4

528 57 0
                                    

ᴇᴍ ᴘᴇ́ ᴇɴᴄᴏsᴛᴀᴅᴏ ɴᴀ ᴘᴀʀᴇᴅᴇ, ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ғɪᴄᴀ ᴏʙsᴇʀᴠᴀɴᴅᴏ ᴘᴇʟᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴᴀ ᴊᴀɴᴇʟᴀ ǫᴜᴇ ᴛɪɴʜᴀ ɴᴀ ғᴀ́ʙʀɪᴄᴀ ᴀʙᴀɴᴅᴏɴᴀᴅᴀ, ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴇsᴘᴇʀᴀᴠᴀ ᴀʟɢᴜᴇ́ᴍ.

"sᴇʀᴀ́ ǫᴜᴇ ɪʀᴀ́ ᴅᴇᴍᴏʀᴀʀ ?" ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴏʀɢᴀɴɪᴢᴀᴠᴀ ᴀ sᴜᴀ ᴍᴇɴᴛᴇ, ᴀᴅᴇɴᴛʀᴀᴠᴀ ᴅᴏɪs ʀᴀᴘᴀᴢᴇs ɴᴏ ʟᴏᴄᴀʟ.

- ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ? - ᴀᴏ ᴏᴜᴠɪʀ ᴏ sᴇᴜ ɴᴏᴍᴇ, ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴛʀᴀ́s, ᴠᴇɴᴅᴏ ᴜᴍ ɢᴀʀᴏᴛᴏ ᴅᴇ ᴜᴍᴀ ᴀʟᴛᴜʀᴀ ᴍᴇ́ᴅɪᴀ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴘᴇʟᴇ ᴇsᴄᴜʀᴀ, ᴄᴀʙᴇʟᴏs ʙʀᴀɴᴄᴏs ᴇ ᴏʟʜᴏs ʀᴏxᴏs, ᴜsᴀᴠᴀ ᴜᴍ ᴘᴀʀ ᴅᴇ ʙʀɪɴᴄᴏs, ᴠᴇsᴛɪᴀ ᴜᴍ sᴏʙʀᴇᴛᴜᴅᴏ ᴠᴇʀᴍᴇʟʜᴏ ᴇ ᴄᴏᴍ ᴀ ʙᴏʀᴅᴀ ᴘʀᴇᴛᴀ, ᴘᴏʀ ʙᴀɪxᴏ, ᴜᴍᴀ ᴄᴀᴍɪsᴇᴛᴀ ʙʀᴀɴᴄᴀ, ᴀ ᴄᴀʟᴄ̧ᴀ ᴇ́ ᴠᴇʀᴍᴇʟʜᴀ ᴇ ᴏs sᴀᴘᴀᴛᴏs ᴘʀᴇᴛᴏs,
ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴀᴛʀᴀ́s ᴅᴇʟᴇ, ᴏ ʀᴀᴘᴀᴢ ᴍᴀɪs ᴀʟᴛᴏ ǫᴜᴇ ᴇʟᴇ, ᴘᴇʟᴇ ʙʀᴀɴᴄᴀ, ᴄᴀʙᴇʟᴏs ʀᴀᴘᴀᴅᴏ, ᴏ sᴇᴜ ʀᴏsᴛᴏ ᴛɪɴʜᴀ ᴜᴍᴀ ᴄɪᴄᴀᴛʀɪᴢ ǫᴜᴇ ᴠᴀɪ ᴀᴛᴇ́ ᴏ ᴏʟʜᴏ ᴅɪʀᴇɪᴛᴏ, ᴜsᴀᴠᴀ ᴀs ᴍᴇsᴍᴀ ʀᴏᴜᴘᴀ ǫᴜᴇ ᴅᴀ ᴘʀɪᴍᴇɪʀᴀ.

- ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴇ́ ᴏ ᴄᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴘʀᴏᴄᴜʀᴀ ? ɪᴢᴀɴᴀ ᴋᴜʀᴏᴋᴀᴡᴀ ? - ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ ғɪᴄᴀɴᴅᴏ ᴀ ғʀᴇɴᴛᴇ ᴅᴀ ғɪɢᴜʀᴀ, ᴏʟʜᴀ ᴀᴛʀᴀ́s ᴅᴇʟᴇ - ᴘᴇɴsᴇɪ ǫᴜᴇ ɪʀɪᴀ ᴠɪᴍ sᴏᴢɪɴʜᴏ, ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴇɴsᴇɪ ǫᴜᴇ ᴘʀᴇᴄɪsᴀʀɪᴀ ᴅᴇ ᴜᴍ ɢᴜᴀʀᴅᴀ ᴄᴏsᴛᴀ.

- ɴᴀ̃ᴏ ᴘʀᴇᴄɪsᴏ ᴅᴇ ᴜᴍ ɢᴜᴀʀᴅᴀ ᴄᴏsᴛᴀ, ᴇssᴇ ᴇ́ ᴏ ᴍᴇᴜ ᴇsᴄʀᴀᴠᴏ, ᴋᴀᴋᴜᴄʜᴏ - ᴋᴀᴋᴜᴄʜᴏ ᴄᴏᴍᴘʀɪᴍᴇɴᴛᴀ.

- ᴜᴍ ʙɪᴄʜɪɴʜᴏ ᴅᴇ ᴇsᴛɪᴍᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ? ǫᴜᴇ ᴄᴏɪsᴀ ᴀᴅᴏʀᴀ́ᴠᴇʟ - sᴏʀʀɪ ᴅᴇʙᴏᴄʜᴀᴅᴏ ᴅᴇɪxᴀɴᴅᴏ ɪᴢᴀɴᴀ ᴄᴏᴍ ᴜᴍᴀ ᴠᴇɪᴀ sᴀʟᴛᴀɴᴅᴏ.

- ɪᴍᴀɢɪɴᴇɪ ǫᴜᴇ ғᴏssᴇ ᴜᴍᴀ ᴘᴇssᴏᴀ ғᴏʀᴛᴇ, ᴍᴀs ɴᴀ̃ᴏ ᴜᴍᴀ ᴘᴇssᴏᴀ ǫᴜᴇ ᴘᴀʀᴇᴄᴇ ǫᴜᴇ sᴇ ᴇɴᴄᴏsᴛᴀ ʟᴏ ᴘᴏᴅᴇ ᴍᴀᴄʜᴜᴄᴀʀ - ᴏ ᴘʟᴀᴛɪɴᴀᴅᴏ ᴄʀᴜᴢᴀ ᴏs ʙʀᴀᴄ̧ᴏs - ᴍᴀs ɴᴀ̃ᴏ ᴇsᴛᴏᴜ ᴀǫᴜɪ ᴘᴀʀᴀ ᴅɪsᴄᴜᴛɪʀ ɪssᴏ, ᴇsᴛᴏᴜ ᴀǫᴜɪ ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ̂ ǫᴜᴇʀᴏ ғᴀᴢᴇʀ ᴜᴍᴀ ᴀғɪʟɪᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ.

- ᴘᴏʀ ǫᴜᴀʟ ᴍᴏᴛɪᴠᴏ ? - ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴇɴᴄᴀʀᴀ.

- ᴏ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴏᴜᴠɪ ᴀ ʀᴇsᴘᴇɪᴛᴏ, ᴠᴏᴄᴇ̂s ᴇsᴛᴀ̃ᴏ ᴍᴜᴅᴀɴᴅᴏ ᴏ ᴍᴜɴᴅᴏ ᴅᴏs ᴅᴇʟɪɴǫᴜᴇɴᴛᴇs, ᴏɴᴅᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂s ᴘᴀssᴀᴍ ᴠᴏᴄᴇ̂s ᴅᴇɪxᴀᴍ ᴏ ʟᴜɢᴀʀ ɪɴᴛᴇɴsᴏ - sᴏʀʀɪ ᴘsɪᴄᴏᴘᴀ́ᴛɪᴄᴏ - ɪssᴏ ᴍᴇ ᴅᴇɪxᴏᴜ ᴛᴀ̃ᴏ ɪɴᴛᴇʀᴇssᴀᴅᴏ.

- ʙᴏᴍ, ɴᴀ̃ᴏ ᴇ́ ᴄᴏᴍᴏ sᴇ ɪssᴏ ғᴏssᴇ ᴛᴀ̃ᴏ ɪɴsᴀɴᴏ. ᴍᴀs ᴀᴄᴇɪᴛᴀʀᴇɪ ᴀ sᴜᴀ ᴏғᴇʀᴛᴀ - ᴄᴏʟᴏᴄᴀ ᴀ ᴍᴀ̃ᴏ ɴᴏ ᴘᴇsᴄᴏᴄ̧ᴏ.

- sᴇ́ʀɪᴏ ?! - ᴅɪᴢ sᴜʀᴘʀᴇsᴏ ᴏ ᴄɪᴄᴀᴛʀɪᴢᴀᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴀᴛᴇ́ ᴀɢᴏʀᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴇᴍ sɪʟᴇ̂ɴᴄɪᴏ - ɴᴀ̃ᴏ ᴛᴇᴍ ᴀʟɢᴜᴍᴀ ᴄᴏɪsᴀ ǫᴜᴇ ...

- ᴘᴀʀᴀ ғᴀʟᴀʀ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ, ɴᴀ̃ᴏ ᴛᴇᴍ ᴀʟɢᴏ ᴀ ᴍᴀɪs - ɪɴᴛᴇʀʀᴏᴍᴘᴇ - ᴀᴘᴇɴᴀs ғᴀᴢᴇᴍᴏs ᴏ ǫᴜᴇ ǫᴜᴀʟǫᴜᴇʀ ᴅᴇʟɪɴǫᴜᴇɴᴛᴇ ғᴀᴢ ɴᴇssᴀs ʀᴜᴀs - ɪᴢᴀɴᴀ ᴏʟʜᴀ ɴᴏs ᴏʟʜᴏs ᴀᴢᴜʟᴀᴅᴏs - sᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴛᴇʀᴍᴏs ɴᴀᴅᴀ ᴀ ᴍᴀɪs ᴀ ғᴀʟᴀʀ, ᴊᴀ́ ᴇsᴛᴏᴜ ɪɴᴅᴏ - ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴀɴᴅᴀʀ ᴀᴛᴇ́ ɪᴢᴀɴᴀ - ᴛᴏᴍᴀ ᴏ ᴇɴᴅᴇʀᴇᴄ̧ᴏ, ɪʀᴇᴍᴏs ᴄᴏᴍᴜɴɪᴄᴀʀ ʜᴏᴊᴇ ᴍᴇsᴍᴏ ᴀ ᴀғɪʟɪᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ - ɪᴢᴀɴᴀ ᴘᴇɢᴀʀ ᴏ ᴘᴇᴅᴀᴄ̧ᴏ ᴅᴇ ᴘᴀᴘᴇʟ ɴᴀ ᴍᴀ̃ᴏ ᴅᴇ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ - ᴀᴛᴇ́ ᴍᴀɪs - sᴀɪ ᴅᴏ ʟᴜɢᴀʀ, ᴅᴇɪxᴀɴᴅᴏ ᴏs ᴅᴏɪs.

"Curvar-se ao rei de Tokyo"Onde histórias criam vida. Descubra agora