Gringotts, Diagon Yolu
26.11.1981, 15.23Longblade, Düşünseli'nin yansıtmasını durdurdu ve etkilenmiş bir şekilde Hadrian'a baktı. "Gerçekten etkileyici." dedi. "Meseleyi oldukça iyi ele almışsın ve hiçbir sorun olmadan halletmişsin."
Hadrian, bir goblinden övgü almanın çok zor olduğunun bilincindeydi. Basit bir büyücünün böylesine bir övgü alması mümkün değildi. Neyse ki Hadrian basit olmaktan çok uzaktı.
"Bunu takdir ediyorum," dedi samimi bir gülümseme sunarken. "Şimdi ne diyorsun? Bunu hasılat edecek misiniz?"
"Elbette!" dedi Longblade, çekinmeden. "Gringotts, bunu seve seve yapar. Bütün parayı Peverell Kasası'na mı aktaracaksın? Yoksa ayrı bir kasa mı düşünüyorsun?"
"Peverell Kasası!" dedi Hadrian. "Şimdilik ikinci bir kasaya gerek olduğunu düşünmüyorum."
"Pekâlâ," dedi Longblade. "Peki hasılat öncesinde söylemek istediğin başka bir şey var mı?"
"Evet," dedi Hadrian da. "Basilisk derisinden beş adet savaş cüppesi, ama hareket etmeyi zorlaştırmadığından ve giyen kişinin cüssesine göre şekillendiğinden emin olalım. Onun haricinde de beş çift de yine basilisk derisinden eldiven istiyorum. Ayrıca beş adet de Basilisk zehri ile bilenmiş goblin gümüşünden bıçak."
"Bunlar rahatlıkla yapılabilir ama ucuz olmayacağını biliyorsun, değil mi?" dedi Longblade.
"Sorun değil," dedi Hadrian. "Eminim ki, hasılattan elde edeceğim paranın yanında hiçbir şeydir."
"Orası öyle," dedi Longblade. "Yine de beş yerine ikişer tane yapmak isteyebilirsin."
"Sadece kendim için yaptırmıyorum, Longblade." dedi Hadrian kararla. "O yüzden beş şu an için uygun gözüküyor. Parayı hasılattan gelecek olan miktardan kesebilirsiniz."
"Pekâlâ, bunu yapmakta hiçbir sorun yaşamayacağız." dedi Longblade, başını sallayarak. "Hepsi bu kadar mı?"
"Gerçekten de öyle!" dedi Hadrian. "Bu arada yüzüğün içine yerleştirilecek olan taşı bu yılın sonuna kadar getireceğimden emin olabilirsin."
Longblade başını salladı ve "Merakla bekliyorum, Hadrian." dedi.
"Bununla beraber buradaki işim bitti." dedi Hadrian. "Altınlarınız aksın, düşmanlarınız düşsün, Longblade."
Longblade de, Düşmanlarınız düşsün, altınlarınız aksın, Hadrian." diye karşılık verdi.
Hadrian da bunun üzerine Gringotts'u terk etti. Artık, en kolay ulaşabileceği, aynı zamanda en iyi korunan Hortkuluk'u almaya gidebilirdi. Gaunt Yüzüğü.
Black Kır Evi, Galler
27.11.1981, 13.34Hadrian, bugün, Gaunt Kulübesi'ne gitmeyi planlıyordu. Yine de ondan önce Sirius ve Bellatrix'e ne yaptığını anlatacaktı. Bugün, belki oraynın savunmaları ile tek başına da başa çıkabilirdi ama bunu yapmak istemiyordu. Bellatrix'i bu görevde yanına alacaktı. Ayrıca ikisine de diğer Hortkuluklar'ın nerede olduğunu söylemesi gerekiyordu.
Odasının kapısı açıldı ve içeriye önce Sirius, ardından da Bellatrix girdi. "Hoş geldiniz," dedi ikisine de. "Bugün size bahsedeceğim şey, çok gizli bir şey. Bu yüzden ikinizden de anlatacaklarım konusunda sessiz olmanızı bekliyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Artık Peverell (Harry Potter AU)
FanfictionArtık Peverell kitabımı düzenlemeye ve konuyu belli bir düzeyde değiştiemeye karar verdim. Hepinizin bildiği gibi Harry, beşinci sınıfın sonunda Bakanlık'ta gerçekleşen savaşta Dumbledore'un geç kalması sebiyle Voldemort tarafından öldürülmüş ve kr...