Peverell Hanesi'nin Dönüşü

388 62 22
                                    

Black Kır Evi, Galler
20.12.1981, 10.22

Hadrian, Gelecek Postası'nın manşetindeki yazıyı okurken gülümsemesini gizleyemedi. Eseri ilk sayfaya çıkmıştı.

Şu anda Kır Evi'nde Narcissa ve Sirius da vardı Bella ve Arcturus da burada olduğundan dolayı Hadrian, onların da duyması için haberi yüksek sesle okudu.

Asil ve Soylu Malfoy Hanesi'nin Lord'u Lucius Malfoy, Soylu Macnair Hanesi'nin Lord'u Walden Macnair Tarafından Öldürüldü.

Yazar: Rita Skeeter

Sevgili okurlarımız, dün gece akşam saatlerinde gerçekten şok edici bir olay yaşandı.

Büyüceşura'nın Karanlık İttifakı'nın resmi olmayan lideri Lord Malfoy, dün gece akşam saatlerinde ittifak halinde olduğu hanelerden biri olan Soylu Macnair Hanesi'nin Lord'u Walden Macnair tarafından Macnair Mülkü'nde öldürüldü.

Seherbazlar'ımız bu olayın haberini bizzat olayı gerçekleştiren Lord'u Macnair tarafından gönderilen itiraf mektubu sayesinde öğrendiler.

Oraya vardıklarında Lord Macnair'in, boğazında bir kesik ile Lord Malfoy'un yanında ölü olduğunu fark ettiler.

Seherbazlar'ımız ilk başta çifte cinayetten şüphelense de iki Büyüceşura Lord'unu da öldüren büyülerin,  Lord Macnair'in asasından çıkmış olması kafaları karıştırdı.

Titizlikle yapılan araştırmada evin içerisinde bir tek Lord Macnair'in sihirli imzasının olması cinayeti onun işlediğini, Seherbazlar'a bildirdikten sonra da intihar ettiğini gösteriyor.

Lord Macnair'in, neden ittifaklarının liderine suikast düzenleyip sonrasında canına kast ettiği hâlâ cevaplanmayan sorulardan biri.

Haberin devamında Rita Skeeter'ın kendine has spekülasyonları bulunuyordu. Hadrian da onları okumanın bir manasını görmediğinden gazeteyi katladı ve köşeye koydu.

"Temiz iş!" dedi Arcturus etkilenerek. "Bir şey bulamayacakları için soruşturmayı durduracaklardır. Bakanlık'a duyulan güveni sarsmamak için de olduğu gibi kayıtlara geçecektir."

"Kesinlikle!" dedi Narcissa. "Yine de Rita Skeeter'ın bu kadar detayı nereden öğrendiğini merak ediyorum. Seherbazlar'ın bu kadarını paylaşmayacağını tahmin ediyorum."

Hadrian, bu bilgiyi saklamanın bir manasını görmeyerek "O bir animagus!" diye yanıtladı. "Bir tür böcek. Çok küçük olduğundan dolayı bir köşeye saklanıp her şeyi duymuş olması muhtemel."

"Demek bu şekilde öğreniyor her şeyi." dedi Narcissa, hafif bir şaşkınlıkla. "Çaylak bir muhabirin bu kadar çok şeyi nasıl öğrendiğini hep merak etmişimdir. Sağ ol Hadrian, bana çok iyi bir şantaj malzemesi verdin."

Hadrian sırıttı ve "Paşa paşa kullan bu bilgiyi." dedi. "Ne yapmak istediğin sana kalmış. Animagus olmanın faydalarını biraz da senin için kullansın."

Artık Peverell (Harry Potter AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin