Çırak Büyüzoolog

311 53 8
                                    

Peverell Sahil Evi, Devon
24.01.1982, 07.12

Hadrian, hâlâ şu anda yatağındaydı ve Bellaatrix de son derece çıplak bir şekilde göğsünde başını koymuştu. İkisi de uyanıktı ama yataktan daha kalkmamışlardı.

"Eğitimin ne zaman başlayacak?" diye sordu Bella yavaş yavaş tam anlamıyla uyanırken. Sesi artık daha güçlü çıkıyordu.

"Bilmiyorum," dedi Hadrian onun saçlarını okşarken. "Newt, bana kendi yazdığı kitabı gönderdi ve oradaki yaratıkları anlamamı ve tanımamı istedi. Özellikle de Britanys ve İrlanda topraklarınsa yaşayanlara odaklanmamı söyledi. Şu anda bir program hazırlıyor ve hazırladığında ben Bakanlık'a bunun için başvuruda bulunmayı planlıyorum."

"Büyüzoolog oldup da yılanlarla çalışmaya başladığında çoğunlukla ülke dışında olacağını biliyorsun, değil mi?" dedi Bella. Açıkçası biraz bu konuda mutsuzdu."

"Biliyorum!" dedi Hadrian. "Yine de seni de yanımda götürmek istiyorum. Çoğunlukla iş için gidecek olsam da seni başka ülkeyi görme fırsatından mahrum bırakamam."

Bellatrix bundan memnun görünerek "Bırakmasan iyi edersin." dedi. Sonra da Harry'nin göğsünden başını kaldırıp ayaklandı. "Artık kalkma vakti geldi. Ben banyoya giriyorum ve sen de sporuna gidiyorsun."

Hadrian sırıttı ve "Şu anda sana katılmak daha cazip görünüyor." dedi.

Bella da sırıtırken "Aklından bile geçirme!" dedi. "Göbekli bir sevgili istemiyorum."

Hadrian onun cevabıyla eğlenirken sahte bir iç çekiş bırakarak "Ne kadar da talepkâr!" diye şikayet etti. Bu da Bella'nın ona orta parmağını göstererek banyoya ilerlemesine sebebiyet verdi.

Hadrian tekrar sırıttı ve ayaklandı. Spor kıyafetlerini hızlıca üzerine atarken Bella'nın banyo havuzunu doldurduğunu duyabiliyordu. Bir kez daha ona banyoda katılmanın daha cazip geldiğini düşündü ama sonrasında kendini toparlayıp spor için sahile indi.

Normalde Bella da sporda Hadrian'a katılırdı ama dün geceden sonra yürümesi biraz çarpıktı. Bu yüzden bugün sporu atlayarak doğrudan banyoya girmişti.

Hadrian, sahilde koşmaya başlarken temiz havanın ciğerlerini doldurmasına izin verdi. Evini yaptırmak için gerçekten muazzam bir yer seçtiğini düşünüyordu.

***

Hadrian, banyodan çıktı ve Bella'nın onu beklediği mutfağa doğru ilerledi. Mutfağa girdi ve Bella'nın zaten masada otururken Gelecek Postası'nı okuduğunu gördü. Onun yanına doğru ilerledi ve dudaklarına kısa bir öpücük bırakıp yerine oturdu.

"Yeni bir şey var mı?" diye sordu Mipsy'nin hazırladığı kahvaltıyı yemeye başlarken.

"Sürpriz bir şey yok," diye cevapladı Bella. "Tahmin ettiğin gibi Scrimgeour DMLE Başkanı olarak seçilmiş. Onun yerini de Martin Reeves adlı biri almış."

Hadrian, Martin Reeves'i hatırlıyordu. Uzun bir süre Hit-Sihirbazları'nın ekip lideri olarak görev yapmıştı. Ne var ki Hit-Sihirbazları'nın başına geçmesi 96 yazına kadar gerçekleşmemişti. O zaman Amelia, Sihir Bakanı olmuş ve onun görevini mecburen Scrimgeour üstlenmişti. Onun boşluğunu da Martin Reeves doldurmuştu.

Artık Peverell (Harry Potter AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin