ɴᴏ ǫɢ ᴅᴀ ʏᴀᴍɪ, ᴀɪᴋᴀ ᴇsᴛᴀ ɴᴏ ᴇsᴄʀɪᴛᴏ́ʀɪᴏ ᴀʀʀᴜᴍᴀɴᴅᴏ ᴀʟɢᴜᴍᴀs ᴘᴀᴘᴇʟᴀᴅᴀs ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ᴊᴏɢᴀᴅᴏs ɴᴀ ᴍᴇsᴀ, ʟᴇɴᴅᴏ ᴏs ᴅᴏᴄᴜᴍᴇɴᴛᴏs, ᴜɴs ᴅᴇʟᴇs ᴄʜᴀᴍᴏᴜ ᴀ ᴀᴛᴇɴᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴅᴇ ᴀɪᴋᴀ, ᴘᴇɢᴀɴᴅᴏ ᴏ ᴅᴏᴄᴜᴍᴇɴᴛᴏ ᴇʟᴀ ʟᴇ̂ ᴀᴛᴇɴᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇ ғɪᴄᴀ ᴀᴘᴀᴠᴏʀᴀᴅᴀ.
- ᴘᴏʀʀᴀ! - ʀᴀᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴇɢᴀ ᴏ ᴄᴇʟᴜʟᴀʀ ᴇ ʟɪɢᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ - ᴀᴛᴇɴᴅᴇ ᴀᴛᴇɴᴅᴇ ᴀᴛᴇɴᴅᴇ - ᴅᴇᴘᴏɪs ᴅᴇ ʟᴏɴɢᴏ ᴍɪɴᴜᴛᴏs, ᴘᴏᴅᴇ ᴏᴜᴠɪʀ ᴀ ᴠᴏᴢ ᴅᴇ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ.
- ᴀʟᴏ̂ ? ᴀɪᴋᴀ ᴘʀᴇᴄɪsᴀ ᴅᴇ ᴀʟɢᴏ?
- ᴘʀᴇᴄɪsᴏ ᴅᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴀǫᴜɪ ɴᴏ ǫɢ ᴅᴀ ʏᴀᴍɪ, ᴀɢᴏʀᴀ !
- ᴏ ǫᴜᴇ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇᴜ ?
- ɴᴀ̃ᴏ ʜᴀ́ ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴇxᴘʟɪᴄᴀʀ, ᴠᴇɴʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴀ́ ᴀɢᴏʀᴀ !
- ᴊᴀ́ ᴇsᴛᴏᴜ ɪɴᴅᴏ.
ᴀ ᴄʜᴀᴍᴀᴅᴀ ᴇ́ ᴇɴᴄᴇʀʀᴀᴅᴀ, ᴀɪᴋᴀ ᴏʟʜᴀ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴅᴏᴄᴜᴍᴇɴᴛᴏ ᴇ ғɪᴄᴀ ᴅᴇsᴀᴄʀᴇᴅɪᴛᴀᴅᴀ. "ᴠᴏᴜ ᴍᴀᴛᴀʀ ᴏ ʀᴏʏ!"ᴅᴇᴘᴏɪs ᴅᴇ ᴀʟɢᴜɴs ᴍɪɴᴜᴛᴏs, ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴄʜᴇɢᴀ ᴊᴜɴᴛᴏ ᴄᴏᴍ ᴏ ʀᴇsᴛᴀɴᴛᴇ ᴅᴏs ᴄᴀᴘɪᴛᴀ̃ᴇs.
- ᴏ ǫᴜᴇ ʜᴏᴜᴠᴇ ᴀɪᴋᴀ ? - ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ғɪᴄᴀ ɴᴇʀᴠᴏsᴏ, ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴀɪᴋᴀ ᴘᴇɢᴀ ᴏ ᴘᴀᴘᴇʟ ᴇ ᴀɴᴅᴀ ᴀᴛᴇ́ ᴇʟᴇ.
- ǫᴜᴇ ʙᴏᴍ ǫᴜᴇ ᴏ ʀᴇsᴛᴀɴᴛᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴀǫᴜɪ, ᴠᴀɪ ᴘᴏᴜᴘᴀʀ ᴛᴇᴍᴘᴏ - ᴇɴᴛʀᴇɢᴀ ᴏ ᴘᴀᴘᴇʟ ɴᴀ ᴍᴀ̃ᴏ ᴅᴇ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴇ sᴇ ᴀғᴀsᴛᴀ. ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ғᴏɪ ʟᴇɴᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴄᴀʟᴍᴀ ᴀᴛᴇ́ ǫᴜᴇ ᴜᴍᴀ ᴠᴇɪᴀ ᴀᴘᴀʀᴇᴄᴇ ᴇᴍ sᴜᴀ ᴛᴇsᴛᴀ.
- ᴄᴏᴍᴏ ᴇssᴇ ғɪʟʜᴀ ᴅᴀ ᴘᴜᴛᴀ! ᴄᴏᴍᴏ ᴇʟᴇ ᴛᴇᴠᴇ ᴄᴏʀᴀɢᴇᴍ ᴅᴇ ғᴀᴢᴇʀ ɪssᴏ ?! - ᴀᴍᴀssᴏᴜ ᴏ ᴘᴀᴘᴇʟ ᴄᴏᴍ ᴘᴜʀᴀ ʀᴀɪᴠᴀ, ᴜᴍɪ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴀᴏ ʟᴀᴅᴏ ᴠᴇɴᴅᴏ ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ ᴛᴇɴᴛᴀ ᴀᴄᴀʟᴍᴀʀ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ.
- sᴇ ᴀᴄᴀʟᴍᴀ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ! ғɪᴄᴀ ɴᴇʀᴠᴏsᴏ ᴅᴇssᴇ ᴊᴇɪᴛᴏ ɴᴀ̃ᴏ ᴠᴀɪ ɴᴏ́s ᴀᴊᴜᴅᴀʀ ᴇᴍ ɴᴀᴅᴀ! - ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴛᴀᴄᴀ ᴏ ᴘᴀᴘᴇʟ ɴᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ, ᴏ ʀᴇsᴛᴀɴᴛᴇ ᴅᴏs ᴄᴀᴘɪᴛᴀ̃ᴇs ɴᴀ̃ᴏ ᴛɪɴʜᴀ ʟɪᴅᴏ ᴏ ᴘᴀᴘᴇʟ, ᴀᴋɪʀᴀ ᴘᴇɢᴀ ᴏ ᴘᴀᴘᴇʟ ᴍᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ, ᴅᴇsᴀᴍᴀssᴀ ᴏ ᴘᴀᴘᴇʟ ᴇ ʟᴇɴᴅᴏ ᴘᴇʀᴛᴏ ᴅᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs.
" ᴛᴀɪᴊᴜ sʜɪʙᴀ,
ᴀ ʏᴀᴍɪ ᴇsᴛᴀ́ ᴄᴏᴍ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀs ᴇɴᴛʀᴇ ᴏs ᴛʀᴀɪᴅᴏʀᴇs ᴛᴀɴᴛᴏ ɴᴀ ʏᴀᴍɪ ᴇ ᴛᴀɴᴛᴏ ɴᴀ ʙʟᴀᴄᴋ ᴅʀᴀɢᴏɴs, ᴘᴇʀᴄᴇʙᴇᴍᴏs ǫᴜᴇ ᴘʀᴇᴄɪsᴀᴍᴏs ᴛɪʀᴀ ᴀ ʙʟᴀᴄᴋ ᴅʀᴀɢᴏɴs ɴᴏ ᴄᴀᴍɪɴʜᴏ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ɴᴏ́s, ʏᴀᴍɪ, ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴍᴏs sᴇɢᴜɪʀ ᴘᴀʀᴀ ғʀᴇɴᴛᴇ.
ᴅᴇᴄɪᴅɪᴍᴏs ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ǫᴜᴇ ᴀʟɪᴀɴᴄ̧ᴀ ᴇɴᴛʀᴇ ʏᴀᴍɪ ᴇ ʙʟᴀᴄᴋ ᴅʀᴀɢᴏɴs ᴇsᴛᴀ́ ᴀᴄᴀʙᴀᴅᴀ
ᴇ ǫᴜᴇʀᴇᴍᴏs ᴀ ᴍᴇᴛᴀᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂s ᴛɪʀᴀʀᴀᴍ ɴᴀ ʏᴀᴍɪ, sᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴅᴇ̂ ᴏ ǫᴜᴇʀᴇᴍᴏs, ᴠᴏᴄᴇ̂s ᴛᴇʀᴀ̃ᴏ ᴠɪɴᴛᴇ ᴇ ǫᴜᴀᴛʀᴏ (24) ʜᴏʀᴀs ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ɴᴏ́s ɴᴀ̃ᴏ ᴀᴄᴀʙᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴀ ʙʟᴀᴄᴋ ᴅʀᴀɢᴏɴs.
VOCÊ ESTÁ LENDO
"Curvar-se ao rei de Tokyo"
FanfictionYami, gangue de Tokyo, uma gangue que para muito perigosa mas essa gangue está preste a mudar o futuro e as gangues de Tokyo para um novo começo ...