Aile Mirası'nı Öğrenmek

356 52 5
                                    

Peverell Sahil Evi, Devon
24.02.1982, 20.46

"Yani bir miras kaldı sana." diye sordu Sirius şaşkın bir şekilde. "Ve bu miras, sen Peverell soyadını alana kadar görünür hale gelmedi."

"Aynen öyle!" dedi Hadrian başını sallarken. "Bunu dört gün önce öğrendim. Kral Ragnok bana söyledi."

Hadrian, dört gündür bu konu üzerinde düşünüyordu. Eve geldiğinde haberi anında Bellatrix ile paylaşmıştı. Yüzyıllar önce kaybolmuş bir çok büyüyü öğrenme fikri karşısında o da oldukça heyecanlanmıştı.

Ne var ki Hadrian, ona Aile Büyüsü'nü öğretmeyeceğini söylemişti, ama bu sözlerine içinden şimdilik cevabını vermişti. Sonuçta eninde sonunda Bellatrix ile evlenmeyi düşünüyordu.

Bellatrix bunu kabul etse de biraz canı sıkılmış görünüyordu. Bu büyüleri öğrenme fikrine o kadar heyecanlanmıştı ki, Aile Büyüsü olduğunu kısa süreliğine unutmuştu.

Hadrian, onun somurtmasını oldukça eğlenceli bulmuştu. Bir ay sonra yirmi iki olacaktı ama o haliyle küçük bir kız çocuğunu hatırlatıyordu. O kadar tatlı görünüyordu ki, evlenme teklifi etmeye çok az kalmıştı.

Yine de beklemeliydi. Her şeyin bir zamanı vardı. Ona evlenme teklifini edeceği bir gün gelecekti ama o gün, bu gün değildi.

"Demek Kral Ragnok ile tanıştın." dedi Sirius etkilenmiş bir şekilde. "Normalde kendisini herkese göstermez. Tabii büyükbaban tanıyordu ama o zamanlar Potter Hanesi'nin Hesap Yöneticisi'ydi, daha kral olmamıştı."

"Bu onunla ikinci tanışmam." diyerek omuz silkti Hadrian. "Zaman yolculuğu yapmadan önce bir kez daha tanışmıştım. Tam da Voldemort'u mağlup etmemin ertesi günü. Onu ilk ve son kez o zaman görmüştüm. Bir de şimdi gördüm işte."

"Peki senin zaman yolcusu olduğunu biliyor mu?" diye sordu Bella. "Sonuçta ismini, Gringotts'ta değiştirdim."

"Biliyor." dedi Hadrian başını sallayarak. "Zaten Baş Bankacı Goblin Bogrod, benim Harry Potter olduğumu biliyordu. Bu yüzden Ragnok'un da o zamanlarda öğrendiğini varsaymak oldukça güvenli."

"Haklısın!" dedi Bellatrix onaylayarak. "Goblin ulusu önemli olarak nitelendirdiği her meseleyi Kral Ragnok ile paylaşırlar. 21 yaşındaki Harry Potter'ın zaman yolculuğu yapıp Peverell soyadını alması da kesinlikle önemli bir mesele."

"Çok doğru." dedi Hadrian. "Neyse, zaten o kadar da önemli değil bu. Yarın gidip, mirasın tam olarak neleri içerdiğini öğreneceğim. Ignotus'un bıraktığı günceden çok daha fazla bilgi içeren bir aile tarihi kitabı olacağına eminim."

"Ah, evet, o günceden bahsetmiştin bana." dedi Sirius. Diriliş Taşı'nın tehlikeleri hakkında konuşurlarken Hadrian ona bundan bahsetmişti. "Orada da aile tarihi yazıyordu sanırım."

"Evet," dedi Harry. "Yine de genellikle kendi hayatını kaleme almış. Bir de kardeşleriyle birlikte bu Ölüm Yadigarları'ndan üstün körü bahsetmiş."

"Yani tam anlamıyla aile tarihi sayılmaz." dedi Bella. "Otobiyografi demek daha doğru olur."

Hadrian başını sallayarak kabul etti. İgnotus'un güncesi, çoğunlukla kendi hayatını anlatıyordu. Evet, ailesi ve uğraşları hakkında ufak da olsa birkaç bilgi vardı ama kesinlikle ufaktı. Böylesine zengin bir tarihe sahip olan aile hakkında o kadarcık bilgi olacağını sanmıyordu.

"Birçok kitap olduğunu söylemiştin, değil mi?" dedi Sirius düşünceli bir şekilde. "Birçok unutulmuş büyünün kayıtları olabilir."

Hadrian yine başını sallarken "Ben de öyle düşünüyorum." dedi. "Sadece Aile Büyüsü'nün kitabı olduğundan oldukça şüpheliyim. Eğer Antioch bu konuda bu kadar gizli davrandıysa kesin önemli bilgiler ve büyüler vardır o mirasta."

Artık Peverell (Harry Potter AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin