Ciddi Bir Yanlışı Düzeltmek

513 67 8
                                    

Black Kır Evi, Galler
04.11.1981, 08.13

Hadrian, belinde havlu ile birlikte odasına girdi. Asasız bir şekilde bedenine ve saçlarına kuturtma büyüsü yaptı ve kıyafetlerini almak için dolabına yöneldi.

Son birkaç gündür sporu aksattığını biliyordu ve artık tekrardan başlamanın zamanının geldiğini düşünmüştü. Bu yüzden de sabah yine saat altıda kalkıp sporunu yapmak için evin dışına çıkmıştı.

Yaklaşık bir buçuk saat süren sporunun ardından içeri geçmiş ve duşa girmişti. Orada da suyun getirdiği rahatlıkla beraber biraz uzun süre vakit geçirmişti.

Yatağının üzerine bıraktığı kıyafetlerini giymek için havluyu düşürdü. O sırada kapı çaldı. Bellatrix'in sesi kapının dışından yükseldi. "Hadrian," diye seslendi, "gelebilir miyim?"

"Bana iki dakika ver!" dedi Hadrian. "Üstümü giyiniyorum."

"Bekliyorum," dedi Bellatrix ve sesi kesildi. Hadrian da hızlıca kıyafetleri üzerine geçirip havluyu da asasıyla banyoya geri gönderdikten sonra yürüyüp kapıyı açtı.

Tıpkı söylediği gibi beklemişti. "Buyur geç!" dedi yolunu açarak. Bellatrix de içeriye geçti.

Odanın içerisindeki bir sandalyeyi kendine doğru çekti ve oturdu. "Seninle konuşmak istiyordum." dedi.

Hadrian da büyüyle başka bir sandalye oluşturup otururken, "Seni dinliyorum." diye cevapladı.

Bellatrix derin bir nefes aldı ve "Pettigrew'i nasıl buşmayı planlıyorsun?" diye sordu. "Ve sakın bana aşağıda söylediğin saçmalıklardan bahsetme, Voldemort'um emri üzerine onun huzuruna gelen bütün Ölüm Yiyenler, dinleme veya takip büyülerine karşı aranırlar. Voldemort'un Potterlar'a saldırdığı gece Pettigrew'in üzeri temizdi. O gece Voldemort ile beraber ayrıldı. Voldemort'tan sonra da doğrudan kaçtı oradan. Onu son gören Sirius'tu.

"Aşağıda, büyükbabam işkillenmesin diye hiçbir şey söylemedim ama şimdi bana doğruları söyle. Pettigrew'in ölmediğini ve diğer bütün şeyleri nereden biliyorsun?"

Hadrian'ın ilk içgüdüsü yalan söylemekti ama sonrasında düşününce bunun bir manasını göremedi. Zaten Bellatrix'e söylemeyi düşünüyordu. Ha şimdi, ha daha sonra ne manası vardı ki?"

Bu yüzden ellerini boynuna götürdü ve kolyesini çıkardı. Kolyesinin ucundaki küçük motife asasıyla dokundurdu ve o küçük motif büyüyüp bir Düşünseli'ne dönüştü. Bir masa oluşturdu ve Düşünseli'ni masanın üzerine yerleştirdi.

Sonra da asasını şakağına bastırıp, Bakanlık'taki savaştan, buraya geri döndüğü ana kadar bütün önemli anılarını bir anda çekti. Sonra da Düşünseli'nin içine gönderdi.

"Burada öğrenmek istediğin her bilgi var." dedi Hadrian. "Yine de bunları izlemeden önce senden burada gördüğün hiçbir şeyi kimseye söylememeni isteyeceğim."

"Yemin edebilirim istersen." dedi Bellatrix.

"Yemine gerek yok." dedi Hadrian. "Sana güveniyorum. Bunun nedenini zaten izleyince anlayacaksın. Bu arada gerçekten çok fazla anı var burada. Yaklaşık üç saatin orada geçecek haberin olsun."

"Sorun değil," dedi Bellatrix. "Büyükbabam, birkaç saat boyunca dışarıda olacak. Ölüm Yiyenler'in duruşmaları bugün yapılıyormuş. Bu yüzden zamanımız bol."

Artık Peverell (Harry Potter AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin