03 ᴅɪᴀs ᴅᴇᴘᴏɪs, ᴅʀᴀᴋᴇɴ ᴀɪɴᴅᴀ ᴇsᴛᴀ ɴᴏ ʜᴏsᴘɪᴛᴀʟ sᴇɴᴅᴏ ᴄᴜɪᴅᴀᴅᴏ ʀᴇᴄᴇʙᴇᴜ ᴀs ᴠɪsɪᴛᴀs ᴅᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ, ᴀʟɢᴜɴs ᴛɪᴠᴇʀᴀᴍ ǫᴜᴇ sᴇʀ ᴇxᴘᴜʟsᴏs ᴘᴏʀ ᴄᴏɴᴛᴀ ᴅᴏ ᴀʟᴛᴏ ʙᴀʀᴜʟʜᴏ ǫᴜᴇ ғᴀᴢɪᴀᴍ.
ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ɪɴᴅᴏ ᴠɪsɪᴛᴀʀ ᴅʀᴀᴋᴇɴ, ᴇᴍᴍᴀ ᴍᴀɴᴅᴏᴜ ᴍᴇɴsᴀɢᴇᴍ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴇ ɪʀ ᴠᴇ̂ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴇʟᴇ, ᴄʜᴇɢᴀɴᴅᴏ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ғᴏɪ ᴀᴏ ǫᴜᴀʀᴛᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴅʀᴀᴋᴇɴ ᴅᴇsᴄᴀɴsᴀɴᴅᴏ.- ᴄᴏᴍ ʟɪᴄᴇɴᴄ̧ᴀ - ᴇɴᴛʀᴀ ᴇ ᴠᴇ̂ ᴅʀᴀᴋᴇɴ sᴇɴᴛᴀᴅᴏ ᴏʙsᴇʀᴠᴀɴᴅᴏ ᴘᴇʟᴀ ᴊᴀɴᴇʟᴀ, ᴠɪʀᴀ ᴏ ʀᴏsᴛᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ.
- ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴛᴄʜʏ - sᴏʀʀɪ - ғɪᴄᴏ ғᴇʟɪᴢ ᴘᴏʀ ᴛᴇʀ ᴠɪɴᴅᴏ.
- ᴄᴏᴍᴏ ᴇsᴛᴀ sᴇ sᴇɴᴛɪɴᴅᴏ ? - ᴄᴀᴍɪɴʜᴀ ᴀᴛᴇ́ ᴀ ᴄᴀᴍᴀ ᴅᴇʟᴇ.
- ᴇsᴛᴏᴜ ʙᴇᴍ, ɢʀᴀᴄ̧ᴀs ᴀ ᴠᴏᴄᴇ̂s - ᴇʟᴇ sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀ ᴇ sᴇ ᴄᴜʀᴠᴀ - ᴏʙʀɪɢᴀᴅᴏ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴛᴄʜʏ, ᴇsᴛᴏᴜ ʀᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴍᴜɪᴛᴏ ɢʀᴀᴛᴏ ᴘᴏʀ ᴛᴇ sᴀʟᴠᴀᴅᴏ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴠɪᴅᴀ, ᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ᴛᴇᴍ ᴜᴍᴀ ᴅɪ́ᴠɪᴅᴀ ᴇɴᴏʀᴍᴇ ᴄᴏᴍ ᴀ ʏᴀᴍɪ - ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ғɪᴄᴀ sᴇᴍ ɢʀᴀᴄ̧ᴀ.
- ᴘᴏʀ ғᴀᴠᴏʀ ᴅʀᴀᴋᴇɴ, sᴇᴍ ɪssᴏ - ᴅʀᴀᴋᴇɴ ᴇʀɢᴜᴇʀ sᴇᴜ ᴄᴏʀᴘᴏ - ᴠᴏᴄᴇ̂s ɴᴀ̃ᴏ ᴇsᴛᴀ̃ᴏ ᴇᴍ ᴅɪ́ᴠɪᴅᴀ ᴄᴏᴍ ᴀ ʏᴀᴍɪ, ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsɪɢᴏ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴠᴇ̂ ᴀʟɢᴜᴇ́ᴍ ǫᴜᴇ ᴘʀᴇᴄɪsᴀ ᴅᴇ ᴀᴊᴜᴅᴀ sᴇᴍ ғᴀᴢᴇʀ ɴᴀᴅᴀ - ᴅɪᴢ.
- ᴇsᴛᴀᴍᴏs ᴇᴛᴇʀɴᴀᴍᴇɴᴛᴇ ɢʀᴀᴛᴏs - sᴇ sᴇɴᴛᴀ ɴᴀ ᴄᴀᴍᴀ - ᴇ ᴏ ᴍɪᴋᴇʏ ǫᴜᴇʀ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀ ᴄᴏᴍ ᴠᴏᴄᴇ̂, ᴅᴇᴠᴇ ᴇsᴛᴀʀ ɴᴏ ᴛᴇʀʀᴀᴄ̧ᴏ ᴅᴏʀᴍɪɴᴅᴏ ᴠᴀɪ ʟᴀ́ - ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ғɪᴄᴀ ɴᴇʀᴠᴏsᴏ.
- ᴄᴇʀᴛᴏ, ᴠᴏᴜ ʟᴀ́ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ, ᴀᴛᴇ́ ᴍᴀɪs ᴅʀᴀᴋᴇɴ - sᴀɪ ᴅᴏ ǫᴜᴀʀᴛᴏ ᴅᴇɪxᴀɴᴅᴏ ᴅʀᴀᴋᴇɴ ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ " ᴇsᴘᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ᴍɪᴋᴇʏ ɴᴀ̃ᴏ ғᴀᴄ̧ᴀ ǫᴜᴀʟǫᴜᴇʀ ᴍᴀʟᴜǫᴜɪᴄᴇ ".
ᴄʜᴇɢᴀɴᴅᴏ ɴᴏ ᴛᴇʀʀᴀᴄ̧ᴏ, ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴏʟʜᴀ ᴀᴏ ʀᴇᴅᴏʀ, ɴᴀ̃ᴏ ᴠᴇ̂ ɴɪɴɢᴜᴇ́ᴍ ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴄɪᴍᴀ ᴅᴀ ᴛᴜʙᴜʟᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ, ᴍɪᴋᴇʏ ᴅᴇɪᴛᴀᴅᴏ ᴏʙsᴇʀᴠᴀɴᴅᴏ ᴏ ᴄᴇ́ᴜ.- ᴍɪᴋᴇʏ ? - ᴄʜᴀᴍᴀ, ᴍɪᴋᴇʏ sᴇɴᴛᴀ ɴᴀ ᴛᴜʙᴜʟᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴍᴜᴍᴜʀʀᴀɴᴅᴏ ᴀʟɢᴜᴍᴀs ᴄᴏɪsᴀs ᴘʀᴀ sɪ ᴍᴇsᴍᴏ, ᴘʏʟᴀ ᴇ ᴀɴᴅᴀ ᴀᴛᴇ́ ᴀ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴅᴇʟᴇ.
- ᴏ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ǫᴜᴇʀ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴛᴄʜʏ ? ᴠᴏᴄᴇ̂ ǫᴜᴇʀ ᴀʟɢᴜᴍᴀ ᴄᴏɪsᴀ ᴅᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ? ǫᴜᴇʀ ᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ? ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴛᴀ̃ᴏ ᴘʀᴏ́xɪᴍᴏ ᴅᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ? - ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴛᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴғᴜsᴏ ᴄᴏᴍ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ ᴀᴛʀᴀ́s ᴅᴇ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ - ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ sᴇɪ ᴏ ǫᴜᴇʀ, ᴍᴀs ᴀ ᴜ́ɴɪᴄᴀ ᴄᴏɪsᴀ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴘᴏssᴏ ᴅɪᴢᴇʀ ᴏʙʀɪɢᴀᴅᴏ - sᴇ ᴄᴜʀᴠᴀʀ - ᴏʙʀɪɢᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ sᴀʟᴠᴀʀ ᴏ ᴋᴇɴᴄʜɪɴ, ᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ᴇsᴛᴀ́ ᴇᴛᴇʀɴᴀᴍᴇɴᴛᴇ ɢʀᴀᴛᴏ ᴇ ᴇsᴛᴀᴍᴏs ᴇᴍ ᴅɪ́ᴠɪᴅᴀ ᴄᴏᴍ ᴠᴏᴄᴇ̂ - ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ sᴏʀʀɪ ʟᴇᴠᴇ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
"Curvar-se ao rei de Tokyo"
FanfictionYami, gangue de Tokyo, uma gangue que para muito perigosa mas essa gangue está preste a mudar o futuro e as gangues de Tokyo para um novo começo ...