16

122 11 0
                                    

ɴᴀ ᴄᴀsᴀ ᴅᴇ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ, ᴄʜɪғᴜʏᴜ ᴀᴄᴏʀᴅᴀᴅᴏ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴅᴇɪᴛᴀɴᴅᴏ ɴᴀ ᴄᴀᴍᴀ ᴅᴇ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ, ᴏ ǫᴜᴀʀᴛᴏ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ғᴇᴄʜᴀᴅᴏ ᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ sᴇ ᴀʙʀᴇ, ᴇɴᴛʀᴀ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴄᴏᴍ ʀᴇᴍᴇ́ᴅɪᴏ ᴇ ᴜᴍ ᴄᴏᴘᴏ ᴅᴇ ᴀ́ɢᴜᴀ.

- ᴇsᴛᴀ́ ᴛᴜᴅᴏ ʙᴇᴍ ? - ᴇsᴛᴇɴᴅᴇ ᴏ ʀᴇᴍᴇ́ᴅɪᴏ, ᴄʜɪғᴜʏᴜ sᴇ sᴇɴᴛᴀ ʙᴇᴍ ᴅᴇᴠᴀɢᴀʀ.

- ᴏʙʀɪɢᴀᴅᴏ - ᴘᴇɢᴀ ᴇ ᴛᴏᴍᴀ, ᴘᴇɢᴀ ᴏ ᴄᴏᴘᴏ ᴅ'ᴀ́ɢᴜᴀ ᴇ ᴛᴏᴍᴀ, ᴄᴏʟᴏᴄᴀ ɴᴀ ᴍᴇsᴀ ᴅᴏ ʟᴀᴅᴏ ᴅᴀ ᴄᴀᴍᴀ - ᴠᴀʟᴇᴜ ᴘᴏʀ ᴛᴇʀ ᴍᴇ ᴀᴊᴜᴅᴀᴅᴏ .

- ᴅɪsᴘᴏɴʜᴀ - ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ sᴇɴᴛᴀ ɴᴀ ᴄᴀᴅᴇɪʀᴀ ǫᴜᴇ ᴛɪɴʜᴀ ᴘᴏʀ ᴘᴇʀᴛᴏ - ᴇsᴛᴀ́ ᴅᴏᴇɴᴅᴏ ᴀʟɢᴜᴍᴀ ᴄᴏɪsᴀ ? - ʙᴀʟᴀɴᴄ̧ᴀ ᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ ɴᴇɢᴀᴛɪᴠᴏ - sᴇʀᴀ́ ǫᴜᴇ ᴅᴀ́ ᴘᴀʀᴀ ғᴀʟᴀʀ ᴏ ǫᴜᴇ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇᴜ ? ɴᴀ̃ᴏ ᴇɴᴛᴇɴᴅɪ ᴅɪʀᴇɪᴛᴏ - ᴄʜɪғᴜʏᴜ ᴀʙᴀɪxᴀ ᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ ᴛʀɪsᴛᴇ, ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ғɪᴄᴀ ᴏ ᴇɴᴄᴀʀᴀɴᴅᴏ.

- ɴᴀ ɴᴏɪᴛᴇ ᴘᴀssᴀᴅᴀ, ᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ᴛᴇᴠᴇ ᴜᴍᴀ ʀᴇᴜɴɪᴀ̃ᴏ ᴀᴠɪsᴀɴᴅᴏ sᴏʙʀᴇ ᴏ ɴᴏᴠᴏ ᴄᴀᴘɪᴛᴀ̃ᴏ ᴅᴀ ᴛᴇʀᴄᴇɪʀᴀ ᴅɪᴠɪsᴀ̃ᴏ, ᴏ ʙᴀᴊɪ ғɪᴄᴏᴜ ᴘᴜᴛᴏ ᴇ ᴏ ᴀᴛᴀᴄᴏᴜ, ᴏ ᴍɪᴛsᴜʏᴀ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴜ ᴘᴀʀᴀʀ ᴇʟᴇ ᴍᴀs ᴅᴇᴘᴏɪs ᴅɪssᴇ ǫᴜᴇ ᴅᴇ ᴀɢᴏʀᴀ ᴇᴍ ᴅɪᴀɴᴛᴇ ᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ᴇ́ ɪɴɪᴍɪɢᴀ ᴅᴇʟᴇ ᴇ ᴇɴᴛʀᴀʀᴀ́ ɴᴀ ᴠᴀʟʜᴀʟᴀ - ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴇsᴄᴜᴛᴀᴠᴀ ᴀᴛᴇɴᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ - ʜᴏᴊᴇ, ᴇʟᴇ ᴍᴇ ᴄʜᴀᴍᴀ ᴘᴀʀᴀ ɪʀ ᴇᴍ ᴀʟɢᴜᴍ ʟᴜɢᴀʀ ᴇ ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴍᴇɴᴏs ᴘᴇʀᴄᴇʙᴏ, ᴇsᴛᴀᴠᴀ ɴᴏ ǫɢ ᴅᴀ ᴠᴀʟʜᴀʟᴀ, ʜᴀɴᴍᴀ ᴅɪssᴇ sᴏʙʀᴇ ᴏ ᴛᴇsᴛᴇ ᴅᴇ ғɪᴅᴇʟɪᴅᴀᴅᴇ ʙᴀᴊɪ ғᴏɪ ᴘᴀʀᴀ ᴄɪᴍᴀ ᴇ ʟᴏɢᴏ ᴅᴇɪxᴀɴᴅᴏ ᴇᴜ ɪɴᴄᴏɴsᴄɪᴇɴᴛᴇ - ᴏs ᴅᴏɪs ᴇɴᴄᴀʀᴀᴍ ᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ ᴅᴇɪxᴀɴᴅᴏ ᴏ ǫᴜᴀʀᴛᴏ sɪʟᴇɴᴄɪᴏsᴏ.

- ᴅɪᴀ 31 ᴅᴇ ᴏᴜᴛᴜʙʀᴏ, ᴇʟᴇs ǫᴜᴇʀᴇᴍ ᴀᴄᴀʙᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ - ᴄʜɪғᴜʏᴜ ᴀʀʀᴇɢᴀʟᴀ ᴏs ᴏʟʜᴏs.

- ᴄᴏᴍᴏ ᴀssɪᴍ ?! - ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀ ᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ ʀᴀᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇɴᴄᴀʀᴀɴᴅᴏ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ.

- ɴᴏ ᴇsᴛᴀᴄɪᴏɴᴀᴍᴇɴᴛᴏ ᴀʙᴀɴᴅᴏɴᴀᴅᴏ - ᴠɪʀᴀ ᴀ ᴄᴀᴅᴇɪʀᴀ ɴᴀ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴅᴀ ᴇsᴄʀɪᴠᴀɴɪɴʜᴀ - ᴇʟᴇs ǫᴜᴇʀᴇᴍ ᴀᴄᴀʙᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ᴇ ᴀ ᴛᴏᴍᴀʀ - ᴘᴇɢᴀ ᴀʟɢᴜᴍᴀs ғᴏʟʜᴀs ᴇ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴀ ᴀ ʟᴇʀ, ᴄʜɪғᴜʏᴜ ᴇɴᴄᴀʀᴀ ᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ ᴘᴇɴsᴀɴᴅᴏ ᴇᴍ ᴀʟɢᴏ ᴍᴀs ɴᴀᴅᴀ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀ ɴᴀ sᴜᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ, ᴍᴀs ᴀʟɢᴏ sᴜʀɢᴇ ᴇᴍ sᴜᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ.

- ᴍᴀs ᴄᴏᴍᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂ sᴀʙɪᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ᴠᴀᴍᴏs ɴᴏ ǫɢ ᴅᴀ ᴠᴀʟʜᴀʟᴀ ? ᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂ sᴀʙᴇ ᴅɪssᴏ ? - ʜᴀɴᴀɢᴀᴋɪ ᴠɪʀᴀ ᴀ ᴄᴀᴅᴇɪʀᴀ ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴄʜɪғᴜʏᴜ.

- ᴏ ᴅᴀ ᴛᴀᴛᴏᴏ ᴅᴇ ᴛɪɢʀᴇ ᴍᴇ ᴄʜᴀᴍᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ ɪʀ ᴅᴀ́ ᴜᴍᴀ ᴠᴏʟᴛᴀ ᴇ ᴍᴇ ʟᴇᴠᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ǫɢ, ᴠɪ ʙᴀᴊɪ ǫᴜᴀsᴇ ᴍᴀᴛᴀɴᴅᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂, ʜᴀɴᴍᴀ ᴍᴇ ᴍᴏsᴛʀᴏᴜ ᴜᴍᴀ ɢʀᴀᴠᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ sᴜᴘᴏsᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴍɪɴʜᴀ ᴇ ʜᴀɴᴍᴀ ᴍᴇ ᴀᴠɪsᴏᴜ sᴏʙʀᴇ ᴇssᴇ "ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴏ" - ᴄʜɪғᴜʏᴜ ᴏ ᴏʟʜᴀʀ ᴄᴜʀɪᴏsᴏ.

"Curvar-se ao rei de Tokyo"Onde histórias criam vida. Descubra agora