-7-

224 26 4
                                    

Yongbok yutkunarak biraz geri çekildi. Hyunjin'in bir ilişkisi mi vardı? Yongbok'un eli titremeye başlamıştı. Ellerini cebine soktu, görünmesini istemedi. Hyunjin gelen kıza Yongbok'u gösterdi "Ah, benim hatam siz tanışmadiniz. Yongbok, kız kardeşim Yeji. Yeji, sevgilim Yongbok." dedi.

Yongbok'a sevgilim demişti, Yongbok bunun şokuyla yere baktı. Ağzı yarı açıktı, gözlerini kaldırıp kıza baktı. Kız elini uzattı "Selam Yongbok. Ben Yeji, Hyunjin'in kız kardeşiyim." Yongbok elini cebinden çıkartıp kızın elini sıktı.

Gerçekten çok benziyorlardi. Kardeş olmalarina şaşmamak gerekti. Yongbok kendini tanıtmak istedi, ama kız hala elini sıkıyordu. Elini geri çekmek ayıp oldurdu, hiç bir sey demedi "Peki sen? Sen kimsin?" Diye sordu kız. Yongbok kafasını Hyunjin'e çevirdi, kafasını iki yana salladı. Hyunjin durumu anladı, "Ah, Yeji kusura bakma. Yongbok 18 yaşında ve benim sevgilim. Anlatmıştım ya..." Yeji gözlerini Hyunjin'den Yongbok'a çevirdi. Yongbok'un elini bıraktı, "Anlattın... Ama neden o cevap vermedi? Yongbok, neden konuşmuyorsun?"

Yeji onun konuşamadığını bilmiyordu. Böyle bir soru sorması ile Yongbok'un gözleri dolmuştu. Gülüp gözlerini kapattı, bir süre sonra açtı. Yomgbok ellerini kaldırdı "Ben konuşma engelli biriyim. Konuşamıyorum." Yeji ellerine baktı, gördüklerini ile donup kaldı "Yongbok, ben... Ben özür dilerim!"

Yongbok kafasını salladı "Sorun değil! Üzülme." Yeji abisi Hyunjin'e döndü. Abisinin omzuna vurdu "Bana gerçekten her şeyi anlatıp bunu anlatmadın! Keşke anlatsaydin! Boşu boşuna çocuğu üzdüm..." Hyunjin kız kardeşinin kafasını iki yanından tutup alnını öptü, "Üzgünüm abicim. Tamamen aklımdan çıkmış. Onun sesi yok sana göre, ama ben onu duyduğum için bunun yokluğunu hissetmiyorum."

Yeji gülümsedi, Yongbok'un omzunu sıktı "Evimize hoşgeldin dostum. İyi anlaşırız umarım. Ee benim biraz ders çalışmam gerek. Ben odamdayim, eğlenceli bir şeyler olursa çağırın!" dedi ve koridora doğru yürüdü.

"Dersini çalış, bırak böyle boş işleri!" Diye bağırdı arkasından Hyunjin
"Siktir git abi!" Dedi ve el sallayarak gitti. İkiside gülmeye başladı. Yongbok kızı sevmişti, samimi ve enerjik biriydi. "Hep böyle misiniz? Yani hep atışır mısınız?" Hyunjin güldü "Yanii, genelde böyle. Enerjik bir kız, seviyorum onu." Yongbok gülümsedi.

Biraz kıskandı, neyi kıskandığıni oda bilmiyordu. Yüzünden bu okunuyordu "Kıskandın mı?" Yongbok kafasını olumsuz anlamda salladı. "Benim küçük sevgilim beni kıskanmis mi?" Yongbok kafasını salladı "Sacmalama Hyunjin! Çocuk muyum ben?" Hyunjin güldü, burnundan makas aldı. "Ahh, çok tatlısın..." Yongbok utanarak kafasını eğdi. Sonra kaldırdı

"Teklifini düşündüm. İki saniye içinde, teklifini kabul ediyorum. Senin sevgilin olurum."

@@@@@@@@@@@@@

GUNDE İKİ BOLUM ATAN ABLANİZ GEKDİİİİİİ

YORUM ATMAYİ UNUTMAYİNNN N

Hikayeyi yayar msijniz? Okunsun istiyorum lütfen tüm sosyal medya hesaplarınıza paylaşın. Lütfen...

şimdiden teşekkürlerrr❤️❤️💗❤️💗💗💗❤️💋

Diskas/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin