ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴀᴘʀᴇᴄɪᴀᴠᴀ ᴛᴏᴋʏᴏ ᴄᴏᴍ ᴜᴍ ᴏʟʜᴀʀ ʀᴇʟᴀxᴀᴅᴏ, sᴇɴᴛᴀᴅᴏ ᴇᴍ ᴜᴍᴀ ᴍᴇsᴀ ᴅᴇ ᴜᴍᴀ ᴄᴀғᴇᴛᴇʀɪᴀ ᴅᴏ ʟᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴜᴍᴀ ɢʀᴀɴᴅᴇ ᴊᴀɴᴇʟᴀ ᴇ ᴀᴘʀᴏᴠᴇɪᴛᴀɴᴅᴏ ᴜᴍ ᴄᴏᴘᴏ ᴅᴇ ᴍɪʟᴋsʜᴀᴋᴇ .
- ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ? - ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ғʀᴇɴᴛᴇ ᴇ ᴠᴇ̂ ɪᴢᴀɴᴀ ᴄᴏᴍ ᴜᴍᴀ ᴄᴀʟᴄ̧ᴀ ᴘʀᴇᴛᴀ ᴇ ᴄᴀᴍɪsᴇᴛᴀ ʙʀᴀɴᴄᴀ.
- ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴠᴇɪᴏ ǫᴜᴇ ʙᴏᴍ - ᴅɪᴢ ᴀɴɪᴍᴀᴅᴏ - sᴇɴᴛᴀ ᴀɪ́ - ɪᴢᴀɴᴀ sᴇɴᴛᴀ, ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴄʜᴀᴍᴀ ᴜᴍᴀ ɢᴀʀᴄ̧ᴏɴᴇᴛᴇ - ᴘᴏᴅᴇ ᴍᴇ ᴛʀᴀᴢᴇʀ ᴍᴀɪs ᴜᴍ ᴍɪʟᴋsʜᴀᴋᴇ ᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ɪᴢᴀɴᴀ ?
- ɴᴀ̃ᴏ ǫᴜᴇʀᴏ ɴᴀᴅᴀ .
- ᴍᴇ ᴛʀᴀᴢ ᴅᴏɪs ᴅᴇssᴇs ᴍɪʟᴋsʜᴀᴋᴇ ᴅᴇ ᴍᴏʀᴀɴɢᴏ.
- ɪʀᴇɪ ᴛʀᴀᴢᴇʀ, ᴄᴏᴍ ʟɪᴄᴇɴᴄ̧ᴀ - ᴀ ɢᴀʀᴄ̧ᴏɴᴇᴛᴇ sᴀɪ ᴄᴏᴍ ᴏs ᴘᴇᴅɪᴅᴏs, ɪᴢᴀɴᴀ ғɪᴄᴀ ɪɴᴄʀᴇ́ᴅᴜʟᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴏ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴘᴏᴅᴇ sᴇʀ ᴛᴀ̃ᴏ ɪᴅɪᴏᴛᴀ.
- ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴠᴀɪ ᴀᴅᴏʀᴀʀ, ᴏ ᴍɪʟᴋsʜᴀᴋᴇ ᴅᴀǫᴜɪ ᴇ́ ᴍᴜɪᴛᴏ ʙᴏᴍ - ᴛᴇʀᴍɪɴᴀʀ ᴏ sᴇᴜ ᴍɪʟᴋsʜᴀᴋᴇ .
- ɴᴏ́s ɴᴀ̃ᴏ ᴇsᴛᴀᴍᴏs ᴀǫᴜɪ ᴘᴀʀᴀ ɪssᴏ, ᴇsᴛᴀᴍᴏs ᴀǫᴜɪ ᴘᴏʀ ᴄᴀᴜsᴀ ᴅᴇ sʜɪɴɪᴄʜɪʀᴏ sᴀɴᴏ ᴏᴜ ᴇsǫᴜᴇᴄᴇᴜ ? - ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ ɴᴇʀᴠᴏsᴏ.
- ɴᴀ̃ᴏ ᴍᴇ ᴇsǫᴜᴇᴄɪ, ᴀᴘᴇɴᴀs ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴀᴘʀᴏᴠᴇɪᴛᴀʀ ᴇssᴇ ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴘᴀʀᴀ ɴᴏ́s sᴇ ᴄᴏɴʜᴇᴄᴇᴍᴏs, ᴊᴀ́ ǫᴜᴇ sᴏᴍᴏs ᴀʟɪᴀᴅᴏs ᴅᴇᴠᴇʀɪᴀᴍᴏs ᴄᴏɴʜᴇᴄᴇ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ - ʟɪᴍᴘᴀ ᴀ ʙᴏᴄᴀ ᴄᴏᴍ ᴜᴍ ɢᴜᴀʀᴅᴀɴᴀᴘᴏ - ᴍᴀs sᴇᴍ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀs, ᴀ sᴜᴀ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ ᴠᴀɪ sᴇʀ ʀᴇᴘᴏɴᴅɪᴅᴀ - ɪᴢᴀɴᴀ ᴄᴏʟᴏᴄᴀ ᴏs ʙʀᴀᴄ̧ᴏs ɴᴀ ᴍᴇsᴀ.
- ᴘᴏʀ ǫᴜᴀʟ ʀᴀᴢᴀ̃ᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂ ǫᴜᴇʀ sᴀʙᴇʀ sᴏʙʀᴇ ᴏ sʜɪɴɪᴄʜɪʀᴏ sᴀɴᴏ ? ᴇ ᴘᴏʀ ǫᴜᴀʟ ᴄɪʀᴄᴜɴsᴛᴀ̂ɴᴄɪᴀ ᴠᴏᴄᴇ̂ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴇᴜ ᴍᴇsᴍᴏ ᴄᴏɴᴛᴀssᴇ ? - ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴏʟʜᴀ ᴘᴇʟᴀ ᴊᴀɴᴇʟᴀ.
- ᴘᴏʀǫᴜᴇ ǫᴜᴇʀᴏ sᴀʙᴇʀ ǫᴜᴇᴍ ғᴏɪ ᴏ ʟɪ́ᴅᴇʀ ᴅᴀ ʙʟᴀᴄᴋ ᴅʀᴀɢᴏɴs ᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ sᴇʀɪᴀ ᴜᴍ sᴀɴᴏ sᴇ ᴇʟᴇ ᴀɪɴᴅᴀ ᴇsᴛɪᴠᴇssᴇ ᴀǫᴜɪ - ɪᴢᴀɴᴀ ғɪᴄᴀ ᴘᴜᴛᴏ.
- ᴇ́ ᴍᴇɴᴛɪʀᴀ - ɪᴢᴀɴᴀ ғᴇᴄʜᴀ ᴏ ᴘᴜɴʜᴏ ᴄᴏᴍ ғᴏʀᴄ̧ᴀ - ᴇʟᴇ ᴍᴇ ᴀʙᴀɴᴅᴏɴᴏᴜ ɴᴀǫᴜᴇʟᴇ ᴍᴀʟᴅɪᴛᴏ ᴏʀғᴀɴᴀᴛᴏ ᴘᴀʀᴀ ғɪᴄᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴀǫᴜᴇʟᴇ ᴅᴇsɢʀᴀᴄ̧ᴀᴅᴏ ᴅᴏ ᴍᴀɴᴊɪʀᴏ .
- ɪssᴏ ᴇ́ ᴜᴍᴀ ᴍᴇɴᴛɪʀᴀ - ɪᴢᴀɴᴀ ᴏ ᴇɴᴄᴀʀᴀ - ᴀᴄʜᴀʀᴀᴍ ᴜᴍᴀ ᴘᴀᴘᴇʟᴀᴅᴀ ᴅᴇ sʜɪɴɪᴄʜɪʀᴏ sᴏʙʀᴇ ᴀ sᴜᴀ ᴀᴅᴏᴄ̧ᴀ̃ᴏ - ʟɪɢᴀ ᴏ ᴄᴇʟᴜʟᴀʀ - ᴛɪʀᴇɪ ғᴏᴛᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴏᴍᴘʀᴏᴠᴀʀ - ᴍᴏsᴛʀᴀ ᴀ ᴛᴇʟᴀ ᴘᴀʀᴀ ɪᴢᴀɴᴀ ǫᴜᴇ ғɪᴄᴀ sᴜʀᴘʀᴇsᴏ - ᴇ ᴀɪ ᴀɢᴏʀᴀ ᴇsᴛᴀ́ ᴄᴏɴғɪʀᴍᴀᴅᴏ ?
- ᴄᴏᴍᴏ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴏᴜ ᴇssᴇs ᴅᴏᴄᴜᴍᴇɴᴛᴏs ?
- sᴇɢʀᴇᴅᴏ - ɢᴜᴀʀᴅᴀ sᴇᴜ ᴛᴇʟᴇғᴏɴᴇ - ᴇ ᴀɢᴏʀᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ʀᴇsᴏʟᴠɪᴅᴏ ᴏ ᴄᴏɴғʟɪᴛᴏ, ᴍᴇ ᴄᴏɴᴛᴇ sᴏʙʀᴇ sʜɪɴɪᴄʜɪʀᴏ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
"Curvar-se ao rei de Tokyo"
FanfictionYami, gangue de Tokyo, uma gangue que para muito perigosa mas essa gangue está preste a mudar o futuro e as gangues de Tokyo para um novo começo ...