23

74 9 0
                                    

ᴇᴍ ᴜᴍ ɢᴀʟᴘᴀ̃ᴏ ᴀʙᴀɴᴅᴏɴᴀᴅᴏ, ᴇsᴛᴀ́ ᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ᴊᴜɴᴛᴏ ᴄᴏᴍ ᴏ ʟɪ́ᴅᴇʀ, ᴏs ᴄᴀᴘɪᴛᴀ̃ᴇs ᴇ ᴏs ᴠɪᴄᴇs, ᴘᴀʀᴀ ᴛʀᴀᴛᴀʀ sᴏʙʀᴇ ᴀ sᴀɪ́ᴅᴀ ᴅᴇ ʜᴀᴋᴋᴀɪ.

- ɴᴜɴᴄᴀ ᴘᴇɴsᴇɪ ǫᴜᴇ ᴏ ʜᴀᴋᴋᴀɪ ғᴏssᴇ ɪʀᴍᴀ̃ᴏ ᴅᴏ ʟɪ́ᴅᴇʀ ᴅᴀ ʙʟᴀᴄᴋ ᴅʀᴀɢᴏɴs ᴇ ᴀɪɴᴅᴀ sᴇʀ ᴀᴍɪɢᴏ ᴅᴏ ʟɪ́ᴅᴇʀ ᴅᴀ ʏᴀᴍɪ  - ᴅɪᴢ ᴀɴɢʀʏ ᴄᴏᴍ ᴏ sᴇᴜ sᴏʀʀɪsᴏ ᴍᴀs ᴀs ᴠᴇɪᴀs sᴀʟᴛᴀᴠᴀᴍ ᴅᴇ sᴜᴀ ᴛᴇsᴛᴀ.

- ɴɪɴɢᴜᴇᴍ ɴᴜɴᴄᴀ ᴘᴇɴsᴏᴜ ǫᴜᴇ ᴇʟᴇ ᴘᴏᴅᴇʀɪᴀ sᴇʀ - ᴅɪᴢ ᴄʜɪғᴜʏᴜ - sᴏᴍᴇɴᴛᴇ ᴏ ᴍɪᴛsᴜʏᴀ - ᴍᴇɴᴄɪᴏɴᴀ ᴏ ʟɪʟᴀ́s ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ǫᴜɪᴇᴛᴏ ᴏᴜᴠɪɴᴅᴏ ᴀ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀ, ᴍɪᴋᴇʏ ᴏ ᴏʟʜᴀ ᴇ ᴠᴏʟᴛᴀ ᴀ ᴀᴛᴇɴᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ʜᴀᴋᴋᴀɪ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ ᴀʙᴀɪxᴀᴅᴀ.

- ᴏ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴠᴀɪ ғᴀᴢᴇʀ, ᴍɪᴋᴇʏ ? - ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ ᴅʀᴀᴋᴇɴ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ʟɪ́ᴅᴇʀ ᴛᴏᴅᴏs ᴏʟʜᴀʀᴀᴍ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴋᴇʏ, ǫᴜᴀʟ sᴇʀɪᴀ ᴀ sᴜᴀ ʀᴇsᴘᴏsᴛᴀ.

- ʙᴏᴍ, ɪssᴏ ᴛᴇᴍ ǫᴜᴇ ᴅᴇᴄɪᴅɪʀ ᴇ́ ᴏ ᴍɪᴛsᴜʏᴀ, ᴇ́ ᴀɪ́ ᴍɪᴛsᴜʏᴀ? ᴏ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴠᴀɪ ғᴀᴢᴇʀ? - ᴍɪᴋᴇʏ ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴛsᴜʏᴀ, ǫᴜᴇ ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ʜᴀᴋᴋᴀɪ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ ᴏ ᴇɴᴄᴀʀᴀɴᴅᴏ.

- ʙᴇᴍ, ᴏ ʜᴀᴋᴋᴀɪ sᴀʙᴇ ᴏ ǫᴜᴇ ғᴀᴢ ... - ᴅɪᴢ ᴍɪᴛsᴜʏᴀ, ʜᴀᴋᴋᴀɪ ғɪᴄᴀ ᴄᴏᴍ ᴜᴍᴀ ᴇxᴘʀᴇssᴀ̃ᴏ ᴀʟɪᴠɪᴀᴅᴏ.

- ᴏʙʀɪɢᴀᴅᴏ! - ᴇʟᴇ sᴇ ᴄᴜʀᴠᴀ - ᴏʙʀɪɢᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴄᴏᴍᴘʀᴇᴇɴᴅᴇʀ, ᴛᴀᴋᴀsʜɪ! ᴍᴜɪᴛᴏ ᴏʙʀɪɢᴀᴅᴏ ᴏ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄ- ᴍɪᴛsᴜʏᴀ ᴏ ᴄᴏʀᴛᴀ.

- ᴇᴜ ᴅɪssᴇ ǫᴜᴇ sᴀʙᴇ ᴏ ǫᴜᴇ ғᴀᴢ - ᴍɪᴛsᴜʏᴀ sᴏʀʀɪ - ᴍᴀs ɴᴀ̃ᴏ ᴅɪssᴇ ǫᴜᴇ ɪᴀ ᴀᴄᴇɪᴛᴀ ǫᴜᴇ sᴀɪ́ᴀ ᴅᴀ ᴛᴏᴍᴀɴ ! - ʜᴀᴋᴋᴀɪ ᴇʀɢᴜᴇʀ ᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ sᴜʀᴘʀᴇsᴏ - ᴇᴜ ᴍᴇsᴍᴏ ᴠᴏᴜ ʀᴇsᴏʟᴠᴇʀ ɪssᴏ ᴄᴏᴍ ᴏ ʟɪ́ᴅᴇʀ ᴅᴀ ʙʟᴀᴄᴋ ᴅʀᴀɢᴏɴs.

- ᴍᴜɪᴛᴏ ʙᴇᴍ, ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴀ ʀᴇᴜɴɪᴀ̃ᴏ ᴇsᴛᴀ́ ᴇɴᴄᴇʀʀᴀᴅᴀ - ᴅɪᴢ ᴍɪᴋᴇʏ, ʟᴏɢᴏ ᴛᴏᴅᴏs sᴀᴇᴍ ᴅᴏ ʟᴏᴄᴀʟ, ᴅʀᴀᴋᴇɴ sᴏʙᴇ ᴇᴍ sᴜᴀ ᴍᴏᴛᴏ ᴇ ᴏ ᴍɪᴋᴇʏ ɴᴀ sᴜᴀ.

- ᴍɪᴋᴇʏ - ᴅʀᴀᴋᴇɴ ᴏ ᴄʜᴀᴍᴀ ᴇ ᴇ́ ʀᴇsᴘᴏɴᴅɪᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴜᴍ "ʜᴍ?" - ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴠᴀɪ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀ ᴄᴏᴍ ᴏ ᴋᴀᴢᴜᴛᴏʀᴀ ? - ᴀ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ ᴘᴇɢᴏᴜ ᴏ ᴍɪᴋᴇʏ ᴏ ᴅᴇɪxᴀɴᴅᴏ ᴛᴇɴsᴏ - ᴊᴀ́ sᴇ ᴘᴀssᴏᴜ ᴜᴍ ᴍᴇ̂s, ᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴘʀᴇᴄɪsᴀ ʀᴇsᴏʟᴠᴇʀ ɪssᴏ ʟᴏɢᴏ ᴏ ʙᴀᴊɪ ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇ ᴍᴇ ᴇɴᴄʜᴇʀ ᴏ sᴀᴄᴏ ᴘᴏʀ ᴄᴀᴜsᴀ ᴅɪssᴏ - ᴍɪᴋᴇʏ ᴇɴᴄᴀʀᴀ ᴀ sᴜᴀ ᴍᴏᴛᴏ - ᴏʟʜᴀ ᴇᴜ sᴇɪ ᴏ ǫᴜᴇ ᴘᴀssᴀ ɴᴀ sᴜᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ, ᴍᴀs ᴇᴜ sᴇɪ ǫᴜᴇ ᴘᴏᴅᴇ sᴇʀ ᴏ́ᴛɪᴍᴏ ᴀ ᴛᴇɴᴛᴀʀ ᴅᴀ́ ᴜᴍᴀ ᴄʜᴀɴᴄᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴋᴀᴢᴜᴛᴏʀᴀ, ᴅᴇɪxᴀ ᴀ sᴜᴀ ᴄᴏɴsᴄɪᴇ̂ɴᴄɪᴀ ʟᴇᴠᴇ - ᴅʀᴀᴋᴇɴ ʟɪɢᴀ ᴀ sᴜᴀ ᴍᴏᴛᴏ - ᴠᴀᴍᴏs ? - ᴍɪᴋᴇʏ ᴇɴᴄᴀʀᴀ ᴀʟɢᴜɴs sᴇɢᴜɴᴅᴏs, ʟɪɢᴀ ᴀ sᴜᴀ ᴍᴏᴛᴏ ᴇ sᴏᴍᴇᴍ ᴘᴇʟᴀs ʀᴜᴀs ᴅᴇ ᴛᴏᴋʏᴏ.

"Curvar-se ao rei de Tokyo"Onde histórias criam vida. Descubra agora