-22-

129 14 14
                                    

~Azra

-----------------------

6 ay sonra
2 Haziran-2020

Yongbok yine yüklü bir mide bulantısı ile yataktan koşarak kalktı, onun seninle tabiki Hyunjin de uyandı.

Yongbok boş midesini boşaltırken, Hyunjin iğrenmeden onun ensenini tutuyordu.

Yongbok zaten boş olan midesini dahada boşalttıktan sonra fayansa oturdu, derin nefesler almaya başladı.

O anda Hyunjin bunların çok sık olduğunu fark etti. Yongbok'un iyice halsiz olduğunu ve surekli kusup, midesinin bulandığını fark etti. Hatta günden güne büyüyen karınını fark etmemek elde değildi.

Yongbok da bunun farkındaydı, karnı büyüyordu. O ihtimal aklının ucundan bile gecmiyodu, kilo aldığını düşünüyordu.

Hyunjin parçaları birleştirdi. Kafasına bir düşünce oturdu.

"Yongbok." dedi sessizliğin içinde Hyunjin sesi.

"Hı?" dedi Yongbok fayansta oturmuş, sırtını duvara yaslamış şekilde. Gözleri yarı kapalıydı. Derin nefesler alıyordu.

"Sen acaba..." bunu nasıl söyleyeceği hakkında bir fikri yoktu. Sertçe yutkundu "Sen hamile olabilir misin?"

Yongbok gözlerini kocaman açtı, istemsizce eli karnına gitti. "Gerçekten mi?"

"Bilmiyorum... İstersen bir test alıp gelebilirim." Yongbok hızla kafasını salladı. Hyunjin ayağa kalktı "Sen beni odada bekle, ben alıp geleceğim." Deyip ona elini uzattı, Yongbok onun elini tutup kalkmasına yardımcı oldu.

Yongbok'u odada bırakıp evden çıktı.

Yongbok yatakta oturuyordu, hiçbir şey düşünemiyordu. Çok korkuyordu, eğer hamileyse o çocuğa bakamamaktan korkuyordu.

Gözlerindeki yaşların akmasına izin verdi, yaşlar son hız akıyordu. Hamile olmasına üzülmüyordu, o bebeğe bakamama korkusu onu üzüyordu.

Yaklaşık yarım saat sonra Hyunjin geldi, testi açıp Yongbok'a verdi. Yongbok testi yapmak için lavaboya girdiğinde Hyunjin onu bekliyordu.

Dirseklerini dizlerine yaşlanmış, ellerini çenesinin altında birleştirmişti. Titreyen sağ bacağını durduramıyordu, kalbi hızla atıyordu.

Yongbok testin sonuçlanmasını bekliyordu, iki saniyede bir teste bakıyordu.

Test sonuçlandı. Yongbok teste baktığında iki çizgi gördü, defalarca baktı. Emin olamadı, Hyunjin'in yanına gitti. Test elinde duruyordu. Hyunjin onu görünce ayağa kalktı, yanına gitti.

"Bunun bozuk olma ihtimali var mı?"

"Anlamadım, niye ki?"

"Bu şey... Çift çizgi gösteriyor." dedi titreyen sesiyle.

Hyunjin duraksadı, kalbinde bir hızlanma hissetti. Çift çizdi.

"Sen... Hamilesin." Yongbok'un gözleri doldu, kafasını hızla iki yana salladı. Elindeki test titreyen elinden yere düştüğünde Hyunjin ona sarıldı. Yongbok hıçkırarak ağlıyordu.

"Hyunjin! Ben çok korkuyorum! Yapamam bunu!" Hyunjin ona daha çok sarıldı.

"Korkma Yongbok... Yaparsın." Yongbok ondan ayrıldı.

"Neyden korkuyorsun Yongbok?"

"Ona ya bakamazsam? Ya ona iyi bir... Anne olamazsam?"

Hyunjin geri çekildi ,onun yanaklarından, gözlerinden öptü, göz yaşlarını sildi "Güzel bebeğim... Böyle şeyler söyleme. Sen çok iyi bir ebeveyin olacaksın, emin ol. Senin gibi biri nasıl kötü olabilir. Saçmalama!" Dedi, sonra güldü "Baksana, küçük o şimdi. Minicik, aylar sonra onu kucağıma alacağım, sende alacaksın... Onu beraber büyüyeceğiz... O on yaşına gelicek, sana okuldaki olanları anlatacak... Birlikte sinemaya, konsere gideriz... Sonra o on beş yaşına gelicek, bize sevgililerini anlatacak... Çok güzel değil mi bunlar?"

Yongbok gülmeye başladı, kafasını salladı "Evet, çok güzel..." Deyip yutkundu. "Hyunjin."

"Efendim?"

"Bana bir söz vermen gerekiyor."

Kafasını salladı.

"Bu çocuğa asla kızmayacağız, ne yaparsa yapsın."

"E zaten? Tabiki kızmayacağız!" Dedi. Sıcak bir şekilde gülümsedi.

"Bende bir söz vermeni istiyorum."

"Tamam, nedir?"

"Bu çocuğu birlikte büyüteceğiz. Her an yanında olacağız, ikimizde. Anlaştık mı?"

"Anlaştık!"


Diskas/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin