Karşımız da traktörün üstünde orta yaşlı bir amca duruyordu. Amca bıyıklarının altından gülümsedi.
"Arabanız çamura saplanıvemiş gari hadi atlayın bizimkinleri çağırıveririz onlar bi iki güne çıkarırverirler"
Adam arabaya gülerek bakarken binmemiz için işaret yaptı. Konuştum
"Siz nereden geliyorsunuz beyefendi?"
Belki bizi kaçırıp organlarımızı satacaktı. Yine içimde ki felaket tellalı iç sesim konuşmuştu
"Seriveren göyünden gelivedim şimdik. Oranın göylüsüyüm çok şükür. Adım Osman çocukla. Hadi gari biniverin köye götüren sizi. Hem yatacak yerde veriveririz misafirimiz olursunuz. Bi iki güne arabayı bizimkiler çıkarıveriler"
Biraz durduktan sonra traktörün arkasına bindik. Bir yarım saat sonra köye varmıştık. Önce Atlas traktörden indi ve beni elimden tutup inmeme yardım etti.
Atlasla el ele tutuşup Osman amcanın bizi götürdüğü yere gittik. Bir köy evine girdiğimizde içerde bir kadın. Oklavayla hamur açıyordu. Osman amca kadınla bir köşe de konuştu. Kadın bize doğru gelip güldü
"Misafir edecez sizi gari. İi gençlere benziyiveriyonuz he. Ben Seher. Göyde bana hamarat Seher değiler. Size çok güzel börekler açıveririm şimdi ben."
Seher teyze bana yaklaştı ve yüzüme baktı
"Gız sen ne güzelsin öyle. Sana şalvar verem çok yakışır"
Kafamı gülerek olumsuz anlamda salladım
"Yok yok teşekkür ederim"
Seher teyzenin gözleri ellerimize kaydı
"Siz evlimisiniz bakam"
Atlas'la birbirimize baktık. Konuştum
"Yok değiliz ama sevgiliyiz"
"Gız o nedir? Neysem siz göyü gezin isterseniz ben yemek yapıverem"
"Peki"
Evden çıktık.
...
Tıka basa doymuştum. Seher abla bize çok güzel yemekler yapmıştı. Hepimiz doymuştuk. Yatma vakti gelmişti. Hep beraber sofradan kalktık. Osman amca bana doğru baktı
"Yosun gızım sen Seher ablanla kal bende bu deliganlıları bizim karşı eve götüreyim."
Hemen Atlas'ın koluna girip sessizce konuştum.
"Atlas sakın beni bırakma uyuyamam ben burada"
Atlas hemen konuştu
"Yok Osman amca ben sevgilimi yalnız bırakamam"
"La gel bura evli değilmişisiniz aynı evde galamazsınız"
Dorukla Poyraz gizlice gülerek bize bakıyorlardı. Seher abla birden beni kenara çekti. Osman amca da Atlas'ı zorla götürdü. Seher abla bana evin ikinci katında ki Atlas'ların kalacağı eve bakan bir oda da yer yatağı serdi.
"Hadi bakem Allah rahatlık versin gızım"
Başımla onayladım. Seher abla kapıyı kapattı. Hemen ayağa kalkıp kilidinin ne kadar sağlam olduğunu bilmediğim milattan önceye ait gibi görünen kapıyı zor uğraşlar sonucu kilitledim.
Ben nasıl uyuyacaktım. Beni bir örümceğin ısırıp spidermana dönüşme yüzdem burada uyuyabilme yüzdemden daha fazlaydı.
Yarım saat boyunca duvardaki sinekle bakıştıktan sonra birden camdan bir tıkırtı gelmeye başladı. Başımı cama çevirdiğimde camda zar zor tutunan Atlas'ı gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herşeye Ters
Romanceİzmir'den İstanbul'a gelen Yosun yeni okuluna merhaba der . Aynı zamanda serseri bir çocuğa da merhaba demek zorunda kalır. Bu çocuğun hayatına balıklama atlayacağından habersizdir. İstanbul'un işlek bir sokağında 1+1 bir ev tutar. 18 yaşındaki bu k...