25

60 11 0
                                    

sᴇ ᴘᴀssᴏᴜ ǫᴜᴀsᴇ 1 ᴍᴇ̂s, ᴀʟɢᴜᴍᴀs ᴄᴏɪsᴀs ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ɴᴏ ᴄᴏɴᴛʀᴏʟᴇ, ᴋᴀᴢᴜᴛᴏʀᴀ ᴇɴᴛʀᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ʏᴀᴍɪ ᴇ ᴇᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ sᴇ ᴇɴᴛᴜʀᴍᴏᴜ ᴄᴏᴍ ᴀ ɢᴀɴɢᴜᴇ, ᴀᴋɪʀᴀ ᴇ ᴀɪᴋᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ᴅᴇ ᴏʟʜᴏ ɴᴀ ᴍᴏᴠɪᴍᴇɴᴛᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴅᴀ ʙʟᴀᴄᴋ ᴅʀᴀɢᴏɴs, ᴘʀɪɴᴄɪᴘᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ, ᴏ ʜᴀᴋᴋᴀɪ, ᴜᴍɪ ᴇ ᴋᴀɪᴛᴏ ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ᴘʀᴏᴄᴜʀᴀɴᴅᴏ ᴍᴀɪs ɪɴғᴏʀᴍᴀᴄ̧ᴏ̃ᴇs, ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ɪssᴏ, ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴏᴜ ᴜᴍ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏs ɪʀᴍᴀ̃ᴏs sᴀɴᴏs sᴇ ᴇɴᴛᴇɴᴅᴇʀᴇᴍ ᴍᴀs sᴇᴍ ᴇʟᴇs sᴀʙᴇʀᴇᴍ ǫᴜᴇ ᴠᴀ̃ᴏ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ.
ɴᴀ ʟᴀɴᴄʜᴏɴᴇᴛᴇ, ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴇsᴛᴀ sᴇɴᴛᴀᴅᴏ ᴇᴍ ᴜᴍᴀ ᴄᴀᴅᴇɪʀᴀ, ᴇsᴘᴇʀᴀɴᴅᴏ ᴀᴘᴀʀᴇᴄᴇ ᴀ ᴅᴜᴘʟᴀ sᴇᴍ ᴄᴏɴᴛʀᴏʟᴇ.

- ᴇsᴘᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ɪssᴏ ᴅᴇ̂ ᴄᴇʀᴛᴏ - ᴍᴜʀᴍᴜʀᴀ ᴘᴀʀᴀ sɪ ᴍᴇsᴍᴏ, ᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ ᴇ́ ᴀʙᴇʀᴛᴀ ᴀᴘᴀʀᴇᴄᴇɴᴅᴏ ᴏ ᴍɪᴋᴇʏ - ᴀǫᴜɪ ᴍɪᴋᴇʏ ! - ᴇʀɢᴜᴇʀ ᴀ ᴍᴀ̃ᴏ, ᴄʜᴀᴍᴀɴᴅᴏ ᴀᴛᴇɴᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴅᴏ ʟᴏɪʀᴏ ᴇ ʟᴏɢᴏ ɪɴᴅᴏ ᴀ sᴜᴀ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ.

- ᴏɪ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴛᴄʜʏ - sᴏʀʀɪ ᴍɪᴋᴇʏ, sᴇ sᴇɴᴛᴀ - ᴄᴏᴍᴏ ᴠᴀɪ ?

- ᴠᴏᴜ ʙᴇᴍ, ᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ?

- ʙᴇᴍ ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ - sᴏʀʀɪ - ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴊᴀ́ ᴘᴇᴅɪᴜ ᴀʟɢᴏ ? - ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ.

- sɪᴍ, ғɪǫᴜᴇɪ ᴍᴇɪᴏ ᴀɴsɪᴏsᴏ ᴇ ᴘᴇᴅɪʀ ᴀʟɢᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴏᴍᴇʀ - ʀᴇsᴘᴏɴᴅᴇ - ᴍᴀs ᴅᴇᴠᴇ ᴇsᴛᴀʀ ᴄʜᴇɢᴀɴᴅᴏ.

- ᴛᴇɴᴅɪ, ᴍᴀs ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ̂ ᴍᴇ ᴄʜᴀᴍᴏᴜ ᴀǫᴜɪ ? - ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ ɪɴᴛᴇʀᴇssᴀᴅᴏ.

- ǫᴜᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴄᴏɴʜᴇᴄᴇ ᴀʟɢᴜᴇ́ᴍ ᴇ ᴘᴏʀ ғᴀᴠᴏʀ ɴᴀ̃ᴏ sᴇ ᴍᴀᴛᴇᴍ - ᴅɪᴢ, ᴍɪᴋᴇʏ ᴏ ᴏʟʜᴀ ᴄᴏɴғᴜsᴏ ᴅᴀ ᴘᴀʀᴛᴇ "ɴᴀ̃ᴏ sᴇ ᴍᴀᴛᴇᴍ" ᴍᴀs ɴᴀ̃ᴏ ғᴀʟᴏᴜ ɴᴀᴅᴀ. ᴀʟɢᴜɴs ᴍɪɴᴜᴛᴏs ᴅᴇᴘᴏɪs, ᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ ᴇ́ ᴀʙᴇʀᴛᴀ ᴘᴏʀ ᴜᴍ ʀᴀᴘᴀᴢ ᴍᴏʀᴇɴᴏ, ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ ᴇ́ ᴠᴇ̂ - ᴏᴘᴀ, ᴀǫᴜɪ! - ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴄʜᴀᴍᴀ ᴀᴛᴇɴᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴅᴏ ᴍᴏʀᴇɴᴏ ᴇ ᴠᴇᴍ ᴀɴᴅᴀɴᴅᴏ ᴀᴛᴇ́ ᴀ ᴍᴇsᴀ, ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴋᴇʏ, ᴀɴᴛᴇs ᴀ sᴜᴀ ᴄᴀʀᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴄᴀʟᴍᴀ ᴀɢᴏʀᴀ ᴇsᴛᴀ́ ᴄᴏᴍ ᴠᴇɪᴀs sᴀʟᴛᴀɴᴅᴏ ᴘᴇʟᴀ sᴜᴀ ᴛᴇsᴛᴀ - ᴠᴇᴍ sᴇɴᴛᴀ ᴀǫᴜɪ - ᴀᴘᴏɴᴛᴀ ᴀ ᴄᴀᴅᴇɪʀᴀ ᴅᴏ sᴇᴜ ʟᴀᴅᴏ .

- ᴀᴄʜᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴏᴜ "ᴀᴛʀᴀᴘᴀʟʜᴀɴᴅᴏ" - ᴅɪᴢ ᴍᴇɪᴏ ɴᴇʀᴠᴏsᴏ.

- ɴᴀ̃ᴏ, sᴇɴᴛᴀ ᴀǫᴜɪ - ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴀᴘᴏɴᴛᴀ ᴀ ᴄᴀᴅᴇɪʀᴀ, ɪᴢᴀɴᴀ sᴜsᴘɪʀᴀ ᴇ sᴇɴᴛᴀ, ᴍɪᴋᴇʏ ғɪᴄᴀ ᴄᴜʀɪᴏsᴏ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴘᴇssᴏᴀ ᴅᴇ sᴜᴀ ғʀᴇɴᴛᴇ - ᴍɪᴋᴇʏ ᴇssᴇ ᴇ́ ᴏ ɪᴢᴀɴᴀ, ɪᴢᴀɴᴀ ᴇssᴇ ᴇ́ ᴏ ᴍɪᴋᴇʏ - ᴀᴘʀᴇsᴇɴᴛᴀ ᴏs ᴅᴏɪs.

- ᴇ́ ᴜᴍ ᴘʀᴀᴢᴇʀ ᴇᴍ ᴄᴏɴʜᴇᴄᴇ ʟᴏ, ɪᴢᴀɴᴀ - ᴄᴜᴍᴘʀɪᴍᴇɴᴛᴀ ᴍɪᴋᴇʏ ᴇ ᴅᴀ́ ᴜᴍ sᴏʀʀɪsᴏ, ɪᴢᴀɴᴀ ᴏ ɪɢɴᴏʀᴀ ᴇ sᴀʟᴛᴀ ᴜᴍᴀ ᴠᴇɪᴀ ɴᴀ ᴛᴇsᴛᴀ ᴅᴇ ᴍɪᴋᴇʏ - ᴏ sᴇᴜ "ᴀᴍɪɢᴏ" ᴇ́ ᴍᴇɪᴏ sᴇᴍ ɴᴏᴄ̧ᴀ̃ᴏ, ɴᴀ̃ᴏ ᴇ́ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴛᴄʜʏ ?

"Curvar-se ao rei de Tokyo"Onde histórias criam vida. Descubra agora