nesheyoo Wiem, że miało być "albo albo" jednak myślę, że dwa w jednym również może ci się spodobać.
Hej, moje demonki! Mam nadzieję, że ktoś tu jeszcze jest po tak długim czasie. Mam nadzieję, że rozdział się jakkolwiek spodoba. Zapraszam.
Rozdział nie ma na celu promowania zachowań samo destrukcyjnych oraz prześladowania.
♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛
[T.I] chodzi do Nekomy dopiero od nie całego semestru. Kuroo i Kozume poznała kiedy wchodząc na salę gimnastyczną wpadła na niższego z chłopaków. Po jakimś czasie zbliżyli się do siebie. Dziewczyna ma problemy z zaburzeniami odżywiania oraz samookaleniem, o czym raczej nie mówiła nikomu. [T.N] czuje coś więcej do Tetsuro i Kenmy jednak nie wie, którego z przyjaciół wybrać, ponadto uważa, że żaden z chłopaków nie jest nią zainteresowany.
♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛
[K.W]włosa nastolatka siedziała na długiej przerwie, jak zwykle sama, na ławce przy szkolnych szafkach. Przez swoją posturę często jest wyśmiewana przez innych uczniów, a szczególnie kiedy chce zjeść. "Czemu muszę tak wyglądać? Czemu akurat ze mnie się śmieją?" myślała [T.N] bawiąc się jedzeniem, jednocześnie zastanawiając się czy ponownie po prostu nie wyrzucić swojego drugiego śniadania. Westchnęła cicho i wyrzuciła cały posiłek do kosza, zostawiając sobie jedynie sok. "Który to już dzień? Jeszcze tylko trochę i napewno schudnę!" przygaszona [T.I] szła na salę gimnastyczną, gdzie miała się odbyć lekcja w-fu, na których zawsze dawała z siebie jak najwięcej. Po dzwonku na lekcję nastolatka weszła na salę ubrana w długi dres, pomimo panującej później wiosny na zewnątrz.
- Kochani! Dzisiaj mamy łączoną lekcję z drużyną siatkarzy byście mięli jakieś wyzwanie na naszych zajeciach!- ogłosił trener, kiedy cała drużyna liceum Nekomy weszła na halę. [K.O] oczy odrazu odszukały dwóch podobających się jej chłopaków, a ona natychmiast przybrała kolor podobny do szkolnego stroju.
-Hahaha, zobaczcie! Gruba już się zmęczyła, a dopiero przyszła!
-No właśnie widzę i ona chce grać z nami? Hahaha chyba jako piłka!
- Dziewczyny, spokój!- podniósł głos nauczyciel. - Spory rozstrzygajcie po zajęciach! A teraz, wszyscy, łącznie z siatkarzami biegiem dookoła boiska!- zagwizdał na znak startu i wszyscy zaczęli biec łącznie z [T.I].
Po parunastu minutach dziewczyna poczuła zawroty głowy, a przed jej oczami pojawiły się mroczki.
- Proszę pa- -urwała tracąc przytomność. Nie wiadomo kiedy [T.N] po prostu upadła na zimny parkiet.
- [T.I]? Hej, wstawaj. - podszedł do niej i próbował ocucić kapitan siatkarzy.- Co się gapicie? Zadzwońcie po pogotowie!
- Po co? Jedna grubaska mniej hahah~
- Nie irytuj mnie nawet! [Z.I], wstawaj.-klepie ją lekko po policzku, kiedy Yaku dzwoni na numer alarmowy.
- To może się przydać.- spostrzegł Kozume podając ręcznik namoczony zimną wodą.
-Wszyscy wyjdźcie z sali! Kuroo, Kozume, wy zostańcie z nią do przyjazdu pogotowia
- Tak jest!- odparł czarnowłosy patrząc jak wszyscy wychodzą.- Musimy zdjąć jej bluzę, jest cała zgrzana. Kenma przytrzymaj ją trochę do góry, a ja zdejmę bluzę.
- Dobrze.- cicho przytaknął i ostrożnie przytrzymał dziewczynę lekko umiesioną, gdy jego przyjaciel zdejmował ciepłą bluzę.
- Ty... Widzisz to co ja?- przejechał delikatnie palcami po bliznach na jej ramieniu i nadgarstku.
- Czy ona...?
-Chyba tak...- obaj nastolatkpwie nie wiedzieli co myśleć o tym, że w taki sposób dowiedzieli się o okaleczaniu ich obiektu westchnień. Kiedy ratownicy przyjechali udało im się ocucić dziewczynę bez przewożenia do szpitala. Podczas wywiadu nastolatkowie dowiedzieli się o głodówkach [T.I].
Kilka dni później zaprosili ją do Kuroo by opowiedziała im dlaczego to wszystko robi.
- [Z.I], dlaczego to robisz?
- Ummm nie wiem o co chodzi, Tetsuro...
- [T.I], i ja, i Kuroo widzieliśmy twoje ręce i słyszeliśmy jak mówisz, że się głodzisz.
- Ja... I tak tego nie zrozumiecie, i to tak bardzo wstydliwe.-spuściła wzrok na podłogę.
-Hej, nie ma się czego bać. Jesteśmy tu dla ciebie, obydwaj~ - położył dłoń na jej udzie starszy z chłopaków. Słysząc ciche wzdechnięcie nawet Kozume odłożył swoją konsolę by wysłuchać co leży na sercu dziewczynie, którą pokochał.
- A więc... Przez to jak wyglądam jestem tak obrzydzona do swojego ciała... Nie mogę na siebie patrzeć. Do tego te wszystkie wyzwiska i śmianie się w szkole. Wiem, jestem w tej drugiej klasie i w ogóle, ale przez to zaczęłam robić sobie krzywdę... Przestałam jeść i więcej ćwiczyć... I... Jest jeszcze jeden powód, ale nie wiem czy powinnam...
- Powiedz, [T.I], proszę. -powiedział spokojnie rozgrywający.
- Bo ja... Ja czuję coś... Do was. Chciałam schudnąć by mieć u któregoś z was jakieś szanse...
-Oi [Z.I]... - pogłaskał ją po głowie Kuroo i spojrzał na przyjaciela.- Nie musiałaś tego robić... I ja i Kenma zakochaliśmy się w tobie. Nie wiedzieliśmy jak ci o tym powiedzieć do tego fakt, że no nas jest dwójka
- Kuroo ma rację. Jesteś miłą i mądrą osobą, do tego jesteś niesamowita w gry video i... Jesteś prześliczna
- Jak to? Wy, mnie... Kochacie? Naprawdę? -przygryzła lekko wargę.
-Tak~ -położył dłoń na jej policzku.
- Czy... Chciałabyś być z... Którymś z nas?-zapytał cicho Kenma.
- A co jeśli chciałabym być z Wami?
-Ja, nie mam nic przeciwko, a ty, Kenma?
- Ja tak samo~
- Czyli my...?
- Tak, jesteśmy w związku~ -pocałował ją czule.
*parę tygodni później*
[K.W]włosa dziewczyna czekała w domu na dwóch chłopaków, z którymi postanowiła (po usgodnieniu z nimi) pójść do łóżka. Gdy usłyszała dzwonek do drzwi poszła je otworzyć, po czym przywitała obu z chłopaków krótkim pocałunkiem a następnie zamknęła za nimi drzwi.
-Jesteś pewna, że tego chcesz?- zapytał Kozume idąc z Kuroo i [T.I] do jej pokoju.
- Jestem w 100% pewna, Kenma~ jestem gotowa na to by zrobić to z wami
- Dobrze, kotku~ -złapał ją za biodra Kuroo i zaczął całować jej szyję, na co Kenma pocałował ją czule. [T.N] zamruczała w usta Kozume i zaczęła miziać kark Tetsuro. "To takie przyjemne i ekscytujące" myślała z każdą chwilą coraz bardziej pogłębiając pocałunek. W tym czasie Kuroo wsunął dłonie pod jej koszulkę i zaczął delikatnie dotykać [T.I], która wzdychała z aprobatą w usta niższego z chłopaków. Po paru minutach tych pieszczot [T.N] rozebrała się do bielizny oblewając się mocno czerwonym rumieńcem.
-Wyglądasz tak pięknie, [T.I]- powiedział wręcz zapatrzony Kozume.
- Jesteś po prostu idealna, nasz kotku~ Powiedz nam jakbyś chciała to zrobić?
- Pomyślałam, że może jeden z was będzie we mnie a drugiemu po prostu obciągnę, chyba, że tego nie lubicie.- odpowiedziała zarumieniona nastolatka.
- A czy mogłabyś zrobić dobrze... Mi?-spojrzał na nią łagodnie farbowany blondyn.
- Oczywiście~ -uśmiechnęła się i zdjeła mu spodnie.- Usiądź proszę na łóżku~
- Mmm już nie mogę się doczekać~ Jestem pewny że jesteś wspaniała~-wręcz wymruczał Kuroo kiedy Kenma usiadł wygodnie na łóżku, tak by pozostała dwójka również dała radę wygodnie ustawić się na nim. [T.I] klęknęła przed rozgrywającym, podczas gdy Tetsuro rozbierał się do bokserek.
Pov. Reader
Zaczęłam masować penisa Kenmy przez bokserki, na co chłopak zareagował cichym stęknięciem. Podnieciło mnie to, nie mogę tego ukryć. Schyliłam się przez, co byłam wypięta, i lekko zassałam się na wybrzuszeniu w bokserkach młodszego z moich partnerów.
-M-mhh~ [T.I]~ -pomrukiwał, kiedy drażniłam go językiem przez materiał. Uśmiechnęłam się czując jak Kuroo stanął na mną i łapiąc za moje biodra lekko się o mnie otarł, a ja poczułam jak podniecony jest.
- [Z.I]~ tak bardzo mnie pociągasz~
- Mmm~ czuję jak obaj jesteście napaleni~ -uśmiechnęłam się i zdjęłam bokserki Kozume, ukazując jego stojącego członka. Chłopak natychmiast się zarumienił, tak samo jak i ja. Ułożyłam dłoń na jego udzie i wzięłam główkę penisa do ust, po czym zaczęłam ją lizać wsuwając język pod napletek.
-Ah~ mmm~ mhn~- słyszałam pomruki chłopaka, czując jak drugi z nich zsuwa moje majtki i rozpina stanik.
- Mam cię rozluźnić?~
- Nie musisz~- odpowiedziałam lekko niewyraźne biorąc przyrodzenie Kozume głębiej do ust. Zaczęłam go ssać i lizać lekko ruszając głową. Usłyszałam otwieranie opanowania z prezerwatywą,co w jakimś stopniu ucieszyło mnie. Bardziej fakt, że chłopak pomyślał o zabezpieczeniu. -Agh!~- stęknęłam czując jak twardy i gorący członek Tetsuro we mnie wchodzi.
-Mhhh~
- Ah~ [T.I]~- nie mogłam przestać się uśmiechać słysząc pomruki i pojękiwania chłopaków. Cicho stękałam poruszając głową kiedy Kuroo zaczął poruszać biodrami. Wzięłam członka Kenmy całego do ust i od razu zaczęłam robić wszystko by chłopakowi było jak najlepiej.
- Ah! Mhh~ właśnie tak~ -stękał Kozume głaszcząc mnie po głowie.
- Mhh! Mghng~ mmm~- nie mogłam powstrzymać się od jęków kiedy Tetsuro ruszał się coraz szybciej i mocniej, zaciskając dłonie na moich biodrach.
Delikatnie masowałam jądra Kozume i poruszyłam biodrami w rytmie ruchów Tetsuro. Mimo tego, że dosłownie jetsem w trójkącie, nie było mi z tym źle, wręcz przeciwnie. A teraz, kiedy jestem z nimi w łóżku, z każdą chwilą jest mi tylko coraz bardziej gorąco.
-O tak, kotku~ mhh~ jesteś taka idealna Ahh~ - jęczał kapitan siatkarzy całując mój kark. Po niedługim czasie czułam jak penis Kozume staje się grubszy i twardszy.
- [T.I], ja zaraz ahh~ nie chcę w twoich ustach~ -nie posłuchałam go. Wręcz przeciwnie, ruszałam głową szybciej i mocniej ssałam jego członka.- A-aaah!! Wybacz. -powiedział lekko dysząc. Wysunęłam go z ust połykając wszystko.
- Oooh~ nic się a-ahh~ nie stało~ o boże~
- Właśnie tak~ jeszcze trochę~- chciałam powiedzieć coś do Tetsu jednak w tym momencie poczułam jak Kenma zachłannie wpił się w moje usta, co nie było u niego częste. Oddawałam pocałunki jednocześnie coraz głośniej jęcząc kiedy drugi chłopak zaczął trafiać w odpowiedni punkt.
- Tetsu! O boże! Jestem blisko!~
- Ja też~ ahhh~
- Brzmisz tak pięknie, [T.I]~- powiedział miło niższy siatkarz, głaszcząc dłonią mój zaczerwieniony i rozgrzany policzek. Nie mogłam oderwać wzroko od jego pięknych, wręcz kocich oczu.
- Tetsuro/[Z.I]! Ohhh!!!- krzyknęłam z przyjemności szczytując równocześnie z Tetsuro. Cicho sapnęłam kiedy chłopak ze mnie wyszedł, a następnie opadłam na łóżko.
-Napij się. Chciałabyś jeść?- zapytał z delikatnym uśmiechem uzależniony od gier partner.
- Wystarczy mi woda~- usiadłam powoli i wzięłam butelkę wody. Obserwowałam jak Kuroo wyrzuca zużyte zabezpieczenie, po czym się ubiera tak jak Kenma. Ubrałam się powoli a później przytuliłam mocno partnerów.
♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛
Ja jebie, ale gówno;-; lepiej nie potrafiłem, ale obiecuję wam, że się poprawię; muszę tylko ponownie wdrożyć się w pisanie... Do następnego~Rozdziały postaram się wstawiać regularnie.
WŁAŚNIE! Kochani, nie realizuję zamówień jednak możecie pisać mi swoje propozycje co do postaci i płci reader, ponieważ postanowiłem pisać również Yuri i Yaoi♡
CZYTASZ
Lemony z anime [ZAMÓWIENIA ZAMKNIĘTE]
Fanfiction!!!ZAMÓWIENIA ZAMKNIĘTE!!! Lemonki, cytrynki, hoty, czy jak inaczej tego nie nazwać. One shoty +18 z anime takich jak ~Boku no Hero Academia ~Death Note ~Nanbaka ~Kuroshitsuji ~Ao no exorcist[edit:17.01.2020] Rozdziały (póki co) będą pojawiały...