-8-

217 24 8
                                    

Hyunjin şaşkınlıkla sadece ona baktı. Duydukları gerçek gelmiyordu, imkansız geliyordu ona. Ama olmuştu işte, Yongbok teklifi kabul etmişti.

Kader ağları buna izin verdi.

Boğazını temizledi, "Sen zaten benimdin..." dediginde Yongbok güldü. Hyunjin elini tuttu, sonra onu pencereye götürdü.

Dışarıda kar yağıyordu.

Yongbok uzun zaman sonra kar yağışını görüyordu. Sevinçle cama dahada yaklaştı. Yer görünmüyordu, çok yüksekteydiler ama kar o kadar şiddetli yağıyordu ki büyük ihtimalle her yer beyaz olmuştur.

Parlayan gözleriyle Hyunjin'e döndü. "Hyunjin! Aşağı inelim mi? Lütfen!" Hyunjin kafasını salladı "Üşürsün..." Yomgnok ısrar etti. "Hadi ama! Yıllar sonra ilk kez kar gördüm! Hem... Sıkı sıkı giyinirim! Lütfen bir kere!"

Hyunjin onun bu tatlı haline karşı gelemedi "Ah, peki. Sana kalın bir şeyler getireyim." Deyip oradan gitti, Yongbok'a hazırladığı odadaki dolaptan beyaz bir kaban aldı. Geri döndüğümde kabanı ona giydirdi.

Aşağı indiklerinde Yongbok hızlıca etrafa baktı, heryer bembeyaz olmuştu. Küçük bir çocuk gibi karların üzerine oturdu, ellerine biraz kar alıp onu sıkıştırdı. Hyunjin ona arkasını dönüp yağan karı izledi, arkasında bir el hissetti.

Döndüğüde gördüğü Yongbok'tu, elinde kardan bir kalp vardı. Onu ona verdi "Tüm sevgimi ve aşkımı sana veriyorum." Hyunjin elindeki kardan kalbe baktı "Bunu yaparken ellerin üşümedi mi..." Yongbok kafasını salladı. "Senin için değer sevgilim."

---------

SU SON SAHNE İCİN BAYA KAVGA ETTİK AMA SONUC OLATAK BENDE YAZDİMMMM zsl7wq

   

Diskas/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin