ᴍᴀɪs ᴛᴀʀᴅᴇ, sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀ ᴏ ʟɪ́ᴅᴇʀ ᴅᴏ ʏᴀᴍɪ , ᴄᴀᴘɪᴛᴀ̃ᴇs ᴇ ᴏs ᴠɪᴄᴇs ɴᴀ ᴄᴀsᴀ ᴅᴇ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ.
- ᴅᴇɪxᴀ ᴇᴜ ᴠᴇ̂ sᴇ ᴇᴜ ᴇɴᴛᴇɴᴅɪ - ᴅɪᴢ ᴜᴍɪ ᴘʀᴏᴄᴇssᴀɴᴅᴏ ᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴅɪssᴇ - ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴄᴏɴʜᴇᴄᴇᴜ ᴏ ʟɪ́ᴅᴇʀ ᴇ ᴏ ᴠɪᴄᴇ ᴅᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ǫᴜᴇ ᴠɪʀᴏᴜ "ᴀᴍɪɢᴏ", ᴇ ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ ᴄᴏɴʜᴇᴄᴇᴜ ᴏ ᴄᴀᴘɪᴛᴀ̃ᴏ ᴇ ᴏ ᴠɪᴄᴇ ᴅᴀ ᴛᴇʀᴄᴇɪʀᴀ ᴅɪᴠɪsᴀ̃ᴏ ᴅᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ, sᴏ́ ǫᴜᴇ ᴏ ᴄᴀᴘɪᴛᴀ̃ᴏ ғᴏɪ ᴘʀᴇsᴏ ᴘᴏʀ ǫᴜᴀsᴇ ᴍᴀᴛᴀʀ ᴏ ʟɪ́ᴅᴇʀ ᴅᴀ ᴍᴏᴇʙɪᴜs, ᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴘʀᴇsᴇɴᴄɪᴏᴜ ᴀ ʙʀɪɢᴀ ᴅᴏs ᴅᴏɪs, ᴇ ᴅᴇᴘᴏɪs ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴄᴏɴʜᴇᴄᴇᴜ ᴏ ᴄᴀᴘɪᴛᴀ̃ᴏ ᴇ ᴏ ᴠɪᴄᴇ ᴅᴀ ᴘʀɪᴍᴇɪʀᴀ ᴅɪᴠɪsᴀ̃ᴏ ...
- ᴏ ᴄᴀᴘɪᴛᴀ̃ᴏ ᴅᴀ ᴘʀɪᴍᴇɪʀᴀ ᴅɪᴠɪsᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴀ ᴀɴᴛᴇs - ᴀᴄʀᴇsᴄᴇɴᴛᴀ.
- ... - ᴏ ᴘᴇssᴏᴀʟ ᴇɴᴄᴀʀᴀ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ.
- ᴏ ǫᴜᴇ ? ᴏs ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀs sᴜʀɢᴇᴍ ᴅᴏ ɴᴀᴅᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴍ - ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀ ɪɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ᴄᴏᴢɪɴʜᴀ.
- sᴏ́ ǫᴜᴇ ᴇssᴇs ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀs sᴀ̃ᴏ ᴀ ɢᴀɴɢᴜᴇ ᴍᴀɴᴊɪ ᴅᴇ ᴛᴏᴋʏᴏ, sᴇ ᴇʟᴇs ᴅᴇsᴄᴏʙʀɪʀᴇᴍ ǫᴜᴇᴍ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴇ́, ᴘᴏʀ ᴀᴄɪᴅᴇɴᴛᴇ ᴀɪɴᴅᴀ ?! - ᴅɪᴢ ʀᴏʏ ᴄᴏᴍ ᴜᴍᴀ sᴇᴍʙʟᴀɴᴛᴇ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀᴅᴏ.
- ᴄʟᴀʀᴏ ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ - ᴠᴏʟᴛᴀ ᴄᴏᴍ ᴀʟɢᴜɴs sᴀᴄᴏs ᴅᴇ sᴀʟɢᴀᴅɪɴʜᴏ - ᴛᴏᴍᴏ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴄᴜɪᴅᴀᴅᴏ - ᴅᴇɪxᴀ ᴏs sᴀʟɢᴀᴅɪɴʜᴏs ɴᴀ ᴍᴇsɪɴʜᴀ.
