(20) Aizawa x Blind!Reader

10.9K 218 362
                                    

Uniwersum:Boku no hero academia
Zamówienie: ArzuSoyer
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
[T.I] to uczennica klasy 2A, co za tym idzie ma 17lat. W pierwszej klasie podczas walki z Ligą Złoczyńców straciła wzrok. Przez to, że jej rodzina uznaje tylko perfekcję, została wyrzucona z domu, po czym "przygarnął" ją Aizawa.
🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾

Pov. Reader
Ciekawe, czy przez rok ktoś z klasy się zmienił? Chętnie sama bym to zobaczyła, ale nie mogę, jedynym sposobem jest dotykanie kogoś... A to czasami jest krepujące, szczególnie jak ktoś opowiada mi o swoich nowych spodniach...
Właśnie siedzę na godzinie wychowawczej i próbuję wsłuchać się w to, co mówi Aizawa.  Od pierwszej klasy, poczułam do niego coś, czego nie powinnam czuć do swojego nauczyciela... Zaczął mi się podobać, ale jednocześnie pociągać.
Kiedy usłyszałam  dzwonek, ucieszyłam się na myśl o weekendzie spędzonym z wychowawcą. Chyba to jest jedyny plus tego, że jestem niewidomaniewidoma, każdy weekend spędzam z Shoutą.  Nie spieszyłam się z pakowaniem torby, w końcu i tak wychodzę ostatnia, razem z Eraserhead'em.
-[T.I], chodźmy już. -usłyszałam przyjemny, niski głos przy uchu.  Przez moje ciało przeszedł dreszcz.
-Dobrze.-odpowiedziałam i wstałam z miejsca, podtrzymując się ławki, by wstając nie potknąć się.
Nagle moje myśli zeszły na inny tor... Jak wygląda teraz ciało Shouty? Nie powinnam tak myśleć o nauczycielu, ale... Pragnę go. Tylko jego... Chcę by był moim pierwszym... Nie obchodzi mnie to, że jest starszy o 15lat...
Poczułam jak Aizawa łapie mnie za nadgarstek i powoli kieruje się, chyba, w stronę wyjścia.

Narrator

Czarnowłosy bohater prowadził nastolatkę do samochodu, którym mieli wrócić do domu.
Od jakiegoś czasu, Eraserhead myślał w inny sposób o uczennicy, jednak wiedział, że będzie to nie w porządku jeśli zrobił by coś w kierunku wspólnych chwil uniesień, w końcu była prawie dwa razy młodsza od niego.  Jednak i tak nie potrafił odwrócić od niej wzroku.
Podróż do domu minęła dosyć szybko. Kiedy Aizawa miał opuszczać samochód, poczuł delikatną dłoń na jego przedramieniu.
-Panie Aizawa...
-Mówiłem, że poza szkołą masz mówić mi po imieniu.
-Shouta... Czy... Mogłabym, dotknąć twojej twarzy? Chcę wiedzieć, jak bardzo zmieniłeś się przez rok.-powiedziała dosyć cicho, jednak wyraźnie.
-Przejdę z drugiej strony, by było ci wygodniej, dobrze?-spytał, na co dziewczyna tylko kiwnęła głową na zgodę. Mężczyzna wysiadł z samochodu, po czym przeszedł do drzwi od strony pasażera. Otworzył je i przykucnął by być na wysokości 17latki.
-Shouta...-zaczęła dziewczyna próbując znaleźć postać Aizawy po dotyku.
Mężczyzna widząc jej próby, złapał za jej dłoń i nakierował ją na swój polik.
-Spokojnie, [T.I]... Jestem tutaj.-powiedział uspokajającym tonem.
-Czy... Mógłbyś zamknąć oczy?-zapytała czarnookiego.  Mężczyzna był lekko zmieszany pytaniem nastolatki, jednak wykonał jej prośbę.
-Zamknąłem.-po tym stwierdzeniu poczuł jak dłoń [T.N] błądzi po każdej części jego twarzy. Najpierw po polikach pokrytych dwudniowym zarostem, chwilę później poczuł jak kciukiem przesuwa po jego lekko spierzchniętych wargach.
Otworzył oczy, kiedy poczuł usta nastolatki na swoich ustach. Ignorując "zasady moralne" oddał pocałunek. Poczuł jak nastolatka uśmiecha się. Przejechała językiem po jego dolnej wardze. Czuła jak przejął kontrolę nad pocałunkiem, co jej się spodobało.
Objęła kark nauczyciela, jeszcze bardziej pogłębiając pocałunek. Aizawa pod wpływem pożądania, nie przerywając namiętnych pieszczot, wstał i wszedł do samochodu zamykając drzwi, jednocześnie ręką odchylił fotel, przez co dziewczyna prawie leżała.
Zawisnął nad nią,  dokładnie skanując jej twarz wzrokiem.
-Sh-Shouta...-szepnęła obejmując czarnowłosego, kierując dłoń na biodro mężczyzny.
-[T.I], jesteś pewna, że tego chcesz? Masz 17 lat, a ja 32.
-T-tak... Jestem.-po wypowiedzeniu tych słów, Aizawa powoli zaczął rozpinać koszulę nastolatki, po czym zdjął swoją koszulkę, rzucając ubranie na siedzenie obok.
Dłonie dziewczyny błądzić po nagim torsie nauczyciela, przez co wizualizowała  sobie wygląd nagiej klatki piersiowej mężczyzny.
Aizawa wciągnął więcej powietrza, czując delikatne dłonie, poznające każdy milimetr jego tułowia. Ręce bohatera zaczęły kreślić   niewidoczne wzory na nagim brzuchu i pół nagiej klatce piersiowej dziewczyny, której podobało się to, sądząc po pomruku, który wydała.
Eraserhead zaczął składać delikatne pocałunki na szyii [K.O]okiej, powoli schodząc w stronę biustu [T.N]. Czując ciepłe usta na jednej z piersi, nastolatka cicho skapnęła, powstrzymując się od jęku.
Po kilku minutach słodkich tortur, Aizawa zsunął z [T.N] spódniczkę i pozbył się swoich spodni. Dziewczyna zeszła ręką z bioder mężczyzny na jego przyrodzenie, które wyjęła z bokserek czarnookiego. Powoli sunęła ręką w górę i w dół, słysząc ciche sapnięcie ze strony kochanka.
-[T.I], co ty robisz?-spytał powstrzymując jęk, pragnący wyrwać się z jego ust.
-Sprawdzam ile ma się we mnie zmieścić.-mruknęła dalej ruszając dłonią.
-Uhh... [Z.I], miałem być delikatny ale nie pozostawiasz mi wyboru.-szepnął i bez zbędnych ceregieli zdjął całkowicie swoje bokserki oraz majtki [K.W]włosej dziewczyny, co spowodowało lekkie zdezorientowanie u uczennicy. Aizawa zabrał jej rękę z jego członka i razem z drugą przyszpilił do zagłówka fotela. Raz jeszcze zeskanował ciało nastolatki wzrokiem, pouczyć jednym ruchem wszedł w nią, na całą długość jego penisa.
-AH! Umm... B-boli, Shouta.-jęknęła [T.N], a po jej policzkach popłynęło kilka słonych łez.
-Powiedziałem, przez podpuszczanie mnie, nie będę delikatny... Kotku.-mruknął głębokim i niskim głosem, powodując dreszcze podniecenia u kochanki, po czym zaczął namiętnych taniec ich ust i języków.
-Mmm... Shouta... Zacznij już...-mówiła między pocałunkami, całkowicie zatracjąc się w rozkoszy.
Czarnowłosy zaczął się wycofywać i pchać na zmianę co powodowało jęki przyjemności ze strony 17latki. Po około 3 minutach zaczął poruszać się szybciej, wybijając się głębiej i mocniej w pochwę nastolatki, która z każdym pchnięciem jęczała głośniej.
Czuł jak ścianki macicy zaciskają się na jego członku po kolejnych kilku minutach, sygnalizując o nadchodzącym orgazmie.
-Jeszcze chwila, [Z.I]...-jęknął w jej usta, przyspieszając pracę bioder.
Po niecałych dwóch minutach czuł jak dziewczyna szczytuje. Sam pchnął jeszcze kilka razy i wyszedł z nastolatki spuszczając się na jej brzuch.
Oboje ciężko oddychali. Kiedy oddech bohatera uformował się, wziął husteczki i wytarł brzuch kochanki, ze swojego nasienia. Pomógł jej się jako tako ubrać, po czym sam się ubrał. Wyszedł z samochodu, następnie biorąc zmęczoną nastolatkę na ręce skierował się do domu.
Zaniósł dziewczynę do swojej sypialni, po czym przebrał ją w jego koszulkę i dresy. Chwile później sam przebrał się, czytając ubrał same dresy, następnie położył się obok niewidomej kochanki.
-Sh-Shouta...
-Dzisiaj śpisz ze mną... I nikt nie może wiedzieć o tym co się stało.-powiedział delikatnie gładząc jej włosy. Uczennica jedynie wtuliła się w klatkę piersiową mężczyzny i usnęła. To samo uczynił mężczyzna, który zamknął oczy z lekkim uśmiechem.
🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈
Nie bijcie!
Tutaj jest kosz na hejt 🔽

\                      /
  \                  /  ⬅ Tutaj możecie po mnie cisnąć
    \______/

Lemony z anime [ZAMÓWIENIA ZAMKNIĘTE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz