Parka gelmiştik. Etrafımıza baktık. Biraz daha dikkatli baktığımda karşıda ki siyah arabanın ön camından Ceyda'nın bize el salladığını gördük. Atlas'ı dürtüp onları gösterdim. Oraya doğru yürüdük.
Arabanın arka koltuklarına bindiğimizde Atlas hemen Serkan'a bağırdı
"Lan sokuk gecenin köründe bizim elin Ahmet'inin evinde ne işimiz var!?"
"Tamam lan bağırma mecbur olmasak çağırmazdık!"
Bakışlarım Ceyda'ya kaydı. Onun da üzüldüğü bariz ortadaydı. Elimi omzuna attım güven verircesine sıktım.Elimi tutup fısıldayarak konuştu
"Herşey benim yüzümden. Çok utanıyorum"
Atlas tekrar bağıracakken ben bağırdım
"Yeter! Kavga etmeyi kesin! Buraya geldiysek elimizden geleni yapacağız!"
İkisi de sustu. Serkan arabayı çalıştırdı ve sürmeye başladı.
...
On dakika da eve varmıştık. Kocaman bir evi vardı. Atlas'ın evinin tıpkısının aynısıydı. Tek farkı çok fazla güvenlik vardı. Biz buraya nasıl girecektik. Serkan arabanın bagajından bir şeyler çıkarıyordu. Biz de o sırada arabadan indik. Birden Ceyda ve Serkan ellerinde odunlarla bize yaklaştılar.
Gözlerimi kocaman açarak konuştum
"Odun mu?"
Atlas güldü
"Şaka falan mı bu?"
Ceyda çaresizce başını olumsuz anlamda salladı. Serkan ikimizin eline de odunları tutuşturdu
"Hadi ayrılalım. O USB iki çalışma odasından birinde. Ev iki katlı biz alt kata bakalım sizde üst kata. Bulan bana mesaj yollasın"
Atlas mecburen kabul etti.
...
Etrafa dağılmıştık. Biz arka bahçede ki kapıya yöneldik. Kapının önünde iki güvenlik duruyordu.
"Yosun sen buradan ayrılma ben halledeceğim onları"
Atlas bir şey dememe fırsat vermeden güvenliğin yanına gitti ve konuştu. Buradan konuştuklarını duyabiliyordum
"Merhaba ben size buradan çiçek sokağına nasıl gidebilirim onu soracaktım?"
Adamı biraz kenara çekti ve adama birden kafa attı. Adam afallamıştı. Atlas adama yumruklarını geçirirken ikinci adam Atlas'ın üstüne atladı. Tam o sırada adamın arkasından yaklaştım ve kafasına elimde ki odunla vurdum. Adam Atlas'ın üstünden düşüp yere yığıldı. Atlas ilk adama bir yumruk daha attı ve adam bayıldı.
Atlas hemen yanıma geldi.
"İyi misin Yosun?!"
"İyiyim ama adam iyi değil"
Atlas adamın yanına eğilip nabzına baktı.
"Ölmemiş. Zaten adama sert vurmamışsın"
Atlas tekrar yanıma geldi. Atlas ilk adamı alıp ağaçların arasına sürükledi. Bende yardım için diğer adamı sürükledim. Kapıdan içeri girip kapıyı geri kapattık. Büyük evin kapısına gelmiştik bile. Ama asıl sorun eve nasıl gireceğimizdi.
Etrafa göz gezdirdiğimizde mutfak penceresinin açık olduğunu gördüm.
"Atlas bak pencere açık!"
"Güzelim ben oradan giremem anca sen girersin"
"Tamam işte ben gireyim içerden sana kapıyı açayım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herşeye Ters
Romanceİzmir'den İstanbul'a gelen Yosun yeni okuluna merhaba der . Aynı zamanda serseri bir çocuğa da merhaba demek zorunda kalır. Bu çocuğun hayatına balıklama atlayacağından habersizdir. İstanbul'un işlek bir sokağında 1+1 bir ev tutar. 18 yaşındaki bu k...