- ɴᴀ̃ᴏ ᴇ́ ᴇssᴀ ǫᴜᴇsᴛᴀ̃ᴏ ᴅᴇ ᴛᴏᴍᴀʀ ᴄᴜɪᴅᴀᴅᴏ - ᴀɪᴋᴀ ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ - ᴀ ʏᴀᴍɪ ᴇsᴛᴀ́ sᴇɴᴅᴏ ᴍᴜɪᴛᴏ ʙᴇᴍ ᴘʀᴏᴄᴜʀᴀᴅᴀ ᴘᴏʀ ᴄᴏɴᴛᴀ ᴅᴀs ᴠᴇɴᴅᴀs, ᴇ ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ ᴅᴏs ᴛʀᴀɪᴅᴏʀᴇs ǫᴜᴇ ᴅᴇᴠᴇᴍ ᴛᴇʀ sᴏʟᴛᴀᴅᴏ ᴀʟɢᴜᴍᴀ ɪɴғᴏʀᴍᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛᴇ ᴅᴀ ɢᴀɴɢᴜᴇ.
- ᴇ ᴀɪɴᴅᴀ ᴛᴇʀᴍᴏs ᴍᴀɪs ᴜᴍᴀ ᴄᴏɪsᴀ ᴘᴀʀᴀ ʀᴇsᴏʟᴠᴇʀ - ʜᴀʀᴜᴛᴏ ᴀᴄᴇɴᴅᴇ ᴜᴍ ᴄɪɢᴀʀʀᴏ - ᴜᴍ ᴅᴏs ᴍᴇᴍʙʀᴏ ᴅᴀ ᴘʀɪᴍᴇɪʀᴀ ᴅɪᴠɪsᴀ̃ᴏ, ᴅɪssᴇ ǫᴜᴇ ᴀʟɢᴜᴇ́ᴍ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ǫᴜᴇʀᴇɴᴅᴏ ᴀʟɢᴜᴍᴀs ɪɴғᴏʀᴍᴀᴄ̧ᴏ̃ᴇs ᴅᴀ ɢᴀɴɢᴜᴇ ᴇ ǫᴜᴇʀɪᴀ sᴀʙᴇʀ sᴏʙʀᴇ ᴏ ʟɪ́ᴅᴇʀ.
- ᴅᴇᴜ ᴀs ɪɴғᴏʀᴍᴀᴄ̧ᴏ̃ᴇs ᴅᴇ ǫᴜᴇᴍ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ǫᴜᴇʀᴇɴᴅᴏ ?
- ᴅɪᴢ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ ᴜᴍ ʟᴏɪʀᴏ, ᴇsᴛᴀᴛᴜʀᴀ ʙᴀɪxᴀ, ᴘᴇʟᴇ ᴍᴏʀᴇɴᴀ ᴇ ᴜsᴀᴠᴀ ᴏ́ᴄᴜʟᴏs, ᴜᴍᴀ ᴄᴏɪsᴀ ᴀssɪᴍ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴍᴇ ʟᴇᴍʙʀᴇ.
- ʜᴍᴍᴍ...
- ᴄᴏɴʜᴇᴄᴇ ᴇʟᴇ ? - ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ ᴋᴀɪᴛᴏ.
- ɴᴀ̃ᴏ, ᴍᴀs ᴀ ʜɪɴᴀᴛᴀ ᴅᴇᴠᴇ ᴄᴏɴʜᴇᴄᴇ ᴇʟᴇ, ᴀᴍᴀɴʜᴀ̃ ᴍᴇsᴍᴏ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴏ ᴄᴏᴍ ᴇʟᴀ.
- ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴠᴀᴍᴏs ᴅᴇɪxᴀʀ ᴅᴇ ʟᴀᴅᴏ ᴇssᴇ ᴘᴀᴘᴏ ᴅᴇ ᴅᴇʟɪǫᴜᴇɴᴛᴇs, ᴇ ᴠᴀᴍᴏs ᴀᴘʀᴏᴠᴇɪᴛᴀʀ ᴀ ᴀᴅᴏʟᴇsᴄᴇ̂ɴᴄɪᴀ ᴏ ǫᴜᴀɴᴛᴏs ᴀɴᴛᴇs ǫᴜᴇ sᴇᴊᴀᴍᴏs ɪɢᴜᴀʟ ᴏ ʜᴀʀᴜᴛᴏ, ᴠᴇʟʜᴏ ᴍᴀᴄᴏɴʜᴇɪʀᴏ - ғᴀʟᴀ ᴜᴍɪ, ᴘᴇɢᴀɴᴅᴏ ᴏ ᴄᴏɴᴛʀᴏʟᴇ ᴅᴀ ᴛᴠ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
"Curvar-se ao rei de Tokyo"
FanfictionYami, gangue de Tokyo, uma gangue que para muito perigosa mas essa gangue está preste a mudar o futuro e as gangues de Tokyo para um novo começo ...