Yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın. İyi okumalar 💉🩸
Kucağımdaki kangurudaki Parla uyusun diye sağa sola yürümeye devam ederken üzerimdeki meraklı bakışları yok saymaya çalıştım.
Rüzgar'ın söylediği şeyden sonra biraz düşünmüştüm. İsteği oldukça mantıksız bir şeydi. Bir o kadar yapmak isteyip bir o kadar yapmak istemiyordum. Bu yüzden Birce'ye gelip herkese burada toplanalım diye haber vermiştim. Rüzgar'ın hastanedeydi. Ben de buradaki işimi bitirip hastaneye geçecektim. Parla'da Birce ile kalacaktı.
"Pars artık bizi buraya neden topladığını söyler misin?"
Yürümeyi keserek koltuktaki dörtlüye döndüm.
"Rüzgar'la evleneceğiz."
Arslan "Bu çoktan bildiğimiz bir şey değil mi?" dedi, haklı olarak.
"Onun karın ağrısı başka. Sen söyleyecek misin ben mi söyleyeyim Pars?"
Birce zihnimi okuduğu için buraya niye geldiğimi anlamıştı. Bazen bunu unutuyordum.
"Şunu yapmaktan vazgeç artık."
"Bana bahşedilen gücü kullanmaktan mı, asla."
"Pars benim bir işim var. Bir an önce söylesen mi?"
Aslan kafasını sallayarak Rüya'ya hak verdi.
"Geçen akşam evlilik meselesini konuşurken Rüzgar bana bizden biri olmak istediğini söyledi."
Riya ve Arslan söylediğime şaşırırken Rüya hiç şaşırmışa benzemiyordu.
"Vampir olmak mı istiyor?"
"Bir insan neden ölüp kanla beslenmek ister?"
"Ailesini bırakmamak için."
"Bir KARA ailesi geleneği."
Verdikleri tepkiler o kadar doğruydu ki benim söyleyecek pek bir şeyim kalmıyordu.
"Asıl soru yapacak mısın?"
"Rüzgar annem gibi insanlardan beslenmeyi reddeder. Bu da onu güçsüz bir vampir yapar. Şu an Parla'nın peşinde olan ne olduklarını bile bilmediğimiz kişiler varken pek mantıklı gelmiyor."
"İnsan olarak da güçsüz olacak. "
"Ama eğer hem vampir hem insan olursa o kadar da güçsüz olmaz."
Riya kaşlarını çatarak "Ne geçiyor aklından?" diye sordu.
"Acaba onu melez yapamaz mıyız?"
"Oğlum sen manyak mısın? Doğumla bile iki tane melez zor hayattasınız. İnsan doğmuş birini nasıl melez yapacaksın?"
Birce'nin sert çıkışına Arslan onay verirken Rüya ayağa kalıp elini omzuma attı.
"Bizden medet umuyorsun ama bu fotoğraflarda normal görünmeni sağlamak gibi bir şey değil Pars. Ya Rüzgar'ı ısırır vampir yaparsın ya da ısırmazsın insan kalır."
Parla'nın saçlarını okşadıktan sonra "Benim artık işe gitmem lazım. Umarım doğru kararı verebilirsin." Dedi ve sihrini kullanarak gitti. Riya yanıma gelip uyumamak için direnen Parla'yı kucağına aldı.
"Ben biraz kitapları kurcalarım. Ama pek umutlu değilim. Bebek bakıcılığı için ne zaman ararsan gelirim bu kesin."
"Orada dur Riya. Parla'nın bebek bakıcısı benim."
Riya, Birce'yi kurtardıktan sonra anlamsız bir şekilde anlaşamamaya başlamışlardı. Olabildiğince yan yana gelmiyorlardı. Ama bu elli yıl öncenin meselesiydi. Bence şimdi beraber bir bebeğe bakabilirler.
"Bence ne yapalım biliyor musunuz? Bugün ikiniz beraber bakın. Evin anahtarları sizde var. "
Kanguruyu çıkarıp Birce'nin eline verdim.
"Arslan'la bizim işe gitmemiz lazım."
Hâlâ oturan Arslan ayaklandığında evden çıktık.
"Sen neden bir şey demedin Rüzgar olayında?""Rüzgar annen değil Pars. Onu vampir yapınca aynı şeyleri yaşamayacaklar. Bu yüzden olması imkansız bir şeyi zorlama. Rüzgar istiyorsa sonsuz hayatınıza bir başlangıç verebilirsin."
"Beni bu kadar iyi tanımadan nefret ediyorum."
Elini omzuma koyarak sıktı."Hadi birimizin kurtarması gereken hastaları birimizin de suçlularla savaşması gerekiyor."
"Akşam uğrar mısın ?"
"Riya ve Birce'nin birbirine girişini izlemek için mi? Elbette."O hızla giderken ben de aynı hızla hastanenin yolunu tutmuştum.
**
Önlüğümü giymiş acile doğru yürürken Rüzgar'ı hemşire masasında dosya doldururken gördüm ve yönümü değiştirdim. Yanına vardığımda kafasını çevirip bana bakmıştı."Parla'ya.."
"Riya ve Birce bakıyor."
"Birkan'a haber vermiştim."
"Ne?!"
Elindeki kalemi bırakıp bana döndü.
"Niye şaşırıyorsun? Boş olan tek arkadaşım oydu."
"Affedersin ama çocuğumu bir avcının bakmasına izin vermem."
"Ah. Seninkilerin biri her an ne yapacağını belli olmayan bir vampir diğeri cadı."
"Cadılar çok iyi bebek bakar. Yıllardır böyle bu."
"Eve gittiğimizde üçüne bakan Parla bulmayız umarım."
Söylediğinde güldüğümde o da benimle birlikte gülmeye başladı. Etraftaki hemşirelerin bakışları bize dönünce zorla da olsa gülmemizi bastırdık.
"Bu arada kimliğin lazım."
"Niye?"
"Nikah işlemlerini başlatmak için. Düğün organize etmek istersen onu da hallederiz."
Rüzgar kaşlarını çatarak " Dün erteleyen sen değil miydin?" diye sordu.
"O beni sevdiğini söylemeden önceydi. "
Uzanıp dudağının kenarına öpücük bıraktım.
"Şimdi gidip biraz hayat kurtarmam lazım."
O şaşkınca arkamdan bakarken ben de acile girdim.Bir dahaki bölümde görüşmek üzere minik kaplumbağalarım 🤍🐢
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doktor // bxb
VampireOysa ben sonsuz ömrümün her saniyesini onunla geçirmek istiyordum. Gay vampir kurgusudur. +18