Peverell Sahil Evi, Devon
04.01.1981, 18.35Hadrian, yeni evini tamamlamayı bitirmişti. Eve taşınma zamanını yılın ilk günü olarak düşünse de bunu pek de mümkün olmadığını öğrenmesi fazla uzun sürmedi.
Narcissa ve Bella'yı, evin alışverişi için görevlendirmek tam bir kabusa dönüşmüştü. Yanlarına Andromeda'yı da alıp evin duvarlarının rengini, duvarlara asılacak resimleri, eşyaların kalitesini ve görünüşünü tartışırlarken tamı tamına üç gün harcamışlardı.
Bugün de düzen konusunda sabahtan beri uğraşıyorlardı. Yok, yatağın yeri şurası olsa daha iyi olur, yok duvar o şekilde sade oldu, bir portre ekleyelim. Hadrian, bütün bu kargaşa içerisinde aklını kaybediyordu.
Ne var ki, eninde sonunda her şey tamamlanmıştı. Hadrian da kendi sandığınsa sakladığı yirmi adet kitabı kütüphanesine yerleştirmişti. Narcissa, Andromeda, Bella, Arcturus ve Sirius da onun kütüphanesini biraz daha doldurması adına kendi kütüphamelerinden birkaç kitap hediye etmişlerdi.
Hadrian, bu jesti taktir etti. Kütüphanesi oldukça büyüktü ve dolmaya yakın bile değildi ama bu yine de bir başlangıçtı. Özellikle Arcturus'un Çataldili ile ilgili verdiği kitaplat gerçekten Hadrian için paha biçilemez hediyelerdi.
"Sonunda bitti!" diyerek salondaki koltuğuna yayıldı Hadrian. "Gerçekten beni yordunuz."
Bella kıkırdadı ve Hadrian'ın yanına oturdu. Ona yandan sarılırken "Yeni eve yaşınmanın bu kadar kolay olmayacağını biliyordun, değil mi?" diye sordu.
Hadrian da ona kolunu sararken "Bu kadarını beklemiyordum," diye itiraf etti. Narcissa ve Andromeda da onların karşısındaki koltuğa oturdular.
"Yine de çok güzel olmadı mı?" diyerek evin son halini hayranlıkla inceledi Narcissa. "Açıkçası ben çok eğlendim."
"Kabul ediyorum!" dedi Andromeda. "Ayrıca hâlâ evin üçüncü katının muhteşemliğini zihnimden atamıyorum. Nereden aklına geldi?"
Hadrian omuz silkip "Yüzmeyi seviyorum," dedi. "Ayrıca çocuklarınızın da yüzmeyi öğrenmesi için bir yere sahip olmam gerektiğini düşünerek hareket ettim. Böylesinin daha güvenli olduğu aşikar."
"Kesinlikle öyle!" dedi Andromeda. "Peki havuzun derinliğini nasıl ayarladın? Saptanamaz Genişletme Büyüsü, bildiğim kadarıyla yasadışı."
Hadrian sırıttı ve "Büyücüler için öyle!" dedi. "Goblinlerin bunun için farklı bir sihri var ve Sihir Bakanlığı'nın onlar üzerinde kontrolü olmadığından bunu yasaklayamazlar."
"Bu gerçekten mantıklı." dedi Narcissa. "Birkaç yıl önce tanışmış olsaydık keşke. O zaman bir şansım olabilirdi."
Hadrian, kendi iyiliği için buna cevap vermezken Bella sinirle "Deneme bile Cissy." dedi. "O benim."
Hadrian ona kolunu daha da sararken "Patronu duydun." diye yanıt verdi.
Andromeda buna kıkırdarken "Şimdiden seni parmağına doladı demek," diyerek dalga geçti.
Hadrian da buna espritel bir şekilde cevap verdi. "Halk dilinde buna kendini koruma duygusu deniyor." dedi. Bu da üçünü de güldürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Artık Peverell (Harry Potter AU)
Fiksi PenggemarArtık Peverell kitabımı düzenlemeye ve konuyu belli bir düzeyde değiştiemeye karar verdim. Hepinizin bildiği gibi Harry, beşinci sınıfın sonunda Bakanlık'ta gerçekleşen savaşta Dumbledore'un geç kalması sebiyle Voldemort tarafından öldürülmüş ve kr...