Pizza Partisi

266 16 12
                                    

"Atlas ciddi olmadığını söyle! Bu kız olmaz! Babası anasını öldürmüş ! Sen bu kıza anca acırsın!"

Sakin tavrımı koruyarak cevap verdim

"Serkan bu kadar küçülme! Evet ilk başta öyleydi ama artık öyle değil! Duygularıma söz geçirmedim anladın mı! Bir şekilde beni kendine çekti! Benim kötü niyetime karşı o kadar masum ki..."

Onu kandırmak canımı acıtmaya başlamıştı. İçimde ki duygular artık bu sevgili rolünün gerçek olması için yalvarıyordu.

Doruğun omzuna elimi koyup sıktım.

"Doruk bana gerçekleri gösterdi"

"Tabi göstericez kardeşiz biz"

Serkan ayağa kalktı

"Olum kardeşinize başlatmayın o kız benim yengem olamaz-"

"Neden?"

Arkadan duyduğumuz sesle arkamıza döndük ve elinde cips kaseleriyle Serkan'a bakan Yosun'u gördüm. Neyse ki sadece Serkan'ın söylediğini duymuştu.

Yosun'dan

"Neden?"

Bu çocuğun benle ne derdi vardı. Elimdeki cips kaselerini sehpaya bıraktım. Serkan üstüme yürüdü Atlas yaralı olmasına rağmen hemen yanıma gelip beni kolunun altına aldı ama Serkan önümde durdu ve sinirle bağırdı

"Çünkü olmaz! Sen Atlas'ın tipi bile değilsin! Kendini güzel falan zannetme zaten Atlas seni yakında ya aldatır ya da terk eder aynı o baban gibi!"

Baban dediği an gözlerim doldu ama sildim. Bir kere ben gayet güzelim masmavi gözlerim vardı yanaklarıma çillerim renk katıyordu ayrıca yüzümde tek bir sivilce bile yoktu yüzüm pürüzsüz ve beyazdı. Dudaklarım da dolgundu ve siyah saçlarım vardı. Tamam boyum biraz kısaydı ama kilolu değildim aksine zayıftım. Nerem çirkindi!

"Atlas beni terketmez! Zaten baştan beri benle uğraşıp duruyorsun yeter artık!"

Atlas kulağıma yaklaşıp hızlıca fısıldadı

"Öyle birşey yok sen çok güzelsin!"

Bu sözler mutluluğuma sebep olurken Serkan tekrar bağırdı

"Nah bırakmaz birkaç ay sonra seni ya aldatıp bir köşeye atacak ya da kapıya koyacak işte o zaman göreceksin!"

Atlas o bunları söylerken ona susmasını soylesede susmadı. O beni aldatacak mıydı? Bunları düşünürken bir damla yaş gözlerimden firar etti. Atlas bunu farketmiş olacak ki elimi sıkıca tuttu ve sinirle Serkan'a bağırdı

"Serkan kendine gel öyle bir şey olmayacak! Ben onu seviyorum! Ayrıca Yosun çok güzel! "

Beni sevdiğini söylediği an dolan gözlerim neşeyle bakmaya başladı. Serkan beni süzdü ve sesli bir şekilde yutkundu.

"Tamam güzel olabilir ama sen uzun boyluları seversin! Bir de seviyorum falan diyorsun senin bütün eski sevgililerin uzun boylu-"

Ya boyumla alıp veremedikleri ne vardı bunların!

Atlas sinirle tekrar bağırdı.

"Serkan kafanı topla öyle gel şimdi siktir git!"

Serkan omzuma çarpıp evden çıkacağı sırada arkasını dönmeden birşeyler söyledi.

"Yosun mudur ot mudur işte neyse ne sana onunla mutluluklar"

O benim ismimle dalga mı geçmişti! Yumruklarımı deli gibi sıkıyordum! O ismi bana annem vermişti ondan bana kalan tek şey bu isimdi aynı zamanda gözlerim dolarken Atlas'ın kolunun altından çıkıp Serkan'ın üstüne atladım.

Herşeye TersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin