Peverell Sahil Evi, Devon
03.02.1982, 09.15Hadrian, Bella ile kahvaltı yaparken, bir baykuşun camın etrafında beklemesi sayesinde kalkarak cama doğru yürüdü. Baykuş içeri girdi ve bileğindeki Gelecek Postası'nı bıraktı. Sonra Harry'nin ona beş Knut vermesiyle açık camdan uçup gitti.
Harry, tekrar masaya döndü ve gazetenin ilk sayfasını açtı ve gördükleriyle kısa süreli şok geçirdi. Kendisinin ve Newt'in kocaman resimleri ilk sayfada boy gösteriyordu. Sonra yazarını görünce homurdandı.
"Ne oldu?" diye sordu Bella. "Ne var ilk sayfada."
Harry ona gazeteyi uzattı ve "Al, kendin gör!" diye yanıtladı.
Bella, gazeteyi aldı ve görüğüyle gülümsedi. "Ünlü olmuş gibi görünüyorsun." dedi. "Şu yazılanlara bak."
ÜNLÜ BÜYÜZOOLOG NEWT SCAMANDER VE YAKIŞIKLI GENÇ LORD HADRİAN PEVERELL, TEHLİKELİ YARATIKLAR'IN İMHASI KOMİTESİ'NİN YARDIMIYLA HOGWARTS'I AKROMANTULALAR'IN TEHDİDİNDEN KURTARDILAR.
Yazar: Rita Skeeter
Doğru duydunuz, okurlarım. Büyüceşura'nın Kış Gündönümü Oturumu'nda ortaya çıkan Asil ve En Soylu Peverell Hanesi'nin Lord'u Hadrian Peverell, Sihirli Dünya'nın çocuklarına büyük bir hizmet sağladı.
Yakın zamanda, Ünlü Büyüzoolog Newt Scamander'ın çıraklığında Sihirli Yaratıklar'ın Bakımı ustalığını kovalayan Lord Peverell, ustası ile birlikte Hogwarts'ın yanındaki Yasak Orman'a koloni kurmuş olan Aktomantulalar'dan kurtuldular.
Aldığım istihbarata göre Yasak Orman'daki kolonide 438 yetişkin, 892 genç olmak üzere toplamda 1330 Aktomantula bulunuyordu. Bu istilacı yaratıkların başlangıçta neden orada oldukları da merak konusu?
Yaptığım araştırmalar, oradaki Akromantula kolonisindeki en büyük iki Aktomantula'nın sahibinin Rebeus Hagrid olduğunu gösteriyor. Rebeus Hagrid, tehlikeli yaratıklara olan sevdası yüzünden okuldan atılmış birisiydi ve şimdi de bütün okulu tehlikeye attı.
Onun sabahın erken saatleeinde tutuklandığı ve sorgulanmak için DMLE'ye getirildiği bilgisi içinizi rahatlatacaktır. Prki Albus Dumbledore, ikinci şans için yanında tutup Hogwarts'ta bekçilik görevini verdiği Hagrid'in bu son derece tehlikeli evcil hayvanlarını Hogwarts'ın yanındaki Yasak Orman'da beslediğini biliyor muydu?
Gelecek Postası olarak bizler, bu konu hakkında Albus Dumbledore'un cevabını merak ediyoruz. Bu yaratıkların varlığından daha önceden haberdar olduysa yıllar önce onlardan kurtulmak için neden harekete geçmedi?
Şimdilik Albus Dumbledore, bu konuda ağzını sıkı tutuyor gibi gözüküyor. Onun dikkatsizliğinin hiçbir çocuğumuza zarar vermemiş olması dolayısıyla kendimizi şanslı hissetmeliyiz.
Ben Gelecek Postası Muhabiri Rita Skeeter, hepinizin yerine bu kahramanca hareketleri için Newt Scamander'e, Lord Hadrian Peverell'e ve Sihir Bakanlığı'nın Tehlikeli Yaratıklar'ın İmhası Komitesi üyelerine tekrar tekrar teşekkürlerimi sunuyorum.
Newt Scamander'in maceralarını öğrenmek istiyorsanız sayfa 2,3 ve 5'e bakınız.
Lord Hadrian Peverell kimdir? Peverell Hanesi hakkında bilinenler nedir? Bunları öğrenmem istiyorsanız sayfa 4'e bakınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Artık Peverell (Harry Potter AU)
FanficArtık Peverell kitabımı düzenlemeye ve konuyu belli bir düzeyde değiştiemeye karar verdim. Hepinizin bildiği gibi Harry, beşinci sınıfın sonunda Bakanlık'ta gerçekleşen savaşta Dumbledore'un geç kalması sebiyle Voldemort tarafından öldürülmüş ve kr...