7

480 45 1
                                    

ᴀ sᴜʀᴘʀᴇsᴀ ᴅᴏ ʟɪ́ᴅᴇʀ ᴅᴇ ᴛᴇɴᴊɪᴋᴜ ғᴏɪ ᴛᴀ̃ᴏ ᴄʜᴏᴄᴀɴᴛᴇ, ǫᴜᴇ ғɪᴄᴏᴜ sᴜʀᴘʀᴇᴇɴᴅɪᴅᴏ ᴀᴛᴇ́ ᴀɢᴏʀᴀ, ᴅɪᴀɴᴛᴇ ᴅᴀ sᴜʀᴘʀᴇsᴀ, ᴏs ᴍᴇᴍʙʀᴏs ᴘᴇʀᴄᴇʙᴇʀᴀᴍ ǫᴜᴇ ᴏ sᴇᴜ ʟɪ́ᴅᴇʀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ɪɴǫᴜɪᴇᴛᴏ.

- ᴏ ᴋᴀᴋᴜᴄʜᴏ - ᴄʜᴀᴍᴀ ᴜᴍ ᴄᴀʀᴀ ᴀʟᴛᴏ, ᴄᴏᴍ ᴅᴜᴀs ᴛʀᴀᴄ̧ᴀs ǫᴜᴇ ᴀs ᴘᴏɴᴛᴀ ᴇʀᴀᴍ ʟᴏɪʀᴀs, ᴏʟʜᴏs ʀᴏxᴏs - sᴇ sᴀʙᴇ ᴏ ǫᴜᴇ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇᴜ ᴄᴏᴍ ᴏ ʀᴇɪ ?

- ɴᴀ̃ᴏ, ᴅᴇᴘᴏɪs ᴀ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀ ᴄᴏᴍ ᴏ ʟɪ́ᴅᴇʀ ᴅᴏs ʏᴀᴍɪ, ᴘᴀʀᴇᴄᴇ ǫᴜᴇ ᴏs sᴇᴜs ᴘᴇɴsᴀᴍᴇɴᴛᴏs ғᴏʀᴀᴍ ᴘᴀʀᴀ ʟᴏɴɢᴇ.

- sᴇʀᴀ́ ɪssᴏ ᴠᴀɪ ᴀғᴇᴛᴀʀ ? - ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ ᴘᴀʀᴇᴄɪᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴏ ᴅᴇ ᴛʀᴀɴᴄ̧ᴀ, ᴍᴀs sᴇᴜs ᴄᴀʙᴇʟᴏs ᴇʀᴀᴍ sᴏʟᴛᴏ ᴇ ʟᴏɪʀᴏs ᴄᴏᴍ ᴍᴇᴄʜᴀs ᴀᴢᴜɪs.

- ᴀᴄʜᴏ ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ - ᴄᴏᴍᴇɴᴛᴀ ᴋᴀᴋᴜᴄʜᴏ. ɪᴢᴀɴᴀ ғɪᴄᴀ ᴍᴀɪs ᴘᴇɴsᴀᴛɪᴠᴏ sᴏʙʀᴇ ᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ғᴀʟᴏᴜ.

" - ᴍᴇ ᴄᴏɴᴛᴇ sᴏʙʀᴇ ᴏ ʟɪᴅᴇʀ ᴇ ᴏ ᴄʀɪᴀᴅᴏʀ ᴅᴏs ʙʟᴀᴄᴋ ᴅʀᴀɢᴏɴs - ɪᴢᴀɴᴀ ғɪᴄᴀ sᴜʀᴘʀᴇsᴏ

- ᴘᴏʀ ǫᴜᴀʟ ʀᴀᴢᴀ̃ᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂ ǫᴜᴇʀ sᴀʙᴇʀ sᴏʙʀᴇ ᴇʟᴇ ? - ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ ᴄᴏᴍ ᴄᴜʀɪᴏsɪᴅᴀᴅᴇ.

- ᴏᴜᴠɪʀ ғᴀʟᴀʀ ᴍᴜɪᴛᴏ sᴏʙʀᴇ ᴇʟᴇ, ᴇ ǫᴜᴇʀɪᴀ sᴀʙᴇʀ ᴍᴀɪs sᴏʙʀᴇ ᴀʟɢᴜᴇ́ᴍ ǫᴜᴇ ғɪᴄᴏᴜ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴘʀᴏ́xɪᴍᴏ ᴅᴇʟᴇ - ᴇxᴘʟɪᴄᴀʀ - ᴍᴀs sᴇ ɴᴀ̃ᴏ ǫᴜɪsᴇʀ ғᴀʟᴀ ɴᴀ̃ᴏ ᴘʀᴇᴄɪsᴀ - ᴇʟᴇ sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀ ᴅᴇɪxᴀɴᴅᴏ ɪᴢᴀɴᴀ sᴇɴᴛᴀᴅᴏ ᴀɪɴᴅᴀ.

- ᴍᴀs, ᴘᴏʀ ǫᴜᴀʟ ᴍᴏᴛɪᴠᴏ ? - ᴇʟᴇ sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀ ᴇɴᴄᴀʀᴀɴᴅᴏ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ - ᴘᴏʀ ᴇᴜ sᴇʀ ᴘʀᴏ́xɪᴍᴏ ᴅᴇʟᴇ ɴᴀǫᴜᴇʟᴀ ᴇ́ᴘᴏᴄᴀ, ᴇxɪsᴛᴇᴍ ᴍᴀɪs ᴘᴇssᴏᴀs ǫᴜᴇ ᴇsᴛɪᴠᴇʀᴀᴍ ᴘʀᴏ́xɪᴍᴏ ᴅᴇʟᴇ, ᴍᴀs ᴘᴏʀ ǫᴜᴀʟ ʀᴀᴢᴀ̃ᴏ ᴇᴜ ? - ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴀɴᴅᴀʀ ᴀᴛᴇ́ ᴀ sᴀɪ́ᴅᴀ.

- sᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ǫᴜɪsᴇʀ ᴍᴇsᴍᴏ sᴀʙᴇʀ, ᴍᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴇ ᴅᴀǫᴜɪ ᴀ ᴅᴜᴀs sᴇᴍᴀɴᴀs ɴᴏ ᴄᴀғᴇ́ ᴅᴏ ᴄᴇɴᴛʀᴏ ᴍᴀɪs ғᴀᴍᴏsᴏ ᴀs ᴏɪᴛᴏ ᴅᴀ ᴍᴀɴʜᴀ̃, ᴇ ɴᴇssᴇ ᴅɪᴀ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ɪʀᴀ́ sᴀʙᴇʀ - sᴀɪ, ᴅᴇɪxᴀɴᴅᴏ ɪᴢᴀɴᴀ ᴘᴇɴsᴀᴛɪᴠᴏ. "

- ᴛsᴋ - ᴇsᴛᴀʟᴀ ᴀ ʟɪ́ɴɢᴜᴀ " ᴏ ǫᴜᴇ ǫᴜᴇʀ ᴛᴀɴᴛᴏ sᴀʙᴇʀ sᴏʙʀᴇ sʜɪɴɪᴄʜɪʀᴏ sᴀɴᴏ, ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ʜᴀɴᴀɢᴀᴋɪ ? "

🄲🄾🄼 🅃🄰🄺🄴🄼🄸🄲🄷🄸

sᴇʀɪᴀ ᴏɪᴛᴏ ᴇ ᴘᴏᴜᴄᴏs ᴅᴀ ᴍᴀɴʜᴀ̃, ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀᴠᴀ ɴᴀ ᴇsᴄᴏʟᴀ, ɴᴏ ᴛᴇʀʀᴀᴄ̧ᴏ, ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴅᴇ ғᴏɴᴇ, ᴇsᴛᴀᴠᴀ sᴇɴᴛᴀᴅᴏ ᴀᴘʀᴏᴠᴇɪᴛᴀɴᴅᴏ ᴀᴛᴇ́ ᴏ sɪɴᴀʟ ʙᴀᴛᴇʀ. ᴄᴏᴍ ᴏs ᴏʟʜᴏs ғᴇᴄʜᴀᴅᴏs, ᴀᴘʀᴏᴠᴇɪᴛᴀɴᴅᴏ ᴀ ʙʀɪsᴀ ʙᴀᴛᴇɴᴅᴏ ɴᴏs sᴇᴜs ᴄᴀʙᴇʟᴏs ʟᴏɪʀᴏ ʙᴀɢᴜɴᴄ̧ᴀᴅᴏ. ᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ ᴇ́ ǫᴜᴀsᴇ ᴀʀʀᴏᴍᴀʙᴀᴅᴀ.

- ʙᴀᴊɪ- sᴀɴ, ᴛᴇɴʜᴀ ᴍᴀɪs ᴄᴜɪᴅᴀᴅᴏ - ᴇɴᴛʀᴀ ᴅᴏɪs ɢᴀʀᴏᴛᴏs ɴᴏ ᴛᴇʀʀᴀᴄ̧ᴏ.

- ᴄᴀʀᴀ, ᴛᴏ̂ ᴄᴏᴍ ᴜᴍ ᴏ́ᴅɪᴏ! ᴏ ᴘᴀʜ-ᴄʜɪɴ ғᴏɪ ᴘʀᴇsᴏ ᴇ ᴏ ᴅʀᴀᴋᴇɴ ɴᴀ̃ᴏ ǫᴜᴇʀ ɴᴏs ᴀᴊᴜᴅᴀʀ ! - ғᴀʟᴀ ᴅᴀɴᴅᴏ sᴏᴄᴏ ɴᴀ ᴘᴀʀᴇᴅᴇ.

"Curvar-se ao rei de Tokyo"Onde histórias criam vida. Descubra agora