Kendimi oda daki yatağa attım. Yol yorucu olmuştu. Atlas da yanıma oturdu. Bende oturur pozisyona gelip Atlas'ın omzuna başımı yasladım.
"Yoruldum zürafam"
"O zaman bizde dinleniriz"
Atlas yatağa uzandı ve beni de göğsüne yatırıp saçlarımı okşamaya başladı. Kafamı kaldırıp dudağına bir öpücük bırakacaktım ki kapı bangır bangır çalınmaya başlayınca yerimde sıçradım
"Kim bu anı böldüyse ben onun amına koyayım!"
Atlas sinirle kapıyı açtı. Birden Doruk ve Poyraz içeri girdi ve kendilerini Atlas'ın yatağına attılar. İki yatak vardı. Biri benim biri Atlas'ın.
"Ya çıkın gidin amına koyayım sevgilimle bi yalnız kalacağım izin vermiyorsunuz!"
Poyraz hiç aldırmadan Doruk'un elindeki cipsten beş tane alıp bir anda ağzına tıktı. Ağzındakileri yutup gülerek konuştu
"Ya otobüste yalnız kaldınız hatta çok yalnız kaldığınız için de öpüşüyordunuz dimi Doruk"
Doruğu dürterek söylediklerine Dorukta başıyla onaylayıp güldü. Bizi görmüşlerdi. Ama çokta önemli değildi çünkü onlar en yakın arkadaşlarımızdı.
Atlas yanıma yattı ve bende yine göğsüne yattım.
"Bizi gözetlemekten vazgeçin sap insanlar"
Poyraz gülerek konuştu
"Dedi hanımcı Atlas"
Poyraz'a attığım bakış açıklanamazdı.Atlas saçlarımı okşayarak konuştu
"Evet ben hanımcıyım çünkü dünyalar güzeli bebeğimin sözünden asla çıkmam"
Yanağından kocaman öptüm ve Poyraza bakarak güldüm.
"Evet çıkmaz benim Atlas'ım"
Doruk yataktan kalktı ve Poyraz'ı çekiştirdi.
"Yemek zamanıymış hadi lan gidelimde köfte bitmeden gömelim"
Doruklar hızla gittiler. Aslında ben aç değildim ve daha saat öğlendi.
"Güzelim sen aç mısın ben değilim de?"
"Yok bende acıkmadım"
Atlas hem telefonuna bakıyor hem de saçlarımda oynuyordu.
" Akşam etkinlikler ve canlı müzik olacakmış gideriz dimi?"
"Gideriz aşkım"
"Atlas öpüştüğümüzü başkaları görmemiştir dimi?"
"Görmemişlerdir hem görselerde birşey olmaz bebeğim"
...
Akşam yemeği için masaya oturmuştuk. Tabağıma biraz pilav üstü kavurma biraz salata birazda patates almıştım çoğu şeyi Atlas zorla aldırmıştı.
Pilavın üstüne biraz ketçap sıkıp bir kaşık aldım. Atlas bana bakıyordu.
"Atlas sende ketçap ister misin çok güzel oluyor!"
Çocuk gibi söylediğim sözlere karşın gülümsedi.
"Olur"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herşeye Ters
Romanceİzmir'den İstanbul'a gelen Yosun yeni okuluna merhaba der . Aynı zamanda serseri bir çocuğa da merhaba demek zorunda kalır. Bu çocuğun hayatına balıklama atlayacağından habersizdir. İstanbul'un işlek bir sokağında 1+1 bir ev tutar. 18 yaşındaki bu k...