Kitabın geçtiği evrende eşcinsellik normal karşılanıyor. Söylemeyi unutmuşum..
Yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın iyi okumalar🩸🩺
Önümdeki binaya bakarken yanımda sürekli hareket eden Birce'nin omzundan tuttum.
"Dur artık."
"Çok strese girdim."
"Beni tehdit ederken iyiydi."
"Tehdit değildi o. Uyarıydı. Hem ayrıca sen nasıl insandan sıcak kan içebiliyorsun? Senin tramvaların yok muydu?"
Bakışlarımı binadan çekip Birce'ye ters bir bakış attım.
"Ne yalan mı? Annenin olayından sonra uzak duruyordun. "
"Artık durmuyorum demek ki."
"Babanın bilmesini niye istemiyorsun?"
"Sus artık Birce!"
Ağzına yalandan fermuar çeker gibi yaptı.
Birce ile eskiden yakındık. Kenan'la aynı aileden oldukları için o da düşünceleri okuyabiliyordu. Zaten Rüzgar'ı da böyle öğrenmişti.
Şu işi bitirip bir an önce Rüzgar'ın yanına gitmek istiyordum.
"He bak bu çocuk."
Gösterdiği çocuk anında Birce'yi gördüğünde bize doğru yürüdü.
"Korkup abini mi getirdin?"
"Ben ondan büyüğüm gerizekalı."
İkisi laf dalaşına girmek üzereyken çocuğun kolundan tutup iki binanın arasında kalan boşluğa götürdüm. Gözlerimi kırmızı yapıp onun gözlerine baktım.
"Birce'nin kim ve ne olduğunu biz gittikten sonra unutuyorsun."
Çocuk kafasını salladıktan sonra ondan uzaklaşıp gözlerimi eski haline çevirdim.
"İşim bitti."
Hızla onların yanından ayrılıp evimin önünde beni bekleyen Rüzgar'ın yanına gittim. Arabaya yaslanıp cama vurdum. Yerinde sıçrayıp bana doğru döndü. Beni görünce kocaman gülümsedi. Arabanın kapısını açıp aşağıya indi.
"İşin çabuk bitti."
"Kısa ve önemsiz bir işti. O yüzden çabuk bitti."
"Anladım."
Onu yönlendirmek amacıyla elimi beline koydum.
"Eve geçebiliriz artık."
Beni kafasını sallayarak onayladıktan sonra ağır adımlarla apartmana doğru yürüdük.
Neden evde buluştuğumuzla alakalı bir fikrim yoktu. Bugün ikimizin de boş günüydü. Ondan bir gün beslenmesem ölmezdim. Ama ona eve gelmesini teklif ettiğimde aklımdan geçen sadece onunla olmak geçiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doktor // bxb
VampireOysa ben sonsuz ömrümün her saniyesini onunla geçirmek istiyordum. Gay vampir kurgusudur. +18