Yeni Başlangıçlar

1K 33 43
                                    

Karakterler:

Yosun:

Yosun çok güzel değil miii? Bence tam uydu! Kitabı okuyun biraz bence uyuyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yosun çok güzel değil miii? Bence tam uydu! Kitabı okuyun biraz bence uyuyor. Çilleri fotoda o kadar belli olmuyor ama var.

...

Nefes nefese uyandım. Hemen etrafa baktım. Derin bir oh çektim odamdaydım. Yine o lanet kabuslardan görmüştüm! Sonu gelmiyordu bitmiyordu durmuyordu çilem! Telefonumu aldım ve saate baktım.

Saat yediye geliyordu. Yeni okulumun ilk günüydü. Okul sekizde başlıyordu. Yatağımdan kalktım. Odamda ki ışığı yakıp aynanın karşısına geçtim. Makyaj malzemem vardı ama istek yoktu. Zaten yeterince yorucuydu hayat bir de güzellikle uğraşamazdım .

Üstüme okul eteğimi ve üstüme de bol bir sweatshirt giydim. Etek kısaydı ama sweatshirt kalçalarıma kadar kapatıyordu ve neredeyse etek görünmüyordu son olarak saçlarımı toplamayı sevmediğim için açık bıraktım.

Okula yürüyerek gitmek istiyordum biraz temiz hava iyi olurdu! Güneş hâlâ doğmamıştı. Evden sırt çantamı ve kulaklığımı alıp çıktım. Apartmandan çıkmamla serin rüzgar yüzüme çarptı. Kulaklığımı kafama taktım ve Bluetooth dan şarkı listemden rastgele bir şarkı açtım.

En sevdiğim şarkılardan biriydi...

Teoman - Güzel Bir Gün

Sorma neden niçin!
Herşey yalnızlıktan...
Bak bak bak bak!
Güzel bir gün ölmek için!

Şarkıda 'Güzel bir gün ölmek için' diyordu. Evet güzel bir gündü ölmek için. Ama ben ölmeyi bile beceremeyen aptalın tekiydim!

Birkaç dakika gözlerimi kapadım ve serin rüzgarın tenime deymesine izin verdim. Başımı gökyüzüne doğru kaldırdım . Yanağıma birkaç su damlası düştü. Ardından gök çok gürültülü bir şekilde gürledi.

Yağmur yağıyordu. Yağmuru severdim annemde çok severdi ama artık o yoktu...

Yağmurda yürümeye başladım. Islanmayı seviyordum. Yağmuru seven sevdiğinden kaçmazdı. Birden yağmur hızlandı. Gök gürültülü şekilde gürledi.

Belki gökyüzünün de dertleri vardı gök gürültüsü çığlıkları yağmur damlaları da göz yaşları olamazmıydı...

Saat sabah erken olmasına rağmen burası işlek bir sokak olduğundan birçok insan vardı. Hepsi de yağmurdan nasıl kacacaklarini düşünüyordu. Tek sorun bana uzaylı görmüş gibi bakmalarıydı. Ne vardı yağmurda ıslanmayı seven biri çok mu garipti?

Değildi...

Bence yağmur kalbi kirli olanların kalplerini temizlemek,Kalbinde büyük bir acının yangınını taşıyanların kalplerindeki yangını dindirmek için vardı...

Herşeye TersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin