ᴛᴏᴍᴀɴ, ᴛᴇɴᴊɪᴋᴜ ᴇ ʏᴀᴍɪ ᴇsᴛᴀ̃ᴏ ɴᴀ ᴄᴀsᴀ ᴅᴇ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ, ᴀʟɢᴜᴍᴀs ᴘᴇssᴏᴀs ғɪᴄᴀʀᴀᴍ ɪɴᴄᴏᴍᴏᴅᴀᴅᴀs ᴍᴀs ɴᴀᴅᴀ ᴀ sᴇ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀ, ᴘᴇʟᴏ ᴍᴇɴᴏs ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏᴍ ᴏ ʀᴇsᴛᴀɴᴛᴇ, ᴀᴘᴇɴᴀs ᴏ ᴍɪᴋᴇʏ ᴇ ɪᴢᴀɴᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ̃ᴏ ᴀ ᴘʀᴏɴᴛᴏ ᴅᴇ sᴇ ᴍᴀᴛᴀʀᴇᴍ.
- ᴄᴀᴅᴇ̂ ᴏ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴛᴄʜʏ ? - ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ ᴅʀᴀᴋᴇɴ sᴇɴᴛᴀᴅᴏ ɴᴏ ᴄᴀɴᴛᴏ ᴅᴏ sᴏғᴀ́ ᴀᴏ sᴇᴜ ʟᴀᴅᴏ ᴇsǫᴜᴇʀᴅᴏ sᴇɴᴛᴀᴅᴏ ᴏ ʙᴀᴊɪ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴀ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀ ᴄᴏᴍ ᴏ ᴄʜɪғᴜʏᴜ sᴇɴᴛᴀᴅᴏ ɴᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ.
- ᴇʟᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴠɪɴᴅᴏ, ᴇsᴛᴀ́ ᴘᴇɢᴀɴᴅᴏ ᴜᴍ ɴᴇɢᴏ́ᴄɪᴏ - ʀᴇsᴘᴏɴᴅᴇ ᴋᴀᴢᴜᴋɪ ǫᴜᴇ ᴛɪɴʜᴀ ᴠᴏʟᴛᴀᴅᴏ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴅᴇ sᴜᴀ ᴠɪᴀɢᴇᴍ, sᴇɴᴛᴀᴅᴏ ᴇᴍ ᴜᴍᴀ ᴘᴏʟᴛʀᴏɴᴀ ʙʀᴀɴᴄᴀ, ᴇɴᴄᴀʀᴀ ᴀ ᴍᴏʟᴇᴄᴀᴅᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ɴᴀ sᴀʟᴀ ᴀ ᴇsᴘᴇʀᴀ ᴅᴇ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ - ғɪǫᴜᴇɪ sᴜʀᴘʀᴇsᴏ, ǫᴜᴀɴᴅᴏ ғᴀʟᴀʀᴀᴍ ǫᴜᴇ ᴏ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴊᴜɴᴛᴀʀᴀᴍ ᴛᴏᴅᴏs ᴠᴏᴄᴇ̂s ᴇᴍ ᴜᴍ sᴏ́ ʟᴜɢᴀʀ - ғᴀʟᴀ ᴍᴇɪᴏ ᴅᴇsᴀᴄʀᴇᴅɪᴛᴀᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴋᴀᴋᴜᴄʜᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴘᴇʀᴛᴏ ᴅᴇʟᴇ ᴇᴍ ᴘᴇ́.
- ɴᴜɴᴄᴀ ᴀᴄʜᴇɪ ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ ǫᴜᴇ ᴘᴏᴅɪᴀ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇ - ᴅɪᴢ ᴏ ᴋᴀᴋᴜᴄʜᴏ ᴠᴇɴᴅᴏ ᴏ ɪᴢᴀɴᴀ ᴇɴᴄᴀʀᴀɴᴅᴏ ᴍᴏʀᴛᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴏ ᴍɪᴋᴇʏ ǫᴜᴇ ᴏ ᴇɴᴄᴀʀᴀᴠᴀ ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ, ᴠᴀɪ ᴊᴜɴᴛᴏ ᴀᴛᴇ́ ᴇʟᴇ ғɪᴄᴀɴᴅᴏ ᴀᴏ sᴇᴜ ʟᴀᴅᴏ.
ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴄʜᴇɢᴀ ᴊᴜɴᴛᴏ ᴄᴏᴍ ᴋᴀᴢᴜᴛᴏʀᴀ ʟᴇᴠᴀɴᴅᴏ ᴏ ǫᴜᴀᴅʀᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴀ sᴀʟᴀ ᴄᴏʟᴏᴄᴀɴᴅᴏ ɴᴏ ᴄᴇɴᴛʀᴏ, ᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ ᴇ ᴇɴᴄᴀʀᴀᴍ sᴜʀᴘʀᴇsᴏs ᴘᴇʟᴏ ᴀᴘᴀʀᴇᴄɪᴍᴇɴᴛᴏ ᴅᴇ ᴋᴀᴢᴜᴛᴏʀᴀ.- ᴏʙʀɪɢᴀᴅᴏ ᴋᴀᴢᴜᴛᴏʀᴀ - ᴀɢʀᴀᴅᴇᴄᴇ, ᴋᴀᴢᴜᴛᴏʀᴀ ᴀᴄᴇɴᴀ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ ᴇ ᴠᴀɪ ᴀᴏ ᴄᴀɴᴛᴏ ɪɴᴄᴏᴍᴏᴅᴀᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴏs ᴏʟʜᴀʀᴇs - ᴍᴜɪᴛᴏ ʙᴇᴍ, ᴏʙʀɪɢᴀᴅᴏ ᴘᴇʟᴀ ᴘʀᴇsᴇɴᴄ̧ᴀ ᴅᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂s ᴀǫᴜɪ - ᴅɪᴢ sᴏʀʀɪɴᴅᴏ - ʙᴇᴍ, ᴄᴏᴍᴏ ᴠᴇᴍᴏs ᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ᴇ ᴀ ᴛᴇɴᴊɪᴋᴜ ᴇsᴛᴀ́ ᴊᴜɴᴛᴏ, ᴊᴜɴᴛᴏ ᴄᴏᴍ ᴏ ʀᴇsᴛᴀɴᴛᴇ ᴅᴏs ᴄᴀᴘɪᴛᴀ̃ᴇs ᴅᴀ ʏᴀᴍɪ - ᴅɪᴢ ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴋᴀᴢᴜᴋɪ ᴇ ʜᴀʀᴜᴛᴏ - ᴍᴜɪᴛᴏ ʙᴇᴍ, ᴇsᴘᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ɴɪɴɢᴜᴇ́ᴍ sᴇ ᴀssᴜsᴛᴇ ᴍᴀs ɪssᴏ ᴘᴏᴅᴇ sᴇʀ ᴍᴜᴅᴀʀ ᴏ ғᴜᴛᴜʀᴏ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏs - ᴇʟᴇ ᴠɪʀᴀ ᴏ ǫᴜᴀᴅʀᴏ ᴇ ᴍᴏsᴛʀᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴇs sᴏʙʀᴇ ᴏ ᴇsǫᴜᴇᴍᴀ ǫᴜᴇ ᴅᴇɪxᴀʀᴀᴍ ᴄᴏɴғᴜsᴏ.
- ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ, ᴏ ǫᴜᴇ ᴇ́ ɪssᴏ ? - ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ ᴄʜɪғᴜʏᴜ, ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏᴜ ᴀ ᴇxᴘʟɪᴄᴀʀ.
- ᴛᴏᴅᴏs ᴇsᴛᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴғᴜsᴏs ᴍᴀs ɪssᴏ, ᴄᴏᴍᴏ ᴇᴜ ᴅɪssᴇ ᴘᴏᴅᴇ ᴍᴜᴅᴀʀ ᴏ ғᴜᴛᴜʀᴏ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏs - ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴀ ᴀ ᴇxᴘʟɪᴄᴀ - ᴅᴇsᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴀ ʏᴀᴍɪ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏᴜ ᴀ ᴅᴇsᴀɴᴅᴀʀ ʀᴇᴘᴀʀᴀᴍᴏs ǫᴜᴇ ᴀs ɢᴀɴɢᴜᴇs, ᴘʀɪɴᴄɪᴘᴀʟ ᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴍᴀɪs ᴇɴᴠᴏʟᴠɪᴅᴀs ᴄᴏᴍ ɴᴏ́s, ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴀᴍᴏs ᴀ ᴘʀᴏᴄᴜʀᴀʀ ɪɴғᴏʀᴍᴀᴄ̧ᴏ̃ᴇs ᴇ ᴘᴇsǫᴜɪsᴀʀ ᴇ ᴅᴇsᴄᴏʙʀɪʀᴍᴏs ǫᴜᴇ ᴛᴇᴍ ᴜᴍᴀ ᴘᴇssᴏᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ sᴇ ᴇɴᴠᴏʟᴠᴇɴᴅᴏ ᴄᴏɴᴛʀᴀ ᴀs ɢᴀɴɢᴜᴇs - ᴀᴘᴏɴᴛᴀ ᴘᴀʀᴀ ғᴏᴛᴏ ᴅᴇ ᴋɪsᴀᴋɪ - ᴋɪsᴀᴋɪ ᴛᴇᴛᴛᴀ - ᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ғɪᴄᴀ sᴜʀᴘʀᴇsᴏ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
"Curvar-se ao rei de Tokyo"
FanfictionYami, gangue de Tokyo, uma gangue que para muito perigosa mas essa gangue está preste a mudar o futuro e as gangues de Tokyo para um novo começo ...