Peverell Sahil Evi, Devon
27.01.1982, 11.38Newt'in çıraklığında geçen ilk üç gün, Hadrian için oldukça bilgilendirici olmuştu. Hadrian, Testraller hakkında bilmediği bir şey öğrenmemişti belki ama onlara nasıl yaklaşması ve onlarla nasıl ilgilenmesi gerektiği konusunda pratik bir yaklaşım, kendisini daha profesyonel hissettirmişti.
Ayrıca Newt'in de harika bir öğretmen olduğunu itiraf etmekten de çekinmiyordu. Onun, neşeli yapısı bulaşıcıydı. Hadrian, ondan eğitim almaktan gerçek anlamda mutluluk duyuyordu.
Onun haricinde Newt, Akromantula kolonisi hakkında Albus ile konuşmuştu ve koloninin varlığını onaylatmıştı. Okul müdürü, yakın arkadaşı Hagrid için üzülse de doğru olan şeyin ne olduğunu bildiğinden Newt'in Sihirli Yaratıklar'ın İmhası Komitesi ile bağlantıya geçmesine izin vermişti.
Albus, bu konuda gerçekten Hagrid için üzülüyordu ama herhangi bir öğrencinin hayatını tehlikeye atmak istemiyor. Hogwarts öğrencilerinin yasaklar konusunda laf dinlemez olduklarını biliyordu.
Başına buyruk bir öğrencinin ormanın derinliklerini girip Akromantulalar'a yem olmasınsan nefret ederdi. Aslında, bunca zaman boyunca böyle bir şeyin gerçekleşmemesi sadece şanstı.
Hadrian, Albus'un bu konuda sorun çıkarmaması konusunda iyi hissediyordu. Albus'un, Hagrid gibilerini kırmamak adına birçok şeye göz yumduğu biliniyordu. Bu konuda Newt ile tartışsaydı açıkçası şaşırmazdı. Yine de bu konuda iş birliği yaptığını görmek oldukça güzeldi.
Hadrian, mutfağın camının tıklatılması ile ayaklandı. Salondan çıktı ve mutfağa girdi. Camın ötesinde içeri girmek için bekleyen Newt'in baykuşunu gördü ve hemen içeri aldı.
Baykuş, ayağına bağlı olan mektubu Hadrian'a uzattı. Hadrian mektubu aldığında da açık camdan uçup gitti. Hadrian da mektubu açıp okumaya başladı.
Değerli Hadrian;
Bugün Tehlikeli Yaratıklar'ın İnfazı Komitesi ile Alromantula sorununu konuştum ve onlar bu konuda yardımcı olmaktan memnuniyet duyacaklarını söylediler.
Onların öldürme isteklerinden her zaman nefret etsem de sanırım bu seferlik katlanmak zorundayım. Bu sekiz bacaklı belaları ikimiz halledemeyiz.
Yine de onların yaydığı tehlikeyi ortadan kaldırmak için ikimizin yardımını kullanacaklar. Bakan, onlaron dikkatine sunduğumuz için bize de pay vermeyi kabul etti.
Yarından itibaren şubatın ilk gününe kadar koloninin çevresinde sen ve ben gözcülük yapacağız. Eğer bir süpürgen yoksa almanı tavsiye ederim, çünkü olası bir aksilikte kaçmak için hızlı olmamız gerekiyor.
Saygılarımla
Newt Scamander
Harry, notu bir kez daha okuduktan sonra salona geçti ve notu şömineye atıp yaktı. O sırada Bella odaya girdi.
Hadrian, sevgilisine doğru yürüdü. Yanına vardığında ona kollarını sardı ve "Geldiğini duymadım." dedi.
Bella, Hadrian'ın sarılmasına karşılık verirken "Sen mutfakta mektubunu okuyordun, ben de rahatsız etmek istemedim." dedi. "Önce odamıza geçip eşyalarımı bıraktım. Mektup kimden gelmiş?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Artık Peverell (Harry Potter AU)
FanficArtık Peverell kitabımı düzenlemeye ve konuyu belli bir düzeyde değiştiemeye karar verdim. Hepinizin bildiği gibi Harry, beşinci sınıfın sonunda Bakanlık'ta gerçekleşen savaşta Dumbledore'un geç kalması sebiyle Voldemort tarafından öldürülmüş ve kr...