᴏ ʟɪ́ᴅᴇʀ ᴅᴀ ʏᴀᴍɪ, ʜᴀɴᴀɢᴀᴋɪ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ - sᴏʀʀɪ, ᴅᴇɪxᴀɴᴅᴏ ᴀʟɢᴜɴs sᴇᴍ ᴇɴᴛᴇᴅᴇʀ ᴇ ᴀʟɢᴜɴs sᴜʀᴘʀᴇsᴏs - ᴇ́ ᴜᴍᴀ ʜᴏɴʀᴀ ᴅᴇ ᴛᴇʀ ᴀ sᴜᴀ ᴘʀᴇsᴇɴᴄ̧ᴀ, ℛ𝑒𝒾 - ᴅʀᴀᴋᴇɴ ᴇ ᴍɪᴛsᴜʏᴀ ᴏʙsᴇʀᴠᴀ ᴏ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ǫᴜᴇ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴏ ᴇɴᴄᴀʀᴀᴠᴀ, ᴍɪᴋᴇʏ ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴍᴀs ᴠᴏʟᴛᴀ ᴀ ᴏʟʜᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ʜᴀɴᴍᴀ - ʜᴀʜᴀʜᴀʜᴀ ! - ʜᴀɴᴍᴀ ᴄᴏʟᴏᴄᴀ ᴀ ᴍᴀ̃ᴏ ᴇᴍ sᴇᴜ ʀᴏsᴛᴏ - ǫᴜᴇ ᴅɪᴀ ɪɴᴄʀɪ́ᴠᴇʟ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ sᴇɴᴅᴏ ! 100 ᴍᴇᴍʙʀᴏs ᴅᴀ ᴍᴏᴇʙɪᴜs ᴄᴏɴᴛʀᴀ ᴛʀᴇ̂s ᴅᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ᴇ ǫᴜᴀᴛʀᴏ ᴅᴀ ʏᴀᴍɪ !! - ᴠɪʀᴀ ᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ - ᴇ́ ᴍᴇʟʜᴏʀ ᴠᴏᴄᴇ̂s ɴᴀ̃ᴏ ғɪᴄᴀʀᴇᴍ ᴘᴀʀᴀᴅᴏs ᴄᴏᴍᴏ ᴅᴀ ᴜ́ʟᴛɪᴍᴀ ᴠᴇᴢ, ᴘᴏʀǫᴜᴇ ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ sᴏᴜ ʙᴏɴᴢɪɴʜᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴏ ᴏsᴀɴᴀɪ !

"Curvar-se ao rei de Tokyo"Onde histórias criam vida. Descubra agora