Yongbok sırtının yatak ile buluştuğunu hissetti, Hyunjin onun üstüne eğildi. Hyunjin ellerini onun gömleğine götürdü, düğmeleri açtı. Aynı şekilde kendi gömleğinide çıkarttı.
Yongbok sabırsız bir şekilde kendi pantolonunu çıkarttı. Hyunjin onun bu isteğine karşısında, kendini zor tutuyordu.
Yongbok'un elleri onun pantolonuna gittiğinde, Hyunjin ondan önce davranıp çıkarttı. Şimdi ikiside iç çamaşırlı ile kalmıştı.
Yongbok yırtarcasına atletini ve baxirini çıkarttı. Hyunjin'in de aynı şekilde atletini tutup çıkartmaya çalıştığında Hyunjin kendi çıkarttı.
Şimdi ikiside çıplaktı.
Yongbok Hyunjin'in penisini tuttuğunda Hyunjin'den küçük bir inilti kaçtı.
"Hyunjin... Hadi..." Dedi inlemeleri arasında. Yongbok ona yaklaştı, bacaklarını beline sardı. Deliğinde sertliği hissedince yine inledi.
Dudaklarını birleştirdi Hyunjin. İçine alıp uzun uzun emdi. Bir süre sonra ayrılıp boynuna yöneldi, ilk önce boynunu sonra köprücük kemiğini emdi.
Hyunjin onun göğsüne ilerledi, göğüs ucunu ısırdı. Yongbok'un uzunca bir inleme koparttı, Hyunjin dahada çok emmeye ısırmaya başladı.
"Hyunjin... Hadi... Dayanamıyorum..." Diye bağırdı. Hyunjin onun bu halinden zevk alıyordu, onu dahada çıldırtmak için parmaklarını deliğine götürdü.
Daire hareketi yaparak deliğinde adeta dans etti. Yavaşça ilk parmağını içine gönderdi, "Ah... H... Hyunjin..." diye inledi Yongbok. Hyunjin diğer parmaklarınıda gönderdiğinde Yongbok neredeyse çığlık atacaktı.
Hyunjin makas hareketleri yaparak deliği genişletti.
"Dur dersen asla durmayacağım."
"Tamam..."
"Yavaşlamam için bir uyarı yaparsan dahada hızlandırim."
"Tamam..."
Dedikten sonra Hyunjin onu dahada çıldırtmak için deliğinin başına penisini dayadı. Yongbok'un penisini alıp biraz okşadı.
"H... Hyunjin... Ben... ge... gele..."
"Biraz bekle." Deyip Yongbok'un penisinin ucunu parmağı ile kapattı. İkisininde aynı anda boşalmasını istiyordu.
Parmağını oradan çekmeden yatağın yanındaki çekmeceyi açtı, oradan bir penis plug aldı. Bu büyük plugu Yongbok'un ucuna yerleştirdi. Yavaşça ittirdi "Ah... Ah... Ah... Canım yanıyor... Yavaş..." Hyunjin onu dinlemedi. Plugu sonuna kadar ittirdiginde Yongbok'un deliğine yine parmaklarını yolladı.
"Hyunjin... Acıyor... Penisindekini... Çıkart... Lütfen..."
"Dayan biraz." Dedikten sonra kendi penisini girişine konumlandırdi. Sadece biraz ittirdiginde başı gitmişti. Ona rağmen Yongbok uzun bir inleme koparttı.
Hyunjin penisini hızla içine ittirdiginde tamamı girmişti "Ahh... Ah... Ah..."
Hyunjin hiç zaman kaybetmeden hızla gel git yapmaya başladı. Durmadan köklüyordu "Ah... Hyunjin... Yavaş..." Demesine rağmen dahada hızlandı.
Yongbok'un sırtı yatakta olduğundan yatak sürekli sallanıyordu. Hyunjin son kez hızla kökledikten sonra Yongbok hızla ona sarıldı "Hareket... Etme... Lütfen..."
"Canın mı yanıyor?"
"Evet... Ama... Ah... Hayır... Ah... Bu bana... Mmmh... Zevk veriyor..."
"Zevk veriyorsa dahada hızlanalım." Deyip onun sırtını yatak ile buluşturdu. Son hız köklerken Yongbok neredeyse çığlık atmaya başladı "Ah... Hyunjin... Ah... ah... ah... mmm... ah... ahmm.. ya... yav... Yavaşla!" Dedi bağırarak.
Hyunjin onun bu yalvarışlarina daha fazla aziyordu. Yongbok'un canı yanıyordu, ama bu an bitmesin istedi. Çok iyi hissediyordu.
Artık kendine gelmişti Yongbok. Gözleri baygın bakmıyordu.
"Hyunjin... Ah... L... Lütfen... Penisimdekini... Çıkart... Ge... Gele..."
"Ben gelince." Dedi hala gel git yaparken.
"Lütfen... Ah..."
"Biraz daha itiraz edersen, daha sert olacağım."
Yongbok'ta bunu istiyordu. Daha sert olmasını. O yüzden itiraz etmeye devam etti.
"Çıkart..." Dediğinde Hyunjin dahada hızlandı. Köklüyordu.
"Hyunjin... Cidden... Dayanamıyorum... Acıyor... Ahh... Yavaşla... Ah... Yavaş!" diye bağırdı. Bunu dahada hızlanması için yapmıştı.
Hyunjin onu belinden tutup hızla kemdine çekmeye başladı. Artık oda sınırındaydi. Sert sert kökledi "Ah... Hyunjin... Ahm... Mmmh... Ah... Mmh... Ahmm..." Diye bağırdı.
Yeji evin içindeki bağırış sesleri yüzünden uyandı. Yavaşça odasından çıktı. Karanlık koridorda yürürken seslerin abisinin odasından geldiğini duydu. Orada durup kapıyı dinledi.
"Ahh... Hyunjin... Yavaşla... Acıyor... Ahh... Ahh.... Mmh..." Diye bağırıyordu Yongbok. Yeji ne olduğunu anladığı için güldü. Yavaşça oradan uzaklaştı. "Yongbok'un götü gg oldu..." Diye söylendi. Odasına geri döndü.
"Üzerimde zıpla." Dedi Hyunjin. Sonra yatağa yattı. Yongbok'un hala içindeydi. Yongbok onun üstüne oturdu. Yavaşça zıplamaya başladı "Ah... Ah... Hyunjin... Ah..."
Hyunjin onu böyle görmenin zevkiyle onu saçlarından ve kalçasından tutup zıplamaya başladı. Sonra Yongbok sıvısını yavaşça deliğinden sızdırmaya başlamıştı.
"Hyunjin... İçime... Boşal..."
Dakikalar sonra Hyunjin onun içine boşaldı. Yongbok yorgunluk içinde yana uzandı. Hyunjin hala içindeydi. "Hyunjin... Ge... Gel... Gele..." Diye inledi.
Hyunjin penisinin ucundaki plugu çıkarttığı gibi Yongbok boşalmaya başladı. Hyunjin hemen deliği kapatıp penisi ağzına aldı. Yongbok onun ağzına boşaldı.
Hyunjin onun içinden çıktı. Yongbok kendini boşlukta gibi hissetti, ona alıştı. "Bunu... Daha sık yapalım." Dediğinde Hyunjin onayladı.
"Bu halini benden başka kimse görmesin." Dedi Hyunjin
"Söz. Görmez..."
"Çok güzeldi..." Dedi Yongbok
"Çok güzeldin..."
------------ALİN SMUT SMUT YALVARDİNİZ AL SİZE SMUTTTTT -AZRA
21. Bölümde benim bu arada ama smut yok
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diskas/Hyunlix
Fanfictionİşinde usta bir Savcı olan Hwang Hyunjin'in dilsiz bir mahkûm olan Lee Yongbok'a aşık olmasıyla başlayan bir hikâyeydi. "Beni duyamıyorsun, sesim yok." "Sesinin olmasına gerek yok Yong, ben seni duyuyorum."