Bilinmez

236 16 23
                                    

Bu bölüm Atlas birazcık sürünecek iyi okumalar ballarım...

Herkes bize değişik bakışlar atıyordu. Özellikle de kızlar. Sınıfta bize normal bakan Doruk ve Poyraz vardı. Hee birde şaşkınlık yerine sinirle bakan Serkan.

Ceyda bana sinirli bakışlarını yollarken Allah'tan sabır diledim. Normalde olsa ona bir kafa geçirirdim adını unuturdu da neysee!

Ve bana doğru kendini beğenmiş bir tavırla oturduğu yerden bana bakarak saçlarını savurdu! Şeytan diyordu ki al şunun saçlarını tek tek yol sonra o yolduğun saçlarını boynuna geçirip boğ! O Atlas'ı öptüğü dudaklarını yumruklarımla dağıtmak istiyordum!

O sırada Atlas'ın elini sıktığımı farkettim ve hemen elimi geri çektim. Tam Aral'ın yanına oturacakken Aral'ın Eceyle oturduğunu gördüm ve bu beni bir nebze de olsa mutlu etti. Ama şimdi ben kimle oturacaktım.

Erkeklerin Atlas'dan korktukları ve yanlarına oturmama izin vereceklerini düşünmüyordum. Zaten kızlar bana düşmanı gibi bakıyordu.O sırada Poyraz'ın yanının boş olduğunu gördüm ve ondan izin istercesine ona baktım. Poyraz yanıma geldi ve kulağıma yaklaşıp fısıldadı

"Yenge yeminle bana kalsa istediğin kadar benle otur ama seni yanıma alırsam Atlas benim ağzımla burnumun yerlerini değiştirir kusura bakma emir kuluyuz bizde"

Ona 'senle görüşeceğiz' bakışımı attım. O da sırasına geçti. Bu yaptığıyda neydi? Beni kendine mecbur bırakarak ona kırgınlığımın ve küslüğümün biteceğini düşünüyorsa yanılıyordu! Oflayarak sinirle çantamı sıraya fırlattım ve yerime oturdum!

Ona bakmasam da sırıttığını biliyordum.

...

Dersler bitmişti. Aceleyle sınıftan çıkıp koşarak bahçeye çıktım. Koşarak okuldan çıktığımda nefes nefese kalmıştım ama umusamadan devam ettim koşmaya. Sınıftan çıkarken Atlas arkamdan onu beklememi söylemişti ama amacım zaten onunla biraz uzak kalmaktı. Şimdi beni evine gelmem için darlayacaktı.

Eve varmıştım merdivenlerden çıktım ve kapıyı açtım. Kapıyı kapatıp kendimi köşe koltuğun üzerinde buldum. Telefonumu kurcalarken bu ara Instagramım da hiçbir şey paylaşmamam dikkatimi çekti. Instagram'da sekiz bin takipçim vardı.

Atlas'la tanışmadan önce asosyal biriydim. Hâlâ da öyleyim ama eskisi kadar değildi. Eskiden normal hayattan çok internet üzerinden sosyal biriydim. Hemen bir story attım.

 Hemen bir story attım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uzun zaman sonra🙃

@345: Bu güzellik halis midurr?

@YosunAkağaçç49: Teşekkür ederim

@223: Düştüm galiba🤤

@BabyfacePoyraz: @223 Seni düşürmemi istemiyorsan sus

@775: Lan! Bu Atlas'ın sevgilisi değil mii? Bu ara herkes bunu konuşuyor okulda

Herşeye TersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin