Taşınma Telaşı

341 53 3
                                    

Black Kır Evi, Galler
31.12.1981, 23.45

Şu anda Kır Evi'nde, Black Ailesi yeniden toplanmıştı. Yılın son günü olması dolayısıyla yeni yıla birlikte girme planları vardı.

Hadrian, bu yılı en iyi şekilde kapattığını düşünüyordu. Zamanda geriye döndükten sonra en iyi arkadaşı Neville'in ailesini kurtarmış, o gecenin sabahında Bella'yı da kendine getirmişti.

Sonrasında da Sirius'u Azlaban'da tekrardan on iki yıl geçirmekten kurtarmış. Bu da yetmezmiş gibi Bella ile bir ilişkiye başlamıştı. Bu gecenin sonunda resmileşeceğini düşündüğü bir ilişki.

Ayrıca, yeni kimliği ile yeni bir hayat kurmuştu. S.B.D.'lerini bugün, öğleden sonra tamamlamıştı ve yarın da kendi evine yerleşecekti. Daha iyisini isteyemezdi.

"Ne yapıyorsun?" diyerek yanına geldi Bella.

Hadrian, ona gülümseyip dudaklarından bir öpücük çalarken "Düşünüyorum," dedi.

"Ne düşünüyorsun?" diye sordu Bella.

"Hayatımı," diye cevapladı Hadrian da. "İki ay öncesine kadar resmen cehennemdeydim. Etrafımda bir tek sen vardın. Şimdi ise değer verdiğim herkes yanımda ve sen yine yanımdasın."

Bella da gülümsedi ve Hadrian'ın dudaklarına bir öpücük bıraktı. "Hep burada olacağım." dedi. "Sen beni istediğin sürece yanındayım."

Hadrian gülümsemesini büyüttü ve "Bütün istediğim bu!" dedi.

Bunun üzerine Bella, Hadrian'a yandan sarıldı. Hadrian da beklemeden kolunu ona sardı.

Bir süre böyle kaldılar. Ne var ki Sirius gelip anın bütün güzelliğini bozdu.

"Hey!" diye seslendi ikisine de. "Çifte kumrular, birazdan yeni yıla gireceğiz. Yalnızca birkaç dakik kaldı. Haber vereyim dedim."

Hadrian, Sirius'a kaşlarını çatarak bakarken "Yeni yıl bir yere kaçmıyor ya!" diye homurdandı. "Bizi rahatsız edecek bu zamanı mı buldun?"

Sirius sırıttı ve göz kırpıp uzaklaştı. Bunun üzerine Bella "Bunu kurtarak iyi bir şey yaptığına emin misin?" diye sordu. "Cidden bir gün öldüreceğim bu köpeği."

Hadrian da sırıtırken "Bazen ben de aynısını düşünmüuor değilim." dedi. Sonra da zamanının geldiğini düşünerek ondan ayrıldı ve ellerini tuttu. "Seninle bir şey konuşmam istiyorum."

Bella, Hadrian'ın gözlerine merakla bakarken "Seni dinliyorum," dedi.

Onun menekşe gözlerine bakmak, Hadrian için gerçekten bir ömre bedel hale gelmişti. Bir süre onun gözlerine bakmanın tadını çıkardı ama sonrasında ise zaman kaybetmek istemeyerek konuşmaya başladı.

"Buraya geldiğimden beri aramızda geçenler benim için gerçekten anlatılamayacak kadar güzeldi." dedi. "Seni kurtarmaya karar vetdiğimde bu duruma geleceğimizi açıkça düşünmemiştim. Önceki zaman diliminde senden her zaman etkilenmiş olsa da aramızın bu denli harika hâle geleceğini tahmin edemezdim."

"Bunu seviyorum." dedi Bella gülümseyerek. "Seninle kendimi daha özgür hissediyorum. Daha önce hissetmediğim bir şey bu."

"Ne demek istediğini anlıyorum." diyerek onayladı Hadrian. "Yine de şu andaki ilişkimiz biraz belirsiz ve ben bu şekilde devam etmesini istemiyorum."

Artık Peverell (Harry Potter AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin