28

99 10 0
                                    

ɴᴏ ᴛᴇʀʀɪᴛᴏʀɪᴏ ᴅᴀ ʙʟᴀᴄᴋ ᴅʀᴀɢᴏɴs, ᴀ ᴛᴇɴᴊɪᴋᴜ ᴊᴜɴᴛᴏ ᴄᴏᴍ ᴏ ᴋᴀᴢᴜᴋɪ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪʀᴀᴍ ᴇɴᴛʀᴀ, ɪɴᴅᴏ ᴀᴛᴇ́ ᴀ sᴀʟᴀ ᴅᴇ ᴛᴀɪᴊᴜ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀ ᴀʟɢᴏ.

- ɪssᴏ ᴠᴀɪ ᴅᴇᴍᴏʀᴀ ? - ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ ʀᴀɴ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ sᴇɢᴜʀᴀɴᴅᴏ ᴏ ʙʀᴀᴄ̧ᴏ ᴅᴇ ᴜᴍ ᴍᴇᴍʙʀᴏ ᴅᴀ ʙʟᴀᴄᴋ ᴅʀᴀɢᴏɴs ɪɴᴄᴏɴsᴄɪᴇɴᴛᴇ, ᴋᴀᴢᴜᴋɪ ᴏʟʜᴀ ᴀᴠᴇʀɪɢᴜᴀɴᴅᴏ ᴏ ʟᴏᴄᴀʟ ᴇ ᴠᴇɴᴅᴏ ᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ ᴅᴇ ᴛᴀɪᴊᴜ, sᴏʀʀɪ, ᴇʟᴇ sᴇ ᴀғᴀsᴛᴀ ᴅᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ ᴇ ᴀʀʀᴏᴍʙᴀ ᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ ᴄᴏᴍ ᴏ ᴘᴇ́.

- ɴᴀ̃ᴏ - ᴋᴀᴢʏᴋɪ ᴇɴᴛʀᴀ ᴊᴜɴᴛᴏ ᴄᴏᴍ ʀᴇsᴛᴀɴᴛᴇ ǫᴜᴇ ᴏʟʜᴀᴠᴀ ᴀ ᴄᴀᴅᴀ ᴄᴀɴᴛᴏ - ᴘʀᴇᴄɪsᴏ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂s ᴀᴄʜᴇᴍ ᴀʟɢᴜɴs ᴅᴏᴄᴜᴍᴇɴᴛᴏs ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ̃ᴏ ᴇsᴄʀɪᴛᴏ ᴇᴍ ɴᴏᴍᴇ ᴅᴀ ɢᴀɴɢᴜᴇ - ᴋᴀᴢᴜᴋɪ sᴇ ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴀ ᴅᴀ ᴍᴇsᴀ ᴇ ᴍᴇxᴇɴᴅᴏ ɴᴏs ᴘᴀᴘᴇ́ɪs, ᴏs ɪʀᴍᴀ̃ᴏs ʜᴀɪᴛᴀɴᴀ ᴘʀᴏᴄᴜʀᴀᴍ ɴᴏs ʟɪᴠʀᴏs ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ɴᴀs ᴘʀᴀᴛᴇʟᴇɪʀᴀs ᴇsǫᴜᴇʀᴅᴀ, ᴋᴀᴋᴜᴄʜᴏ ᴇ ɪᴢᴀɴᴀ ᴅᴏ ʟᴀᴅᴏ ᴅɪʀᴇɪᴛᴏ ᴇᴍ ᴜᴍᴀ ᴄᴏ̂ᴍᴏᴅᴀ, ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴇʟᴇs ᴘʀᴏᴄᴜʀᴀᴠᴀᴍ, ɴᴀ ɪɢʀᴇᴊᴀ, ᴛᴀɪᴊᴜ sᴏᴄᴀᴠᴀ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ǫᴜᴇ ᴅᴇғᴇɴᴅɪᴀ ʀᴀᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ.

- sᴏ ɪssᴏ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ sᴀʙᴇ ғᴀᴢᴇʀ, ᴛᴀɪᴊᴜ ? - ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ ʙʀɪɴᴄᴀɴᴅᴏ ᴏ ғᴀʟsᴏ ʟᴏɪʀᴏ, ǫᴜᴇ ᴏ ᴀᴢᴜʟᴀᴅᴏ ғɪᴄᴏᴜ ɪʀʀɪᴛᴀᴅᴏ.

- ᴠᴏᴜ ᴍᴏsᴛʀᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴠᴏᴄᴇ̂, ᴅᴇsɢʀᴀᴄ̧ᴀᴅᴏ! - ᴛᴀɪᴊᴜ sᴏᴄᴏᴜ ᴏ ᴇsᴛᴏ̂ᴍᴀɢᴏ ᴅᴇ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ǫᴜᴇ ᴏ ᴅᴇɪxᴏᴜ ᴇᴍ ᴅᴇsᴠᴀɴᴛᴀɢᴇᴍ, sᴏᴄᴏᴜ ɴᴏ ʀᴏsᴛᴏ ǫᴜᴇ ᴄᴀɪᴜ ɴᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ.

- ɴᴀ̃ᴏ ᴇʀᴀ ᴠᴏᴄᴇ̂ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ʙʀɪɴᴄᴀɴᴅᴏ ?! - ᴛᴀɪᴊᴜ sᴏᴄᴀ ᴏ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ sᴇᴍ ᴘɪᴇᴅᴀᴅᴇ ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsᴇɢᴜᴇ ᴅᴇғᴇɴᴅᴇʀ, ʜᴀᴋᴋᴀɪ ɪᴀ ᴀᴊᴜᴅᴀʀ ᴏ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ, ᴍᴀs ᴀᴘᴀʀᴇᴄᴇᴜ ᴏ ɪɴᴜɪ ᴇ ᴋᴏᴋᴏɴᴏɪ ǫᴜᴇ ɪᴍᴘᴇᴅɪᴀᴍ - ᴠᴀᴍᴏs ʟᴀ́ ʜᴀɴᴀɢᴀᴋɪ! ɴᴀ̃ᴏ ᴇʀᴀ ᴠᴏᴄᴇ̂ ǫᴜᴇ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴀᴄᴀʙᴀʀ ʟᴏɢᴏ ᴄᴏᴍ ɪssᴏ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴀᴄᴀʙᴇ !!

- ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ !! - ʜᴀᴋᴋᴀɪ ʟᴜᴛᴀᴠᴀ ᴄᴏɴᴛʀᴀ ᴏ ɪɴᴜɪ ᴍᴀs sᴀʙɪᴀ ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏᴅɪᴀ ᴅᴇᴛᴇʀ ᴇʟᴇ - ᴅʀᴏɢᴀ ! - ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ᴛᴇʀ ғᴀᴢᴇʀ ᴀʟɢᴜᴍᴀ ᴄᴏɪsᴀ, ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴘᴇɴsᴏᴜ ʀᴀ́ᴘɪᴅᴏ sᴏᴄᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴄᴀʀᴀ ᴅᴇ ᴛᴀɪᴊᴜ ǫᴜᴇ ғᴏɪ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴛʀᴀ́s ᴇ ᴇʟᴇ sᴀɪᴜ ʀᴀᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴅᴇʙᴀɪxᴏ ᴅᴇʟᴇ.

- ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴄᴏᴍ ᴏs sᴇᴜs ᴛʀᴜǫᴜᴇs - ғᴀʟᴀ ᴛᴀɪᴊᴜ sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀɴᴅᴏ - ᴀ ʙʟᴀᴄᴋ ᴅʀɢᴏɴs ᴇ ᴀ ʏᴀᴍɪ ᴘᴏᴅɪᴀ ᴛᴇʀ ᴛᴜᴅᴏ, sᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ɴᴀ̃ᴏ ᴇsᴛɪᴠᴇssᴇ ᴅᴇsɪsᴛɪᴅᴏ - ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴇɴᴄᴀʀᴀᴠᴀ - ɴᴏ́s ᴛᴇʀɪ́ᴀᴍᴏs ᴏs ɴᴏssᴏs ɴᴏᴍᴇs ᴇᴍ ᴛᴏᴅᴏs ᴏs ʟᴜɢᴀʀᴇs ᴅᴇ ᴛᴏᴋʏᴏ ᴇ ᴛᴏᴅᴏs ᴛʀᴇᴍᴇʀɪᴀᴍ sᴏ́ ᴅᴇ ᴏᴜᴠɪʀ - ᴏ ᴛʀɪᴏ ᴏʙsᴇʀᴠᴀᴠᴀ - ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴇ́ ᴜᴍ ɪᴍʙᴇᴄɪʟ, ʜᴀɴᴀɢᴀᴋɪ ! - ᴛᴀɪᴊᴜ ᴄᴏʀʀᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴄɪᴍᴀ ᴅᴇ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ, ǫᴜᴇ ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇʟᴇ sᴏᴄᴀ, ᴏ ғᴀʟsᴏ ʟᴏɪʀᴏ ᴄʜᴜᴛᴀ ᴏ ʀᴏsᴛᴏ ᴅᴇʟᴇ ǫᴜᴇ ᴄᴀɪᴜ ᴇᴍ ᴜᴍ ᴅᴏs ʙᴀɴᴄᴏs.

"Curvar-se ao rei de Tokyo"Onde histórias criam vida. Descubra agora