Sözde Piknik

115 12 6
                                    

Ballarım farkındayım bölümler bu ara gecikiyor çok özür dilerim gerçekten... İyi okumalar bebeklerim (\_/)
( • . • )
/>❤️

Sabah odaya vuran gün ışıklarıyla gözlerimi araladım. Atlas avuç içini yanağına koymuş dirseğini ise yastığa yaslamış beni izliyordu. Gülerek ona baktım.

"Beni neden izliyorsun sen?"

"Çok güzelsin"

Gülümsedim ve aklıma birden pikniğe gideceğimiz geldi.

"Atlas saat kaç?!"

"Yok daha erken saat dokuz ama hazırlanmamız gerekiyor"

Yataktan kalktım ve yarısı katlı yarısı bozulmuş kıyafetlerin içinden fıstık yeşili kısa bir elbise aldım.

"Atlas bakma bana aşkım arkanı dön"

Atlas yatakta yüz üstü yatmaya başladı.

Elbiseyi giydim. Ayakkabı olarakta beyaz çizmeler giydim. Koluma da beyaz bir çanta taktım. Biraz maskara sürdüm. Göz altlarıma kapatıcı sürdüm ve pudrayla sabitledim. Yanaklarıma ve burun ucuma allık geçtim.

Dudağımı dudak kalemiyle çerçeveleyip çilekli bir lipbalm sürdüm ve biraz da tint sürüp elimle dağıttım. Saçlarımı taradım ve saldım. Artık hazırdım

Kombin:

"Tamam dön"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Tamam dön"

Atlas bana döndü ve yataktan kalkıp yanıma geldi. Kollarını belime sardı.

"Yosun güzelim ağaçlık biryerlere gideceğiz yani eşofman falan mı giyseydin acaba?"

"Banane ya bunu giyeceğim ben"

"Ama oraya uygun değil bebeğim"

Başımı öne eğdim

"Peki arkanı dön"

Gülerek iki kolumdan tuttu

"Hayır hayır hayır"

"Ne hayırı arkanı dön"

"Tamam aşkım tamam bak bu elbise o kadar güzel ki sana çok yakıştı. Nolur bunu giy"

Başımı eğip olumsuz yönde salladım. Kollarını tekrar belime sarıp beni kendine çekti ve sarıldı.

"Yosun bunu giy. Çok güzel çok yakıştı. Üzmedim dimi seni?"

"Üzmedin. Tamam o zaman bunu giyeyim aşkım"

Gülerek ondan ayrıldım ve yanağından öptüm.

...

"Atlas hadi iki tane sepeti bulamadınız mı orada hepsi"

"Geliyoruz aşkım"

Atlas ellerinde sepetlerle Doruk ve Poyraz'ın odasından çıktılar. Bahçeye indiğimiz de Poyraz ve Doruk bizi karşıladı. Poyraz bizi arabaya doğru götürmeye başladı. Otelin çıkışına geldiğimizde tam kapıda toz pembe bir Tofaş duruyordu. Atlas la biz birbirimize bakmaya başladık. Poyraz konuştu

Herşeye TersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin