ᴅᴇᴘᴏɪs ᴅᴏ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄɪᴍᴇɴᴛᴏ, ᴏ ǫᴜᴀʀᴛᴇᴛᴏ ғɪᴄᴀ ᴇᴍ ᴜᴍ ᴄᴀɴᴛᴏ ᴅᴇ ᴜᴍ ʙᴇᴄᴏ, ᴘᴇɴ-ʏᴀɴ ғɪᴄᴀ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ ʙᴀɪxᴀᴅᴀ sᴇᴍ ғᴀʟᴀ ɴᴀᴅᴀ, ᴍɪᴋᴇʏ ғɪᴄᴀ ᴄᴏᴍ ᴄᴀʀᴀ sᴇ́ʀɪᴀ, ᴅʀᴀᴋᴇɴ ᴀᴘᴇɴᴀs ғɪᴄᴀ ᴇᴍ sɪʟᴇ̂ɴᴄɪᴏ, ᴇ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ, sᴇᴍ sᴀʙᴇʀ ᴏ ǫᴜᴇ ᴅɪᴢᴇʀ ᴀᴘᴇɴᴀs ғɪᴄᴀ ᴄᴀʟᴀᴅᴏ.
- ᴇᴜ ᴅᴇᴠᴇʀɪᴀ ᴛᴇʀ ᴀᴊᴜᴅᴀᴅᴏ ᴏ ᴘᴀʜ-ᴄʜɪɴ - ᴅɪᴢ ᴍɪᴋᴇʏ.
- ᴇʟᴇ sᴇ ᴇɴᴛʀᴇɢᴏᴜ, ᴍɪᴋᴇʏ - ᴏʟʜᴀ ᴅʀᴀᴋᴇɴ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴍɪᴋᴇʏ - ɴᴀ̃ᴏ ᴛᴇᴍᴏs ɴᴀᴅᴀ ᴀ ғᴀᴢᴇʀ ᴏ ǫᴜᴇ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇᴜ - ᴍɪᴋᴇʏ ғɪᴄᴀ ᴄᴏᴍ ʀᴀɪᴠᴀ ɪɴᴅᴏ ᴀ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴅᴇ ᴅʀᴀᴋᴇɴ.
- ɴᴏ́s ᴅᴇᴠᴇʀɪᴀᴍᴏs ᴛᴇʀ ᴘᴇɢᴀᴅᴏ ᴇʟᴇ ᴇ ғᴜɢɪᴅᴏ ᴊᴜɴᴛᴏ - ᴇɴᴄᴀʀᴀ ᴅʀᴀᴋᴇɴ - ᴇʟᴇ ᴇsᴛᴀʀɪᴀ ᴀǫᴜɪ.
- ᴇʟᴇ sᴀʙɪᴀ ᴅᴀs ᴄᴏɴsᴇǫᴜᴇ̂ɴᴄɪᴀs ǫᴜᴇ ᴠɪʀɪᴀᴍ - ᴏs ᴅᴏɪs sᴇ ᴇɴᴄᴀʀᴀᴍ ᴄᴏᴍ ᴀs ᴠᴇɪᴀs sᴀʟᴛᴀɴᴛᴇ ɴᴀ ᴛᴇsᴛᴀ. ᴘᴀʀᴇᴄɪᴀ ʜᴏʀᴀs ǫᴜᴇ ᴏs ᴅᴏɪs sᴇ ᴇɴᴄᴀʀᴀᴠᴀᴍ, ᴘᴇɴ-ʏᴀɴ ᴇ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴏʙsᴇʀᴠᴀʀᴀᴍ ᴇᴍ sɪʟᴇ̂ɴᴄɪᴏ - ᴇᴜ ᴠᴏᴜ ʟᴜᴛᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴘᴀʜ-ᴄʜɪɴ ᴇsᴛᴇᴊᴀ sᴏʟᴛᴏ - ᴍɪᴋᴇʏ ᴄᴀᴍɪɴʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ғᴏʀᴀ ᴅᴏ ʙᴇᴄᴏ.
- ᴍɪᴋᴇʏ, sᴇ ғᴏɪ ᴜᴍᴀ ᴅᴇᴄɪsᴀ̃ᴏ ᴅᴇ ᴘᴀʜ-ᴄʜɪɴ, ᴅᴇɪxᴇ ɪssᴏ - ᴍɪᴋᴇʏ sᴀɪ, ᴀʟɢᴜɴs ᴍɪɴᴜᴛᴏs ᴘᴇɴ-ʏᴀɴ sᴀɪ ᴅᴏ ʙᴇᴄᴏ, ᴀɪɴᴅᴀ ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴғᴏʀᴍᴀᴅᴏ, ᴅᴇɪxᴀɴᴅᴏ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴇ ᴅʀᴀᴋᴇɴ sᴏᴢɪɴʜᴏ.
- ... - ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴀɴᴅᴀ ᴀᴛᴇ́ ᴇʟᴇ - ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴʜᴇᴄ̧ᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂s ᴅᴏɪs, ᴍᴀs ɪssᴏ ɪʀᴀ́ ᴘᴀssᴀʀ ᴄᴇᴅᴏ ᴏᴜ ᴛᴀʀᴅᴇ ᴇʟᴇ ᴠᴀɪ ᴀᴄᴇɪᴛᴀ - ᴅʀᴀᴋᴇɴ ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ.
- sɪᴍ ... - ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴀɴᴅᴀ ᴀᴛᴇ́ ᴀ sᴀɪ́ᴅᴀ.
- ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴇᴜ ᴊᴀ́ ᴇsᴛᴏᴜ ɪɴᴅᴏ, ᴀᴛᴇ́ ʟᴏɢᴏ ᴅʀᴀᴋᴇɴ - ᴋᴜɴ - ᴇʟᴇ sᴀɪ.
- ᴀᴛᴇ́ ʟᴏɢᴏ.
𝕄𝕚𝕟𝕦𝕥𝕠𝕤 𝕕𝕖𝕡𝕠𝕚𝕤
ᴊᴀ́ ᴀғᴀsᴛᴀᴅᴏ ᴅᴏ ʟᴏᴄᴀʟ, ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ᴘᴇɢᴀ ᴏ sᴇᴜ ᴄᴇʟᴜʟᴀʀ ᴇ ʟɪɢᴀʀ ᴠᴇɴᴅᴏ ᴠᴀ́ʀɪᴀs ᴄʜᴀᴍᴀᴅᴀs ᴘᴇʀᴅɪᴅᴀs ᴇ ᴍᴇɴsᴀɢᴇɴs ᴅᴏ ᴘᴏᴠᴏ, ᴇʟᴇ ᴇɴᴛʀᴀ ᴇᴍ ᴜᴍᴀ ᴅᴀs ʟɪɢᴀᴄ̧ᴏ̃ᴇs ᴘᴇʀᴅɪᴅᴀ ᴀ ᴅᴇ ɪɴᴜɪ, ʟᴏɢᴏ ʟɪɢᴀɴᴅᴏ.
ɪɴᴜᴘɪ ᴏɴ
- ᴀʟᴏ̂
- ᴛᴀᴋᴇᴍɪᴄʜɪ ? ᴀɪɴᴅᴀ ʙᴇᴍ ǫᴜᴇ ᴀᴛᴇɴᴅᴇᴜ, ᴛᴏᴅᴏ ᴍᴜɴᴅᴏ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ʟɪɢᴀɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴠᴏᴄᴇ̂.
- ᴘᴇʀᴅᴀ̃ᴏ ɪɴᴜᴘɪ, ɴᴀ̃ᴏ ᴇsᴄᴜᴛᴇɪ ᴏ ᴄᴇʟᴜʟᴀʀ, ᴍᴀs ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇᴜ ᴀʟɢᴏ ?
VOCÊ ESTÁ LENDO
"Curvar-se ao rei de Tokyo"
FanfictionYami, gangue de Tokyo, uma gangue que para muito perigosa mas essa gangue está preste a mudar o futuro e as gangues de Tokyo para um novo começo ...