Black Kır Evi, Galler
15.11.1981, 17.43Hadrian, odasında oturuyordu ve bir Basilisk'i nasıl öldürebileceğine dair planlarda bulunuyordu. İlk içgüdüsü, daha önce yaptığı gibi yapmaktı. Bu sefer Hedwig'in yardımı ile onun gözlerini oyabilir, sonra da Gryffindor'un kılıcını çağırıp öldürebilirdi.
Yine de bunun tehlikeleri vardı. Tekrar ısırılabilirdi. Kanında bulunan Basilisk zehri ve Anka gözyaşları nedeniyle zehrin bir etki etmeyeceğini bilse de tekrar böyle bir şeyin yaşanmasını istemiyordu.
Bu yüzden rün tuzağını kullanmaya karar vermişti. Bir domuz alacak ve Basilisk'in ona doğru ilerlemesini sağlayacaktı. Basilisk domuza doğru ilerlediğinde etrafına yerleştirdiği rünleri devreye sokacak ve onu içeriye kilitleyecekti.
Kendi üzerine bir koku maskeleme büyüsü yapacak ve yine de işi garantiye almak için de domuzun kokusunu yoğunlaştıracak bir iksir kullanacaktı. Hayalbozan'ın da altına girdikten sonra Basilisk, kendisi yerine domuza yönelecek ve tuzağa çekilecekti.
Domuzun içerisinde bulunan yoğun uyku iksiri sayesinde de anında uykuya dalacaktı. Hadrian da bununla birlikte kılıcı çağırıp onu öldürecek ve sonrasınde goblinler ile konuşup hasılst edecekti.
Bu sayede Basilisk zehrine de erişimi olacağı için artık Hortkuluklar'ın peşine düşmeye başlayabilecekti.
Bellatrix sayesinde kasadakini almakta zorluk çekmeyeceklerdi. Bir tanesi zaten Grimmauld Meydanı'nda olduğundan hiçbir şekilde engellenemezlerdi. Gaunt Kulübesi'nde bulunan bütün tuzakları bildiğinden onu da çıkarmak hiç zor olmayacaktı. Diadem de Hogwarts'ta olduğundan bu konuda da bir sıkıntı çekmeyeceklerini biliyordu. Asıl zor olanlar, Malfoy Malikanesinde bulunan günlük ile Harry Potter'ın kendisindekiydi.
Belki günlüğe bir şekilde ulaşılabilirdi. Sonuçta Lucius, çok uzun süre hayatta kalmayacaktı. Bella onu öldürdükten sonra Narcissa'dan günlüğü alabilirlerdi. Asıl mesele Küçük Harry'nin yara izinde sıkışmış olan Hortkuluk'tu. Kendisine olduğu gibi onun da ölmesini istemiyordu açıkçası.
Bu yüzden Hortkuluk'u ondan kaldırabilmek için ritüelleri aramaya başlayacaktı. Eğer bulamazsa da yine oluşturmaları gerekecekti. Daha önce iki tane ritüel oluşturmuşlardı sonuçta. Dumbledore ve Bella'nın yardımı ile yapabileceğine emindi.
Yine de bulsalar bile ilk olgunlaşma dönemi olan on bir yaşına gelmeden önce ritüeli gerçekleştirmeleri riskliydi. Sihirli özü yeterince gelişmemiş olacaktı ve bu da istenmeyen sonuçlar doğurabilirdi. Yani, Küçük Harry, yaklaşık bir on yol daha o berbat parazit ile yaşaması gerekecekti. Bu da Voldemort'un on yıl daha ölmeyeceği anlamına geliyordu.
Bu süreci kısaltmanın bir yolunu da bulması gerekebilirdi. O lanet parazitin çok uzun süre Küçük Harry'nin yara izinde kalmasına izin veremezdi.
Odasının kapısı tıklatıldığında düşüncelerinden uzaklaştı ve "Oradaki kim?" Diye sordu.
"Benim Harry," dedi Sirius. "Gelebilir miyim?"
"Gelebilirsin," dedi Hadrian. Sirius da bunun üzerine içeriye girdi. "Bu arada Harry değil, Hadrian."
"Her ne boksa," dedi Sirius elini sallayarak. "Seninle konuşmak istiyordum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Artık Peverell (Harry Potter AU)
FanfictionArtık Peverell kitabımı düzenlemeye ve konuyu belli bir düzeyde değiştiemeye karar verdim. Hepinizin bildiği gibi Harry, beşinci sınıfın sonunda Bakanlık'ta gerçekleşen savaşta Dumbledore'un geç kalması sebiyle Voldemort tarafından öldürülmüş ve kr...