ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴇ ᴀɪᴋᴀ ғɪᴄᴀʀᴀᴍ ᴀ ɴᴏɪᴛᴇ ᴘʀᴏ ᴅɪᴀ ɴᴏ ǫɢ, ᴛᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴇɴᴛᴇɴᴅᴇʀ ʟɪɢᴀʀ ᴏs ᴘᴏɴᴛᴏs ᴇ ᴄᴏɴᴛʀᴏʟᴀʀ ᴛᴏᴅᴀ ᴀ sɪᴛᴜᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ.
- ʜᴍ... - ᴀɪᴋᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴄᴏɴᴄᴇɴᴛʀᴀᴅᴀ ᴀᴏ ǫᴜᴀᴅʀᴏ ᴅᴇ sᴜᴀ ғʀᴇɴᴛᴇ ᴇ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴀ ᴀᴄᴏᴍᴘᴀɴʜᴀɴᴅᴏ-ᴀ - ᴏʟʜᴀ ɴᴏ́s ᴛᴇᴍᴏs ᴄᴇʀᴛᴇᴢᴀ ǫᴜᴇ ᴏ ᴋʏɪᴏᴍᴀssᴀ ᴛᴇɴᴛᴏᴜ ᴍᴀᴛᴀʀ ᴏ ᴅʀᴀᴋᴇɴ ᴘᴏʀ ᴄᴜʟᴘᴀ ᴅᴏ ᴋɪsᴀᴋɪ, ᴍᴀs ᴛᴇᴍ ᴀʟɢᴏ ғᴀʟᴛᴀɴᴅᴏ ... ᴏ ǫᴜᴇ sᴇʀᴀ́ ? - ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ sᴇ ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴀ ᴅᴏ ǫᴜᴀᴅʀᴏ ᴇ ᴏʙsᴇʀᴠᴀ ᴀᴛᴇɴᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ.
- ᴄᴀʀᴀ, ɪssᴏ ᴛᴀ́ ᴍᴀɪs ᴄᴏᴍᴘʟɪᴄᴀᴅᴏ ᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴍᴏɴᴛᴀʀ ᴜᴍ ǫᴜᴇʙʀᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ - ᴄᴏᴍᴇɴᴛᴀ ᴄᴏʟᴏᴄᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴍᴀ̃ᴏ ᴇᴍ sᴇᴜ ǫᴜᴇɪxᴏ. ᴀɪᴋᴀ ᴍᴇxᴇʀ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴘᴀᴘᴇʟᴀᴅᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴀ ᴍᴇsᴀ.
- ɴᴀ̃ᴏ ᴛᴇᴍ ᴄᴏᴍᴏ ᴏᴜ ᴛᴇᴍ ? - ᴘᴇɢᴀ ᴜᴍ ᴘᴀᴘᴇʟ ᴇ ᴠᴇʀɪғɪᴄᴀ - ᴀǫᴜɪ ɴᴀ̃ᴏ ᴛᴇᴍ ɴᴀᴅᴀ...
- ʜᴍᴍ - ᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ ᴇ́ ᴀʙᴇʀᴛᴀ ᴘᴏʀ ᴜᴍɪ, ᴀᴋɪʀᴀ ᴇ ᴋᴀɪᴛᴏ.
- ᴄʀᴜᴢᴇs! ᴠᴏᴄᴇ̂s ғɪᴄᴀʀᴀᴍ ᴀǫᴜɪ ᴀ ɴᴏɪᴛᴇ ᴛᴏᴅᴀ ?! - ᴄᴏᴍᴇɴᴛᴀ ᴜᴍɪ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀᴅᴀ, ᴋᴀɪᴛᴏ ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴀ ᴄᴏᴍ ᴜᴍᴀ ᴄᴀɪxᴀ ᴅᴇ ᴄᴏᴘᴏ ᴅᴇ ᴄᴀғᴇ́ ᴇ ᴅᴇɪxᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴍᴇsᴀ, ᴅᴀɴᴅᴏ ᴜᴍᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴀɪᴋᴀ.
- ᴏʙʀɪɢᴀᴅᴀ, ᴋᴀɪᴛᴏ - ᴀɢʀᴀᴅᴇᴄᴇ, ᴏs ᴛʀᴇ̂s ғᴏᴄᴀᴍ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ǫᴜᴀᴅʀᴏ ɴᴀ sᴜᴀ ғʀᴇɴᴛᴇ, ᴋᴀɪᴛᴏ sᴇ ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴀ ᴅᴇ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴄᴏᴍ ᴜᴍ ᴄᴏᴘᴏ.
- ᴠᴏᴄᴇ̂s ᴅᴇɪxᴀᴍ ɪssᴏ ᴅᴇ ʟᴀᴅᴏ - ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴀ ᴏ ᴄᴏᴘᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ǫᴜᴇ ᴏ ᴏʟʜᴀ ᴍᴀs ᴏ ᴘᴇɢᴀ sᴏʀʀɪɴᴅᴏ - ᴠᴏᴄᴇ̂s ᴇsᴛᴀ̃ᴏ ᴍᴀɪs ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀᴅᴏs ᴅᴏ ǫᴜᴇ ǫᴜᴀʟǫᴜᴇʀ ᴄᴏɪsᴀ - ᴋᴀɪᴛᴏ sᴇ sᴇɴᴛᴀ ɴᴏ sᴏғᴀ́.
- ᴏ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂s ᴇsᴛᴀ̃ᴏ ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ ? - ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ ᴀᴋɪʀᴀ ᴀɪɴᴅᴀ ғᴏᴄᴀᴅᴏ ɴᴏ ǫᴜᴀᴅʀᴏ.
- ᴀs ɪɴғᴏʀᴍᴀᴄ̧ᴏ̃ᴇs ǫᴜᴇ ᴏ ᴋᴀᴢᴜᴛᴏʀᴀ ᴅᴇᴜ, ᴀᴊᴜᴅᴏᴜ ᴀ ɴᴏ́s ᴀ ʟɪɢᴀʀ ᴏs ᴘᴏɴᴛᴏs ᴍᴀs ᴛᴇᴍ ᴀʟɢᴏ ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ʙᴀᴛᴇɴᴅᴏ - ᴄᴏᴍᴇɴᴛᴀ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴛᴏᴍᴀɴᴅᴏ ᴏ sᴇᴜ ᴄᴀғᴇ́ - ᴜᴍɪ, ᴀᴋɪʀᴀ, ᴋᴀɪᴛᴏ ғᴀʟᴏᴜ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂s ғᴏʀᴀᴍ ᴀᴛᴇ́ ᴀ ᴛᴇɴᴊɪᴋᴜ - ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ᴅᴜᴘʟᴀ - ᴇ ᴀɪ́, ᴏ ǫᴜᴇ ᴇʟᴇs ᴅᴇʀᴀᴍ ? - ᴀᴋɪʀᴀ ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ.
- sᴀʙᴇᴍᴏs ǫᴜᴇᴍ sᴀ̃ᴏ ᴏs ᴛʀᴀɪᴅᴏʀᴇs ᴅᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ᴇ ᴏ ᴋɪsᴀᴋɪ ғᴏɪ ᴀ ᴘʀᴏᴄᴜʀᴀ ᴅᴇʟᴇs - ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ғɪᴄᴀ sᴜʀᴘʀᴇsᴏ - ᴅɪssᴇʀᴀᴍ ǫᴜᴇ ᴇʟᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴀ ᴘʀᴏᴄᴜʀᴀ ᴅᴀs ɪɴғᴏʀᴍᴀᴄ̧ᴏ̃ᴇs ᴅᴀ ᴀғɪʟɪᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴅᴀ ʏᴀᴍɪ, ᴄᴏᴍᴏ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ɪɴᴅᴏ - ᴋᴀɪᴛᴏ ᴀᴄᴇɴᴅᴇ ᴜᴍ ᴄɪɢᴀʀʀᴏ.
- ᴇʟᴇ ᴛᴇᴍ ᴀʟɢᴜᴍ ᴘʟᴀɴᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ʙᴇᴍ ᴅᴇ ʙᴀɪxᴏ ᴅᴇ ɴᴏssᴏs ɴᴀʀɪᴢᴇs - ᴄᴏᴍᴇɴᴛᴀ ᴋᴀɪᴛᴏ, ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ǫᴜᴀᴅʀᴏ, ᴏs ғɪᴏs ᴠᴇʀᴍᴇʟʜᴏs ᴄᴏɴᴇᴄᴛᴀᴅᴏ ᴇᴍ ᴄᴀᴅᴀ ᴘᴇssᴏᴀ ᴇ ɢᴀɴɢᴜᴇs, ᴏ ᴄᴇʟᴜʟᴀʀ ᴅᴇ ᴀʟɢᴜᴇ́ᴍ ᴛᴏᴄᴀ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
"Curvar-se ao rei de Tokyo"
FanfictionYami, gangue de Tokyo, uma gangue que para muito perigosa mas essa gangue está preste a mudar o futuro e as gangues de Tokyo para um novo começo ...