Sihir Bakanlığı, Londra
21.12.1981, 09.15Hadrian, şu anda Sirius ve diğer Gri İttifak üyeleri ile ilerliyordu. Sirius, diğer ailelerden yeterince uzaklaştığı anda durdu ve diğerleri de aynı şekilde yürümeyi bıraktılar.
"Kesinlikle ses getireceksin, Hadrian!" dedi Sirius gülerek. "Şimdiden Karanlık İttifak'ın sana nasıl baktığını görebiliyor musun?"
Hadrian gözlerini devirdi ve "Kapa çeneni, Sirius!" dedi, onun alayına karşılık olarak. "Bunun olacağını zaten biliyorduk."
"Siz tanışıyor muydunuz?" diyerek araya girdi Lord Greengrass merakla.
Cevap veren Hadrian oldu. "Pettigrew'i yakalayan ve Albus'a haber veren benim." dedi. "O zamandan beri Black ailesi ile yakın ilişkiler içerisindeyim."
"Bellatrix'i de unutma!" dedi Frank gülerek. "Sirius bana yakın bir ilişki geliştirdiğinizi söyledi."
Hadrian önce ağzı açık bir şekilde ona baktı. Sonra da kaşlarını çatarak Sirius'a döndü. "Ağzında bakla ıslanmaz mı senin?" diye sordu.
"Boş ver onu şimdi," dedi Sirius, elini sallayarak. "Şu anda seninle ilgili. Gri İttifak'ın diğer üyeleri ile tanışman için verildi bu ara. Frank'i zaten tanıdığın için diğerleri ile tanış."
Hadrian, bu konuyu daha sonra konuşacaklarını anlatan bir bakış attı Sirius'a. Sonra da dediğine uyup diğerleeiyle tanışmaya başladı. Kendini ilk tanıtan Cyrus oldu.
"Ben Cyrus Greengrass!" diye başladı. "Asil ve En Soylu Greengrass Hanesi'nin Lord'u ki bunu zaten biliyorsun. Açıkçası, bir Peverell'in ortaya çıkması hepimiz için beklenmedik bir şeydi."
"Al benden de o kadar!" dedi Lord Bones. "Ben de Alexander Bones. Anlayabileceğin gibi Asil ve En Soylu Bones Hanesi'nin Lord'uyum."
Hadrian ikisine de başını sallayıp "Tanıştığıma memnun oldum." dedi. "Diğer söylediğiniz şeye gelince gerçekten uzun bir hikaye. On beş dakikalık arada anlatabileceğim bir şey değil."
"Beni zaten tanıyorsun," dedi Frank gülümseyerek. "Yine de annem seninle tanışmak istiyor."
"O biliyor mu?" diye sordu Hadrian. "Bella meselesini, biliyor mu?"
"Biliyor," dedi Frank. "Ayrıca o düellonun anısını da izledi ve kullandığın kalkanı merak ediyor."
Hadrian sırıttı ve "Benim üretimim olandan bahsediyorsun." dedi. "Doğal olarak Peverelk Aile Büyüsü olacak maalesef."
"Nasıl bir kalkan?" diye sordu Sirius. "Bana sadece Bella'yı oradan çıkardığın söylendi."
"Rakibin büyülerini emen bir kalkan." dedi Hadrian da. "Ama sadece emmekle kalmıyor. Büyüyü, kullanıcın iradesin çıkarıp kalkanı oluşturanın iradesine veriyor. Bella hâlâ kendinde değilken o ve Rabastan Lestrange bana büyü üstüne büyü gönderiyordu. Ben de kalkanı çektim ve gönderdiği büyüleri irademe aldım. Onlar bunu şaşkınlıkla karşılayınca da doğrudan Rodolphus ve Barty Crouch Jr'a yönlendirdim."
"Muazzam." dedi Lord Davis. Sonra da kendini tanıttı. "Marcus Davis ben. Soylu Davis Hanesi'nin Lord'u. Böyle bir kalkan düello alanında oldukça işe yarar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Artık Peverell (Harry Potter AU)
FanficArtık Peverell kitabımı düzenlemeye ve konuyu belli bir düzeyde değiştiemeye karar verdim. Hepinizin bildiği gibi Harry, beşinci sınıfın sonunda Bakanlık'ta gerçekleşen savaşta Dumbledore'un geç kalması sebiyle Voldemort tarafından öldürülmüş ve kr...