-18-

145 13 6
                                    

"Günaydınnnnn!"

Yeji neşeli bir ses ile Hyunjin'in odasına daldı. Yurt dışından dün gece gelmişti, onlara sürpriz olarak bir kahvaltı hazırlamıştı.

Odaya daldığı an Yongbok ve Hyunjin'i sarmaş dolaş uyurken gördü.

İkiside çok huzurlu görünüyordu, Yongbok burnunu Hyunjin'in boynuna görmüştü. Hyunjin kollarını ona dolamışti, çenesi Yongbok'un kafasına yaslanmışti.

Yeji onların huzurla uyuduğunu görünce rahatsız etmeden odadan çıktı. Salondan telefonunu alıp geri döndü, onların bu tatlı halinin fotoğrafını çekti. Fotoğraflara gülerek bakarken odadan çıkıp kapıyı kapattı, kendi odasına doğru yol aldı.

Odasına girip kapısını kapattı. Yatağına oturdu, çektiği fotoğrafı sevgilisine attı.

Bir fotoğraf gönderildi

Ryunjinn! Baksana
Çok güzeller, değil mi?
✓✓

Evet, çok güzeller.
Bizde senle öyle olabiliriz.

Umarım sevgilim.
✓✓

Mesajlaşma sayfasından çıkıp telefonu yatağının üzerine bıraktı. Valizlerini açıp kıyafetlerini dolabına yerleştirmeye koyuldu.

Hyunjin yavaş yavaş gözlerini açtı. Açtığı gibi Yongbok'u kollarının arasında görmenin mutluluğu ile ona dahada sarıldı.

Yongbok hissettiği baskı ile uyandı, yavaş yavaş gözlerini açtı. Hyunjin onun uyandığını hissedip geri çekildi, onun alnına öpücük kondurdu.

"Günaydın sevgilim."

Yongbok gülümsedi "Sanada günaydın." deyip hafifçe doğruldu. Gerinirken kollarını kaldırdı, "Uzun zaman sonra, çok güzel uyumuşum." deyip gerindikten sonra kollarını geri Hyunjin'in beline doladı. Hyunjin gülüp onun saçlarını karıştırdı.

"Kalkalım da güzel bir kahvaltı edelim. Sonra ben bir adliyeye uğrayacağım, akşam seni evden alırım bir yerlere gideriz. Ne dersin?

"Olur!"

İkiside yataktan kalktı, Hyunjin yüzü yıkamak için koridordaki lavaboyu kullandı. Yongbok Hyunjin'in odasındaki lavaboyu kullandı.

Hyunjin geri odaya girip üzerindeki kıyafetleri değiştirmek switini çıkarttı.

İşini bitiren Yongbok elini kuruladi. Lavabonun kapısını açıp çıktı, kapıyı kapattığında kafasını kaldırdı. Kaldırdığı gibi Hyunjin'in çıplak göğsünü gördüğü gibi afallayarak hzika arkasını dönüp kapıyı açmaya çalıştı "Tanrım, niye söylemiyorsun? Hızlı giy!"

Hyunjin kıkırdadi. Üzerine beyaz bir swit giydi. "Aslında bir sorun teşkil etmezdi."

"Giyindigini varsayarak dönüyorum." ona döndü, giyindigini görünce derin bir iç çekti. "Ne demiştin?"

"Diyorum ki, aslında beni öyle görmen bir sorun teşkil etmezdi."

"Nasıl yani?"

Hyunjin ona yaklaşıp çenesini tuttu, dudağına kısa bir öpücük kondurup geri çekildi. "Sevgilim olduğun için bir sorun görmüyorum."

Yongbok güldü, "Aptal..." diye söylenip yanından geçti. Odadan çıktığında Hyunjin de peşinden geldi.

İkiside mutfağa geldiğinde oradaki hazır kahvaltıyı gördü. Şaşkınlıkla birbirine baktılar.

"Bu nasıl hazırlandı?"

"Uzaylılar yapmış olabilir."

Yongbok Hyunjin'in cevabına göz devirdi.

Yeji odasından çıkıp salona ilerledikçe adım seslerinden dolayı ikiside oraya döndü.

Hyunjin kardeşini gördüğü anda kocaman güldü "Yeji!" diyerek ona koştu. Sıkıca sarıldılar.

Ardından Yeji Yongbok'un yanına gitti "Dostum, yok mu bir hoşgeldin?"
Yongbok gülerek ona sarıldı. "Hoşgeldin dostum!"

Yeji durdu, geriye çekildi "O ses? Nasıl?"

"Evet, konuşuyorum."

"He sen ciddisin?"

"Cidden."

"Lan dur bir saniye," Yongbok'un yüzünü tuttu "gerçek?"

"Gerçek!"

"Oha! Konuşuyorsun!" İkiside birbirlerine sarıldı. Hyunjin onları gülerek izliyordu.

"Senin adına çok sevindim. Kahvaltıya geçelim mi?"

Birlikte sofraya oturdular, konuşarak kahvaltı ettiler.

Sonra Hyunjin adliyeye gitmek için evden çıktı. Yeji ders çalışmak için odasına çekildi, Yongbok yine tek kalmıştı.

Canı sıkılmasın diye bir film açıp izlemeye karar verdi. Bir film açıp izlemeye başladı.

--------

Ryunjin askomuzz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ryunjin askomuzz

Diskas/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin