-23-

120 11 17
                                    


Tarihleri ileri çekiyorum.

-------

15 Eylül 2021

Aradan bir yıl geçti, Hyunjin ve Yongbok'un dünyalar güzeli bir kız çocukları oldu. Yongbok ona çok iyi bir anne olmuştu, her sorunuyla özel ilgileniyordu. Hyunjin'de aynı şekilde. Çok iyi bir ebeveyin olmuşlardı, kız çocukları çok mutlu büyüyordu. Sonra Hyunjin ona evlenme teklifi etti, rüya gibi bir düğünleri oldu...

Bu koca zaman içinde Hyunjin ikinci bir çocuk istiyordu. Ama buna cesaret edemedi, Yongbok zaten bu hamileliğinde çok yıpranmış, yorulmuştu. İkinci bir türü atlatabileceginden emin değildi. Bu yüzden bu konuyu henüz açmadı.

Bugün Yongbok'un doğum günüydü. Hyunjin ona çok güzel bir sürpriz hazırlamak istiyordu. Bunun için yaklaşık üç ay önce ayrı eve taşınan Yeji'yi çağırdı. Yongbok'u biraz gezdirmesini istedi.

Yongbok hayatı boyunca hiç doğum gününü kutlamamisti, ve doğum gününün ne zaman olduğunu bilmiyordu. Hyunjin uzun uğraşlar sonucu onun doğum tarihini buldu. İlk kez kutlayacagi için çok mutlu ve heyecanlıydi.

Yaklaşık bir saat sonra Yeji gelmişti, yüzünde geniş bir gülümseme vardı. Hyunjin Yongbok'u çağırdı, sonra Yeji'nin geldiğini söyledi.

Yeji ile Yongbok kapida duruyordu. Yongbok Hyunjin'e sımsıkı sarıldı, sonra geri çekilip ellerini onun omzuna koydu. Hyunjin Yongbok'a baktı, sonra kardeşine.

"Dikkatli olun."

"Abi yabancı bir yere gitmiyoruz. Alt tarafı ormana yürüyüşe gideceğiz."

"Olsun, siz yinede dikkatli olun."

Yongbok ona güldü, "Ah Hyunjin! Amma abarttın, ölüme gitmiyoruz ya!" Deyip dudağını öptü.

"Güzelim... Siz yinede dikkat edin, en ufak şeyde arayın beni!"

"Ah, tamam abi! Hadi Yongbok, gidelim." deyip gittiler. Hyunjin kapıyı kapattı, kızının odasına gitti.

"Jia..." dedi kızını odasında oyun oynerken görünce. Kızı yalpalayan adımlarla babasının yanına geldi, sarıldılar...

7 saat sonra...

....

Baba kız evi parti malzemeleri ile donattı. En çok güzel görünüyordu. Hyunjin yaptığı işe gururla baktı, hediyeleri masanın üstüne dizdi. Yongbok ilk kez doğum gününü kutlayacagi için ona unutulmaz kılmak istiyordu. Aradan uzun zaman geçmesine Yongbok ve Yeji'nin hala gelmemesi içinde kötü bir his yarattı.

İki saniye sonra Hyunjin'in telefonu çalmaya başladı, Hyunjin arayanın kardeşi olduğunu görünce hızla telefonu açtı. Kulağına götürdü.

"Yeji nerdesiniz siz?"

"A-abi" dedi Yeji ağlayan bir ses ile, sesi titriyordu. Hyunjin oturduğu koltukta ayağa kalktı "Yeji, iyi misin? Yongbok? O nerde?"

"Abi ben... Abi ben denedim, onu korumaya çalıştım. Beni anlıyorsun değil mi?"

"Yeji, ne diyorsun? Anlamıyorum."

"Abi... Abi ben onu korumaya çalıştım, koruyamadim abi!"

"Yeji ne diyorsun sen? Nerdesin? Ne oldu? Düzgünce cevap versene!"

"Abi burada üç kişiyiz... Ben, biri daha var... Ve abi... Abi birde ceset var!"

Diskas/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin