Büyüceşura Oturumu

346 63 12
                                    

Peverell Sahil Evi, Devon
18.01.1982, 07.38

Hadrian, şu anda kahvaltının hazır olmasını bekliyordu. Sabah kalktıktan sonra sporunu yapmış ve duşunu almıştı. Şimdi de Mipsy'nin yemeği hazırlamasını bekliyordu.

Mipsy, Hadrian'ın Bakanlık'tan satın aldığı ev ciniydi. O bir dişiydi ve Dobby gibi o da oldukça gençti. Hadrian, onunla bağ kurarken Dobby ile aralarında bir şey olup olmayacağını merak etmediğini söylerse yalan söylemiş olurdu.

Yine de bu düşünceyi hemen zihninden atmıştı. Ev cinlerinin romantizmine karışmak gibi bir derdi yoktu. Kendi aşk hayatı ona fazlasıyla yeterdi.

Mipsy, aşçı bir ev ciniydi. Düzenden ziyade yemek yapma konusunda uzmandı. Dobby ise tam tersi bir şekilde düzen ve temizlik konusunda uzmanken yemek konusunda Mipsy kadar iyi değildi.

Hadrian, ikisinin birlikte iyi anlaştığını görebiliyordu. Öyle ki Dobby, Mipsy'ye düzen ve temizlik hakkında uzmanlığını paylaşırken, Mipsy de yemek yapma konusunda uzmanlığını Dobby ile paylaşıyordu.

Ev cinlerini düşünmeyi bir kenara bırakan Hadrian, abonelik aldığı Gelecek Postası'na kısaca bir göz gezdiriyordu. Bu gazetenin doğrulardan çok skandallarla ilgilendiğini bilse de gündemden haberdar olmanın şimdilik en iyi yolu buydu.

Gazete'de çok bir şey yoktu ama belli ki en önemlisi Barty Crouch'un görevinden istifa etmesiydi. Oğlunun bir Ölüm Yiyen çıkması ve Sirius'u duruşmaya sokmadan Azkaban'a atması bütün desteğini silip atmıştı.

Hadrian, adamın kendi zaman diliminde oğlu tarafından öldürüldüğünü hatırlıyordu. Açıkçası kendisinden pek de hoşlanmadığı için buna üzüldüğünü söyleyemezdi.

Bunu düşünmek Hadrian'ın aklına, buraya geldiğinden beri unuttuğu şeyi getirdi. Birkaç ay sonra Barty Crouch Jr., babası tarafından Azkaban'dan kaçırılacaktı.

Hadrian, bunu engellemenin hiçbir yolu olmadığını biliyordu. Bu yüzden izin vermekten başka şansı yoktu. Ayrıca dışarıda olduğunda onu yakalaması daha kolay olurdu.

Yine de şimdilik ona dokunmayacaktı. Ne Crouch'tan, ne de Jr'dan hoşlanmadığından biraz işlerin normal ilerlemesine izin verecekti.

Hadrian, Bella'nın yanına doğru ilerlediğini gördüğünde gazeteyi bir kenara bıraktı ve onun solundaki sandalyeye oturmasını izledi.

Bella oturduğunda "Çok önemli bir şey var mı?" diye sordu gazeteyi işaret ederek.

Hadrian da "Crouch'un DMLE Başkanı olarak görevinden istifa etmesini ne kadar önemli saydığına bağlı." diye cevapladı.

"Şaşırmadım," dedi Bella da. "Oğlunun Ölüm Yiyen çıkması ve Sirius'u yargılamadan hapse atması yüzünden çok fazla o pozisyonda duramazdı."

"Şimdi yerine kim geçecek acaba?" diye sordu kendi kendine Hadrian. O sırada Mipsy de kahvaltılarını masaya yerleştiriyordu. "Teşekkürler, Mipsy!"

"Afiyet olsun, efendim." dedi Mipsy gülümseyerek. "Başka isteğiniz var mı?"

Hadrian, bununla birlikte Bella'ya döndü. O da başını iki yana sallayınca tekrardan Mipsy'ye bakıp "Hepsi bu kadar, teşekkür ederiz." dedi.

Artık Peverell (Harry Potter AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin