Yosun'dan
Gözlerimi açtığımda ilk evimin tavanıyla karşılaştım kafamı biraz yana çevirdiğimde ise elimi tutmuş tekli koltukta yere bakan Atlas'ı görmem uzun sürmedi.
"Atlas"
Hemen kafasını kaldırdı. Gözleri kızarmıştı ve saçları dağılmıştı. Hemen beni kollarıyla sardı ve boynumu uzunca öptü. Ardından tekrar koltuğa oturdu ve elimi sıkıca tuttu.
"İyi misin güzelim?"
Sonra aklıma olanlar geldi. Of ya çok korkmuştu kesin! Zaten tam da hasta olacak zamanı bulmuştum!
"İyiyim asıl sen iyi misin?"
"İyiyim ben sadece korktum"
Yatakta oturur pozisyona geldim. Bunu yapmamla Atlas koltuktan kalkıp panikle yanıma geldi
"Yosun senin dinlenmen lazım!"
Birden onun beklemediği bir anda kolundan tutup kendime çektim. Atlas da koltukta üstüme düşmekten son anda kurtulup yanıma düştü.
Bir anda Atlası üstümde buldum. Kollarını koltuğun yanlarına bastırarak beni koltukla arasına sıkıştırdı. Gülerek konuştu.
"İyisin anlaşılan?"
Onun üzülmesini veya korkmasını istemiyordum. Dudaklarımı büzerek konuştum. Onu ne kadar öpmek istesemde hastalığımı Atlasa geçirmek istiyordum.
"Sevgilim üstümden kalkmasan hastalığım sana geçer."
"Senden gelen herseye varım ben"
Üstüme biraz daha eğildi ve boynuma dudaklarını bastırdı. Üstümden kalktı ve yanıma oturup ellerimi tutarak konuştu
"Yavrum sana kaç kere diyorum üstüne ceket al üşürsün diye"
Gülerek konuştum
"Aşkım yaz beni çarptı galiba"
Bana anlamaz gözlerle bakınca tekrar konuştum
"Atlas benim senden önceki hayatım hep kıştı ama sen bana yazı getirdin"
Bana gülerek baktı ve yanıma sokulup onun göğsüne yatmamı sağladı. Saçlarımı okşayarak konuşmaya başladı
"Yosun bize hiç kış gelmesin olur mu hep böyle kalsın"
"Kalsın"
Birden Atlasın telefonuna gelen bildirim sesiyle irkildim. Atlas arka cebinden telefonunu çıkarıp whatsapp a girdi.
"İki gün sonra okul gezisi varmış.Antalya'da beş gün beş yıldızlı bir otelde kalacakmışız. Gitmek ister misin balım?"
"Olur gideriz"
...
"Hadi Atlas çabuk ol!"
"Tamam güzelim"
Atlas hemen bizi Antalya'ya götürecek olan büyük otobüsün içine binip yanıma oturdu. En arkanın iki sıra önüne oturmuştuk. Doruklar ise tam arkamızdaydı. Tabi Serkan hariç. Hastalığım bitmişti ama onunla üç gündür hiç sarılmadım öpüşemedim çünkü hastalığım bittiğinde bir işi çıkmıştı. Ne olduğunu sorduğumda ise önemli birşey değil demişti.
Odaların hepsi iki kişilik olacaktı. İsteyen istediği kişiyle kalacaktı. Ben tabi ki Atlasla kalacaktım. Dorukla Poyraz da aynı odada kalmak zorundalardı. Çünkü İkiside saptı.
...
Yanağıma konan dudaklarla gözlerimi araladım. Atlas'ın omzunda öylece uyuyakalmıştım. Atlasa biraz daha sokulup gözlerimi tekrar kapadım. Atlas yanağımı tekrar öptü ve saçlarımada bir öpücük bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herşeye Ters
Romanceİzmir'den İstanbul'a gelen Yosun yeni okuluna merhaba der . Aynı zamanda serseri bir çocuğa da merhaba demek zorunda kalır. Bu çocuğun hayatına balıklama atlayacağından habersizdir. İstanbul'un işlek bir sokağında 1+1 bir ev tutar. 18 yaşındaki bu k...