Peverell Sahil Evi, Devon
05.03.1982, 18.30"Her şey tamam mı?" diye sordu Narcissa. "Kitapların hepsini yerleştirdiniz mi?"
"Evet," diye yanıt veren Bella'ydı. "Aslında bütün hepsini sihirle halledebilirdik ama Harry belli bir düzene sokmak istedi. Ayrıca ara sıra da bazılarını açıp okudu."
Narcissa'nın kıkırdamasıyla birlikte Hadrian, "Düzenli olmakta kötü bir şey yok." diyerek honurdandı. "Ayrıca çoğu kadın kocalarının ve oğullarının ne kadar dağınık olduğundan şikayet ediyor. Ben düzenli olunca da dalga geçiyorsunuz. Sizleri anlamak gerçekten çok zor."
Bu iki kardeşi daha da güldürdü. Hadrian, onlarla başa çıkmayacağını bildiğinden dolayı konuyu uzatmamayı uygun gördü.
İkili gülmeyi bıraktığında Bellatrix, "Şakayı bir kenara bırakırsak, Malikane'ye ne zaman gitmeyi düşünüyorsun?" diye sordu.
"Yarın sabah bir kontrole gideceğim." dedi Hadrian. "Sen de benimle geliyorsun. Yaklaşık altı yüz yıllık bir yapıdan bahsediyoruz. Dolayısıyla hâlâ sağlam olup olmadığından emin değilim. Goblinlerle beraber Malikane'yi saklamanın bir yolunu bulmuş olsa da altı yüz yıldır hiçbir şekilde bakılmamış. Bu yüzden birçok yenilik gerekecektir."
"Orası öyle," dedi Narcisaa. "Ayrıca daha fazla ev cinine de ihtiyaç duyacaksın. Eğer orası, dediği gibi bir malikane ise buradan daha büyüktür."
Hadrian elini sallayarak "Bulması çok da zor değil," dedi. "Bakanlık bir sürü ev cinine sahip ve ellerindeki hazinenin değerini bilemeyecek kadar aptallar. Birkaç tanesini alabilirim."
"Buna itiraz edemem işte," dedi Bella. Hadrian tarafından ev cinlerinin tarihi konusunda Narcissa gibi o da bilgilendirilmişti.
Bunun üzerine Narcissa ayaklandı ve "Pekâlâ," dedi, "sohbetinize doyum olmuyor ama benim gitme vaktim geldi. Küçük ejderhamdan daha fazla uzak kalmak istemiyorum."
Harry, Draco'nun lakabı karşısında gülümsemesini tutmak zorunda kaldı. Narcissa'nın bu lakabı ilk söylediğini duyduğu zaman altıncı sınıfın Noel tatiliydi ve kahkaha atmaktan kendini alamamıştı. Draco'nun ne kadar utandığını çok iyi hatırlıyordu. Sonrasında Narcissa tarafından azarlanmıştı ama yine de buna değmişti.
"Görüşürüz Cissa!" diyerek kız kardeşine sarıldı Bella da. "Hafta sonu alışverişe çıkacağımızı unutma."
Narcissa, ablasının sarılışına karşılık verirken "Unutmam," diye cevapladı. Sonrasında da Hadrian ile vedalaşıp evine döndü.
Onun şömineden kaybolmssıyla birlikte Hadrian, Bella'yı hızlıcs kucağına aldı ve bu da onun tiz bir çığlık atmasına sebebiyet verdi.
Hadrian gülümseyerek, "Ev bize kaldığına göre bu zamanımızı daha efektif bir şekilde kulkanabiliriz." dedi.
Bella kıkırdayarak Hadrian'ın onu yatak odasına götürmesine izin verdi.
Peverell Malikanesi, Glasgow
06.03.1982, 09.34Hadrian, Bella ile birlikte karşısındaki oldukça görkemli eve bakarken ıslık çalmadan edemedi. O kadar büyüktü ki, bu zamana kadar gördüğü en büyük Malikane olan Potter Malikanesi'nin rahatlıkla iki katı kadar vardı.
Hadrian, atası Edward Peverell'in, Malikane'nin kütüphanesinin Hogwarts'taki kütüphaneye rakip olabileceğini söylediğinde belki de bunu anlaması gerekirdi ama yine de bu kadarını yine de tahmin edebil2ceğini sanmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Artık Peverell (Harry Potter AU)
FanficArtık Peverell kitabımı düzenlemeye ve konuyu belli bir düzeyde değiştiemeye karar verdim. Hepinizin bildiği gibi Harry, beşinci sınıfın sonunda Bakanlık'ta gerçekleşen savaşta Dumbledore'un geç kalması sebiyle Voldemort tarafından öldürülmüş ve kr...