ᴇᴍ ᴛᴏᴋʏᴏ ᴀᴏ ᴇɴᴛᴀʀᴅᴇᴄᴇʀ, ᴇᴍ ᴜᴍᴀ ᴘᴏɴᴛᴇ ᴘᴀssᴀᴠᴀ ᴘᴏᴜᴄᴏs ᴄᴀʀʀᴏs ᴀᴛʀᴀᴠᴇssᴀɴᴅᴏ, ᴇᴍʙᴀɪxᴏ, ᴘᴏᴅᴇᴍᴏs ᴠᴇ̂ ᴜᴍᴀ ᴘᴇssᴏᴀ ᴇɴᴄᴏsᴛᴀᴅᴏ ɴᴀ ᴘᴀʀᴇᴅᴇ ᴄᴏᴍ ᴏs ᴘᴇɴsᴀᴍᴇɴᴛᴏs ʙᴇᴍ ʟᴏɴɢᴇ.
- ᴅᴇᴍᴏʀᴇɪ ? - ᴏ ʀᴀᴘᴀᴢ ᴠɪʀᴀ ᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ ᴇ ᴠᴇ̂ ᴏ ɢʀɪsᴀʟʜᴏ ᴄᴏᴍ ᴜᴍ ᴄɪɢᴀʀʀᴏ ɴᴀ ʙᴏᴄᴀ ᴄᴀᴍɪɴʜᴀɴᴅᴏ ᴄᴀʟᴍᴏ.
- ɴᴀ̃ᴏ, ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴇ́ ᴏ ᴘʀɪᴍᴇɪʀᴏ ᴀ ᴄʜᴇɢᴀʀ - ᴄʜᴇɢᴀɴᴅᴏ ᴘᴇʀᴛᴏ ᴇʟᴇ ᴇɴᴄᴏsᴛᴀ ɴᴀ ᴘᴀʀᴇᴅᴇ ᴅᴏ ᴏᴜᴛʀᴏ ʟᴀᴅᴏ, ᴅᴇᴘᴏɪs ᴅᴇ ᴀʟɢᴜɴs ᴍɪɴᴜᴛᴏs.
- ᴄʜᴇɢᴀᴍᴏs ! - ɢʀɪᴛᴀʀ ᴜᴍɪ, ᴄʜᴇɢᴀɴᴅᴏ ᴊᴜɴᴛᴏ ᴄᴏᴍ ᴀɪᴋᴀ ᴇ ᴀᴋɪʀᴀ, ʟᴏɢᴏ ᴇᴍ sᴇɢᴜɪᴅᴀ ᴋᴀɪᴛᴏ, ᴋᴀᴢᴜᴋɪ ᴇ ʀᴏʏ.
- ǫᴜᴇ ʙᴏᴍ ǫᴜᴇ ᴛᴏᴅᴏs ᴄʜᴇɢᴀʀᴀᴍ, ᴛᴇɴʜᴏ ᴀʟɢᴜᴍᴀs ᴄᴏɪsᴀs ᴀ̀ ғᴀʟᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴠᴏᴄᴇ̂s - ᴏ ғᴀʟsᴏ ʟᴏɪʀᴏ sᴇɴᴛᴀ ɴᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ - ᴠᴀᴍᴏs sᴇɴᴛᴀʀ, ᴊᴀ́ ᴠᴏᴜ ʟᴏɢᴏ ᴀᴠɪsᴀɴᴅᴏ, ᴀ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀ ᴠᴀɪ sᴇʀ ʟᴏɴɢᴀ - ᴇʟᴇs sᴇ sᴇɴᴛᴀᴍ ᴀᴏ ʀᴇᴅᴏʀ ᴅᴇʟᴇ.
- ᴍᴀs ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏᴅᴇʀɪ́ᴀᴍᴏs ᴛᴇʀ ᴍᴀʀᴄᴀᴅᴏ ᴜᴍᴀ ʀᴇᴜɴɪᴀ̃ᴏ ɴᴏ ǫɢ ? - ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ ʀᴏʏ, ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴇɴᴄᴀʀᴀ ᴇʟᴇ.
- ɴᴀ̃ᴏ ǫᴜᴇʀᴏ ᴄᴏʀʀᴇʀ ʀɪsᴄᴏ ᴅᴇ ᴀʟɢᴜᴇ́ᴍ, ᴄᴏɴsɪɢᴀ ᴇsᴄᴜᴛᴀʀ ᴀʟɢᴏ ᴅᴇssᴀ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀ - ʜᴀʀᴜᴛᴏ ʀᴇᴛɪʀᴀ ᴏ ᴄɪɢᴀʀʀᴏ ᴅᴀ ʙᴏᴄᴀ.
- ǫᴜᴀʟ sᴇʀɪᴀ ᴏ ᴀssᴜɴᴛᴏ ᴘᴀʀᴀ sᴇʀ ᴛᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴғɪᴅᴇɴᴄɪᴀʟ ? - sᴏᴘʀᴀ ᴀ ғᴜᴍᴀᴄ̧ᴀ.
- ᴛᴏᴍᴀɴ ᴇ ᴛᴇɴᴊɪᴋᴜ - ᴜᴍɪ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀ ᴀ ᴍᴀ̃ᴏ - ᴅɪɢᴀ, ᴜᴍɪ .
ᴀʙᴀɪxᴀ ᴀ ᴍᴀ̃ᴏ - ǫᴜᴀʟ sᴇʀɪᴀ ᴀ ʀᴀᴢᴀ̃ᴏ ᴅᴇssᴀ ʀᴇᴜɴɪᴀ̃ᴏ ᴘᴀʀᴀ ғᴀʟᴀᴍᴏs ᴅᴀs ᴅᴜᴀs ɢᴀɴɢᴜᴇs ? - ᴛᴏᴅᴏs ᴇɴᴄᴀʀᴀᴍ ᴏ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ.
- ᴀ ᴛᴇɴᴊɪᴋᴜ ᴀᴛᴇ́ ᴇɴᴛᴇɴᴅᴏ - ᴅɪᴢ ᴀᴋɪʀᴀ - ᴍᴀs ᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ? ɴᴀ̃ᴏ ᴛᴇʀᴍᴏs ᴍᴜɪᴛᴏ ᴀ ғᴀʟᴀʀ - ᴍᴇɴᴄɪᴏɴᴀ.
- ᴀs ᴅᴜᴀs ᴇsᴛᴀ̃ᴏ ʟɪɢᴀᴅᴀs - ᴛᴏᴅᴏs ғɪᴄᴀᴍ ᴄᴏɴғᴜsᴏs.
- ᴇsᴛᴀ̃ᴏ ʟɪɢᴀᴅᴀs, ᴇᴍ ǫᴜᴀʟ sᴇɴᴛɪᴅᴏ ? - ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ sᴏʀʀɪ.
- ᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ᴛᴇᴍ ᴅᴏɪs ᴛʀᴀɪᴅᴏʀᴇs - ғɪᴄᴀᴍ sᴜᴘʀᴇsᴏs - ᴇ ᴇssᴀs ᴅᴜᴀs ᴘᴇssᴏᴀs sᴀ̃ᴏ ᴅᴀ ᴛᴇɴᴊɪᴋᴜ .
- ᴏ ɪᴢᴀɴᴀ ǫᴜᴇ ᴄᴏɴᴛᴏᴜ ? - ʙᴀʟᴀɴᴄ̧ᴀ ᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ ᴘᴏsɪᴛɪᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ - ᴇssᴇ ᴄᴀʀᴀ ᴅᴇᴠᴇ ᴄᴏɴғɪᴀʀ ᴍᴇsᴍᴏ ᴇᴍ ᴠᴏᴄᴇ̂, ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ, ᴜᴍ ᴄᴀʀᴀ ᴅᴇssᴇs ɴᴀ̃ᴏ ᴅᴇᴠᴇ ᴄᴏɴғɪᴀʀ ᴀssɪᴍ ᴛᴀ̃ᴏ ғᴀ́ᴄɪʟ ᴇᴍ ᴀʟɢᴜᴇ́ᴍ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
"Curvar-se ao rei de Tokyo"
FanfictionYami, gangue de Tokyo, uma gangue que para muito perigosa mas essa gangue está preste a mudar o futuro e as gangues de Tokyo para um novo começo ...