ᴅᴇᴘᴏɪs ᴅᴏ ɴᴀᴛᴀʟ ᴇ ᴏ ᴀɴᴏ ɴᴏᴠᴏ, ᴀs ɢᴀɴɢᴜᴇs: ʏᴀᴍɪ, ʙʟᴀᴄᴋ ᴅʀᴀɢᴏɴs, ᴛᴏᴍᴀɴ ᴇ ᴛᴇɴᴊɪᴋᴜ sᴇ ᴊᴜɴᴛᴀʀᴀᴍ ɴᴏ ɢᴀʟᴘᴀ̃ᴏ ᴅᴀ ʏᴀᴍɪ. ᴛɪɴʜᴀ ᴍᴜɪᴛᴏs ᴍᴇᴍʙʀᴏs ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ғᴏʀᴀᴍ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴄᴀʀᴀ ᴅᴇ ǫᴜᴀsᴇ ɴᴇɴʜᴜᴍ.
ᴏs ʟɪ́ᴅᴇʀᴇs ᴇ ᴏs ᴠɪᴄᴇs ᴀᴘᴀʀᴇᴄᴇʀᴀᴍ ɴᴏ ᴘᴀʟᴄᴏ, ᴛᴏᴅᴏs ғɪᴄᴀʀᴀᴍ ᴄᴀʟᴀᴅᴏs, ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴅᴀ́ ᴜᴍ ᴘᴀssᴏ ᴀ ғʀᴇɴᴛᴇ.- ᴏʙʀɪɢᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴄᴏᴍᴘᴀʀᴇᴄᴇʀᴇᴍ ! ʙᴏᴍ ᴄᴏᴍᴏ ᴍᴜɪᴛᴏs ᴅᴀǫᴜɪ ɴᴀ̃ᴏ ᴇsᴛᴀ̃ᴏ ᴇɴᴛᴇɴᴅᴇɴᴅᴏ ᴍᴜɪᴛᴀ ᴄᴏɪsᴀ, ɴᴀ ᴠᴇ́sᴘᴇʀᴀ ᴅᴇ ɴᴀᴛᴀʟ, ᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ, ᴛᴇɴᴊɪᴋᴜ ᴇ ʏᴀᴍɪ ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ʟᴜᴛᴀɴᴅᴏ ᴊᴜɴᴛᴏ ᴄᴏɴᴛʀᴀ ᴀ ʙʟᴀᴄᴋ ᴅʀᴀɢᴏɴs, ɢᴀɴʜᴀᴍᴏs ᴇssᴀ ʟᴜᴛᴀ ᴇ ᴘᴏʀ ᴅɪʀᴇᴛᴏ ᴀ ʙʟᴀᴄᴋ ᴅʀᴀɢᴏɴs ᴇsᴛᴀʀᴀ́ ɴᴀs ᴍᴀ̃ᴏs ᴅᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ - ᴏs ᴍᴇᴍʙʀᴏs ᴅᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ғɪᴄᴀᴍ sᴇᴍ ᴇɴᴛᴇɴᴅᴇʀ ᴇ ᴏ ʀᴇsᴛᴀɴᴛᴇ ᴍᴀɪs ᴀɪɴᴅᴀ - ᴇ́ ᴜᴍ ᴅɪʀᴇɪᴛᴏ ᴅᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ, ᴅᴇ ᴜᴍ ᴅᴏᴄᴜᴍᴇɴᴛᴏ ᴀssɪɴᴀᴅᴏ ᴘᴇʟᴏ ᴘʀɪᴍᴇɪʀᴏ ʟɪ́ᴅᴇʀ ᴅᴀ ʙʟᴀᴄᴋ ᴅʀᴀɢᴏɴs, sʜɪɴɪᴄʜɪʀᴏ sᴀɴᴏ - ғɪᴄᴀᴍ sᴜʀᴘʀᴇsᴏ ᴄᴏᴍ ᴀ ɪɴғᴏʀᴍᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ - ᴍᴀɴᴊɪʀᴏ sᴀɴᴏ, ᴄᴀᴘɪᴛᴀ̃ᴏ ᴅᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ, ɪʀᴀ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴠᴏᴄᴇ̂s - ᴍᴀɴᴊɪʀᴏ ғɪᴄᴀ ᴀᴏ ʟᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ.
- ᴄᴏᴍᴏ ᴏ ʟɪ́ᴅᴇʀ ᴅᴀ ʏᴀᴍɪ, ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ʜᴀɴᴀɢᴀᴋɪ, ᴅɪssᴀ ᴀ ᴠᴏᴄᴇ̂s, ᴀs ᴛʀᴇ̂s ɢᴀɴɢᴜᴇs sᴇ ᴜɴɪʀᴀᴍ ᴘᴀʀᴀ ᴀᴄᴀʙᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴀ ʙʟᴀᴄᴋ ᴅʀᴀɢᴏɴs, ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀᴍᴏs ᴅᴏᴄᴜᴍᴇɴᴛᴏs ǫᴜᴇ ᴄᴏᴍᴘʀᴏᴠᴀᴍ ǫᴜᴇ ᴇᴜ sᴇʀɪᴀ ᴏ ᴘʀᴏ́xɪᴍᴏ ʟɪ́ᴅᴇʀ ᴅᴀ ʙʟᴀᴄᴋ ᴅʀᴀɢᴏɴs, ᴍᴀs ɴᴀ̃ᴏ ᴛᴇɴʜᴏ ɪɴᴛᴇʀᴇssᴇ ɴᴀ ʙʟᴀᴄᴋ ᴅʀᴀɢᴏɴs ᴇ ɴᴀ̃ᴏ sᴇʀɪᴀ ᴊᴜsᴛᴏ, ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴏs ʟɪᴅᴇʀᴇs ᴅᴀ ʏᴀᴍɪ ᴇ ᴛᴇɴᴊɪᴋᴜ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀᴍᴏs ᴇ ʀᴇsᴏʟᴠᴇᴍᴏs ᴜɴɪʀ ᴀs ǫᴜᴀᴛʀᴏs ɢᴀɴɢᴜᴇs ᴇ ᴜᴍᴀ sᴏ́ - ᴏs ᴍᴇᴍʙʀᴏs ғɪᴄᴀʀᴀᴍ sᴜʀᴘʀᴇsᴏ ᴄᴏᴍ ᴀ ʀᴇᴠᴇʟᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴇ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴀʀᴀᴍ ᴏs ᴍᴜʀᴍᴜ́ʀɪᴏs.
- ᴍᴀs sᴇ ᴀs ɢᴀɴɢᴜᴇs ᴠᴀ̃ᴏ sᴇ ᴜɴɪʀ, ᴠᴀɪ ᴛᴇʀ ᴜᴍ ʟɪ́ᴅᴇʀ ᴘᴀʀᴀ ʟɪᴅᴇʀᴀʀ ᴀ ɢᴀɴɢᴜᴇ ? - ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ ᴜᴍ ᴍᴇᴍʙʀᴏ ᴅᴀ ʏᴀᴍɪ ᴅᴇɪxᴀɴᴅᴏ ᴛᴏᴅᴏs ᴄᴜʀɪᴏsᴏs ᴄᴏᴍ ᴀ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ, ɪᴢᴀɴᴀ ᴅᴀ́ ᴜᴍ ᴘᴀssᴏ ᴘᴀʀᴀ ғʀᴇɴᴛᴇ.
- sɪᴍ, ɪʀᴀ́ ᴛᴇʀ ᴜᴍ ʟɪ́ᴅᴇʀ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴏᴍᴀɴᴅᴀʀ ᴍᴀs ᴀs ɢᴀɴɢᴜᴇs ᴀɪɴᴅᴀ ᴛᴇʀᴀ́ ᴏs sᴇᴜs ʀᴇᴄɪ́ᴘʀᴏᴄᴏ ʟɪ́ᴅᴇʀᴇs ᴘᴀʀᴀ ɴᴀ̃ᴏ ʜᴏᴜᴠᴇ ɴᴇɴʜᴜᴍᴀ ᴄᴏɴғᴜsᴀ̃ᴏ - ᴇ ᴍᴀɪs ᴍᴜʀᴍᴜ́ʀɪᴏs ғᴏʀᴀᴍ sᴜʀɢɪɴᴅᴏ - 𝐒𝐞 𝐚𝐥𝐠𝐮𝐞́𝐦 𝐧𝐚̃𝐨 𝐞𝐬𝐭𝐢𝐯𝐞𝐫 𝐝𝐞 𝐚𝐜𝐨𝐫𝐝𝐨 𝐜𝐨𝐦 𝐢𝐬𝐬𝐨, 𝐩𝐨𝐝𝐞𝐦 𝐬𝐚𝐢𝐫 𝐝𝐚𝐬 𝐠𝐚𝐧𝐠𝐮𝐞𝐬 - ғᴀʟᴀ ɪᴢᴀɴᴀ ᴄᴏᴍ ᴜᴍᴀ ᴠᴏᴢ sᴏᴍʙʀɪᴀ ᴅᴇɪxᴀɴᴅᴏ ᴀʟɢᴜɴs ᴄᴏᴍ ᴀssᴜsᴛᴀᴅᴏ ᴘᴀʀᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀ - ᴏ́ᴛɪᴍᴏ, ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀɴᴅᴏ! ᴀ ɢᴀɴɢᴜᴇ sᴇʀᴀ́ ʟɪᴅᴇʀᴀɴᴄ̧ᴀ ᴘᴇʟᴏ ʟɪ́ᴅᴇʀ ᴅᴀ ʏᴀᴍɪ ...
𝐓𝐚𝐤𝐞𝐦𝐢𝐜𝐡𝐢 𝐇𝐚𝐧𝐚𝐠𝐚𝐤𝐢 - ᴅᴇɪxᴀ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ sᴜʀᴘʀᴇsᴏ - ᴠᴇɴʜᴀ ᴀǫᴜɪ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ - ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ғɪᴄᴀ ᴘᴇʀᴛᴏ ᴅᴇ ɪᴢᴀɴᴀ, ɪᴢᴀɴᴀ ᴏ ᴏʟʜᴀ ǫᴜᴇ ʀᴇᴠᴇʀᴇ̂ɴᴄɪᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴅᴇɪxᴀɴᴅᴏ ᴍᴜɪᴛᴏ sᴜʀᴘʀᴇsᴏs, ʟᴏɢᴏ ᴏs ᴍᴇᴍʙʀᴏs ᴅᴀ ᴛᴇɴᴊɪᴋᴜ ᴠᴀɪ ᴏ ᴍᴇsᴍᴏ ᴍᴏᴠɪᴍᴇɴᴛᴏ ǫᴜᴇ ɪᴢᴀɴᴀ, ᴛᴏᴅᴏs ᴏs ᴍᴇᴍʙʀᴏs ᴅᴀs ɢᴀɴɢᴜᴇs sᴇ ʀᴇᴠᴇʀᴇ̂ɴᴄɪᴀᴍ ᴘᴀʀᴀ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ, ᴏs ʟɪ́ᴅᴇʀᴇs ᴇ ᴏs ᴠɪᴄᴇs ᴅᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ, ᴛᴇɴᴊɪᴋᴜ ᴇ ᴀᴛᴇ́ ᴀ ʏᴀᴍɪ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
"Curvar-se ao rei de Tokyo"
FanfictionYami, gangue de Tokyo, uma gangue que para muito perigosa mas essa gangue está preste a mudar o futuro e as gangues de Tokyo para um novo começo ...